Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Jeg hÄber, du har ret. Dog kan man let blive skuffet. Derfor tager jeg de lange briller pÄ. :slight_smile:

Savner en stor utÄlmodig eier som kunne blÄse litt i barten. Ledelsen er godt betalt og har nok ikke noe hastverk og har ikke fokus pÄ aksjekursen.
Nesten uvirkelig Ă„ tenke 3 Ă„r tilbake da kursen var 100 kroner hĂžyere. Den som hadde visst


4 Likes

Da mÄ det skje en drastisk forandring. Per i dag er PHO ned 59% over 3 Är og ned 3% over 5 Är. Man kunne gjort det utrolig mye bedre ved Ä putte penga i et rentefond, og det med nÊrmest null risiko.

1 Like

Meget handler om timing.


Ingebrigtsen
45

1t

Meget handler om timing.

Lige nþjagtigt —- men det var det du bebrejdet mig da jeg skrev— “den kloge narrer den minder kloge” om Alexander Hansson :grimacing:

Men vi er da enige da du nu skifter holdning :thinking:

Dansken

Du misforstÄr mig. Det er og var jo mere komplekst. Jeg lader bolden ligge.

unknown

1 Like

No shit😅

Da var det pÄ an igjen. Tangering av Ärets laveste, hÄper det ikke blir enda verre.

Ja, jeg vet hele bÞrsen er ned, men hvorfor mÄ PHO falle dobbelt sÄ mye som bÞrsen hver gang det kommer et bÞrsfall. Det hadde uansett vÊrt kjekt om den fulgte bÞrsen ogsÄ under oppturene, men det skjer jo aldri.

Burde jo utlĂžse en bonus til ledelsenđŸ„ł, er jo en prestasjon i seg selv Ă„ oppnĂ„ sĂ„ lav aksjekurs mtp alt det positive som har skjedd.

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Er du ligesom dansken depressionsramt?[quote=“Ingebrigtsen, post:1058, topic:40394, full:true”]

WTF bilder du dig ind — forklar venligst hvad din begrundelse er for dette udsagn

Dk

KamelÄsÄ?

Rolig nu vi er flere danskere her.
Hvis kursudviklngen pÄ pho var livet ja sÄ klart ville der vÊre grund til depression, men samtidig med at vi venter pÄ vores penge blir til flere, sÄ er vi jo faktisk med til at give gamle mÊnd som os selv en bedre chance for et lÊngere liv <3
SÄ pÄ med de lange briller og se det positive i markets tilsynelandende lave forventninger til om en uge.

1 Like

Jeg skrev ikke maniodepressiv.

Det blir jo litt galt Ä skylde pÄ selve aksjen som sÄdan.
Det er aksjonĂŠrer som velger Ă„ selge nĂ„r det er lav kjĂžpsinteresse som er “synderne”.
Noen er nervÞse, andre er utÄlmodige eller er kommet i en Þkonomisk situasjon der de motvillig mÄ handle pÄ verst mulige(?) tidspunkt.

1 Like

Nei, jeg har for lengst resignert. Men prĂžver Ă„ holde humĂžret oppe ved Ă„ le av elendet :wink:

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Årslaveste pĂ„ kjeksvolum :crazy_face:

2 Likes

Hvem ville solgt pÄ 100 om Photocure ble kjÞpt opp? :thinking: Det hadde jeg! :person_fencing:
Slik PHO har utviklet seg pÄ bÞrsen ser jeg ikke noe sÊrlig hÄp om Ä oppnÄ noe mer. Notering pÄ Nasdaq hadde kanskje fÄtt opp interessen for aksjen. Biotek pÄ OB er hÄplÞst.
Lurer pÄ hva Briarwood tenker. De har som strategi Ä plukke opp selskaper som er tydelig underpriset og skal optimalisere driften slik at de gÄr ut med gevinst. De kommer inn i aksjen pÄ 100+ og man merker lite til de store ord som de har i sin formÄlsparagraf. :man_shrugging:
Og SEB kontoene da? Tenker det mÄ ulme i kulissene.
Ledelsen er uberÞrte over aksjekursen sÄ lenge de trykker ut sine million lÞnninger og bonuser. La de heller svette litt med prestasjonslÞnn som er linket opp mot aksjeverdien.
VÊrt med i 6 Är nÄ, og det en har igjen er minus pÄ minus. :nauseated_face:

5 Likes