Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Norne har verdsatt Cevira til ca kr 14 per aksje (kr 18 minus 20%). Fra update 18. juli 2024. Vil vel Ăžke betydelig om det fortsetter Ă„ komme gode nyheter.

4 Likes

Og Handelsebanken hadde tilbake i 2022 risikojustert kr 35 per aksje for Cevira.

6 Likes

Hej Norge

Gammel og forhadt tidligere storaktionér i PHO har nok gjort det bedre end de fleste — mye tumult og krangling da Hanson solgte sig ud af PHO ---- Den kloge narrer den mindre kloge :partying_face:

Dansken

SĂžrine
Du har vel tjent rigeligt pÄ at vÊre med et par kvartaler mere med dine 17000 aktier tidligere.
Jeg ser ingen grund til at udstille tidligere ejere, som har haft succes.

Dette var absolut ikke ment som udstilling — kun kold og kynisk konstatering.

Jeg har tjent penge pÄ PHO og har flere end 17000 styk

Men det er en lang þrkenvandring — det havde Alexsander nok set i kortene efter at have snakket med far — det var vel gamle Hansson der grundlagde PHO.

Nu mÄ vi se den 7. Aug om ser er noget organisk fremdrift og om PHO formÄr at fÄ driftkostna ned

SpĂŠndende tider — da der er nok trigger forude og forhĂ„bentlig snart.

Lykke til alle Pho aktionérer👌

Dansken

Her er Handelasbankens siste publisert 22 July. KursmÄl 125 kr:

https://reonapi.researchonline.se/f/hero_vAqWl-5EPttgHu-Zs1KW7s4GMim6lz6NQaYyiKzl55k

12 Likes

Godt over 100% opp fra dagens nivÄ 

1 Like

Da var det et 3 Ă„rs kursmĂ„l — lĂŠnge til :thinking:

DK

Handelsbanken har Cysview/Hexvix inntekter pÄ 123 mill i Q2 en Þkning fra 118 i Q1, tror det er det som skal til for Ä lÞfte kursen.

Jeg har kursmÄl 148 innen Äret er overstÄtt.

1 Like

Ja, der er lĂŠnge til - og med den norske krones lĂžbende “styrt” dyk - sĂ„ burde mĂ„let minimum vĂŠre 200 :slight_smile:

SpÞg til side, i dette 3 Ärs mÄl, sÄ er vÊrdien Cevira sat til 50% af 35 - i alt 17.5, det viser en vis tvivl (eller meget stor forsigtighed) som jeg tror er stÊrkt undervurderet.
Stand-alone rNPV valuatoion of Cevira - NOK 35

2 Likes

JYM stiger 4,66% pÄ hÞjere omsÊtning end normalt :thinking:

News eller er den blevet for billig i pÄvent af Hexvix/Cevira godkendelser :grimacing:

https://finance.yahoo.com/quote/688176.SS/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmRrLw&guce_referrer_sig=AQAAAIDsnll7AC1P21NEHHicsbGq6YkZpnH54NegCt_FIubm8tRN9ZKApitEmZ631xKuz1f3Kskn78J-5tPV4d4l7R0LXxtMN1dB4KY0Y5XpgYWjBzAH0XILMzriaWsezD0t_98ppVTtN43DvYKt1gWDjEyhcyiYBTwHtM1hqsRU3K90

Dk

2 Likes

NĂ„ er den oppe 5,17% :hear_no_evil:

Neeeeej den er ikke :open_mouth:

Det er i tilfelle pÄ hÞy tid. Den har raset i verdi det siste Äret til tross for gode nyheter.

FĂ„r jo selv PHO til Ă„ fremstĂ„ som en rakett i sammenligning😅

Beklager, sÄ pÄ pÄlydende og tok det for Ä vÊre prosent i farten
 :see_no_evil:

1 Like

NĂ„ mĂ„ jeg bruke det samme utrykke som Demokratene bruker om Trump, “Weird” om PHO aksjen mĂ„tte helt tilbake til 53,4. Ja, ja slik er aksjemarkedet.

Det handler jo i bund og grund om udbud og efterspĂžrgsel.
ForhÄbentlig tager efterspÞrgslen sig op efter Q2?
At Photocure pÄ lang sigt er en god case, er jeg ikke i tvivl om.
Hvis man gerne vil lave 10% om Äret er 40% over 3Är mÄske godt nok?

Tror det mÄ komme positive nyheter om en uke, som viser at PHO er en vekst aksje med basis i sin core business hvis kursen skal begynne Ä gÄ og med Þkt volum. Kan vi fÄ revenue for Cysview/Hexvix pÄ 120 mill tallet? ForTec nyheter som viser Þkt bruk og nye installasjoner, Handelsbanken nevner 12 nye scope som ForTec har fÄtt. Vi fÄr se.

Revenue rundt det du initierer kommer ikke til Ä fÄ fart pÄ noe som helst er jeg redd.

1 Like