Det dumpes aksjer fortsatt.
Toget backer tilbake til Oslo S
På en omsetning rett under Ytre Trillebårnes sin pølsekiosk for kvinnelaget i 8. divisjon.
Er ikke rart folk begynner å bli skeptiske etter hvert som det trekker ut i tid. Først var det snakk om fast track, det skjedde ikke. Så ble det bedt om tilleggsopplysninger, som så ble levert etter ganske kort tid. Hvis dette var så bankers som mange tror burde det vel ikke være behov for å bruke hele fristen før man eventuelt godkjenner.
Og hva hvis det går mot slutten av fristen og man fremdeles ikke er 100% sikker på at Cevira bør godkjennes, hva skjer da?
Saksbehandlingen går antagelig kun etter køprinsipp og ikke etter prioritering. Dermed betyr ikke lang tid det samme som at saken er vanskelig eller tvilsom.
Hva har overnevnte å si under en regulatorisk gjennomgang av dataene i selveste kommunist staten kina?
Er jo litt tidlig å si at hele fristen blir brukt da. Ser man på køen så går det raskere enn frist.
Men vi er vel nå på 16mnd siden innsendt søknad, og gjenomstnitt tid det tar er vel 18mnd om jeg ikke husker helt feil. Altså on schedule.
Det er rart det med det psykiske hvor mye det påvirker avgjørelser man tar. Vi er nå bokstavelig talt på oppløpssiden og folk begynner droppe ut i lettere “panikk”.
Dette er den mentale nedsiden for alle som har jazzet seg opp for mye og sittet og siklet helt fra januar i år. Blir lang ventetid.
Juli 2024 skrev jeg følgende
Cevira er bonus. DNB har den til null. Det er enda viktigere at core business viser fortsatt fremgang og at vi kan oppnå bedre rammebetingelser i USA - slik man jobber for. Q2 var overraskende bra. Det brakte oss fra 50 til 65-70. Nå er vi tilbake på 58. Tenker det er på tide å fylle opp før Q3 tallene presenteres.
Trenger fortsatt økt mellomrom mellom grønn og rød strek Så blir det butikk etterhvert
- Oktober som er kalenderdato for Q3.
Ja fortsetter de to i samme retning nå under Q3 så begynner vi snakke.
Litt irriterende man ikke har/får oftere updates rundt det der enn kun under Q. Det blir litt vel mye surprise for min smak hehe.
Tenk på de som vil ha det ned til halvårlig presentasjon. Det er sykt.
Er det lov å foreslå at vi tar en dugnad og kjøper alt fra 500 til 1000 aksjer og ser hva som skjer?
Du beveger deg veldig fort inn i terrenget til markedsmanipulasjon og kan komme i fengsel, so theres that
Jeg sitter og ser an om de får den tråkla ned til 55/56 ish så knør jeg inn litt flere rundt den sona. Går den ikke dit så er det ok og siden jeg har bra nok antall alerede
Ja vi retail investorer kan ikke gjøre mye mens de store aktørene kan skjule seg bak hemmelige konti og manipulere kursen som de vil.
Hva tok du utgangspunkt i da? Det er jo avvikende i forhold til de tidsfrister som har vært publisert i denne tråden dette året.
i Juli visste man ikke når supplimerende info ble sendt inn. Var først 4 August man fikk info at det nå var second review start.
Hadde Asieris brukt hele tiden de hadde tilgjengelig for å komme med dokumentasjon så hadde vel det blitt Q1 2026 før man kunne ha noe svar.