Si ifra når posten går.
Det sutres i oppgang og det sutres i nedgang. I skrivende stund er kursen uendret. Håpløst!
(Legger inn litt sutring her også slik at behovet nå bør være dekket opp.)
Posten er jo gått! Avtalt omsetning.
Vises litt muskler i ordreboka ja
Kurs nå 54,90
Noe på gang? I’m sensing it 😶🌫️
Man skal være ganske patologisk depressiv for å ikke lukte lunta litt når man ser hvor pålitelig bull trigger denne EMA crossoveren har vært
Edit:
De 30.000 ligger der fremdeles 11:51, så det er ingen på salgssiden som dumper ut og krysser
MeToo, jeg drar på polet og kjøper inn litt boblevann
!!!
Kjøpte du?
Men det hadde blitt desto mere morsomt hvis slike ordre hadde dukket opp på kjøpssiden i ordreboka
Skulle forøvrig ønske PHO hadde passet på å kjøpe opp nok med aksjer til å matche utestående antall opsjoner slik at vi hadde sluppet utvanning når folk begynner å løse inn sine gavepakker
Aksjen er for illikvid til at selskapet enkelt kan gjøre tilbakekjøp i markedet uten at kursen fyker oppover. Hvis ikke hadde jeg vært veldig positiv til det.
Hadde vært tragisk med litt kursoppgang ja…
Ekstremt dårlig økonomi for et selskap å bruke penger på å dytte opp sin egen aksjekurs kunstig bare så tradere skal få selge seg på høye kurser.
Men photocure har god økonomi, med en tynn aksjekurs. Et tilbakekjøp ville signalisert tro på egen selskapsverdi fremover og at det er mer kroner i vente.
Gir absolutt ingen mening for meg. Aksjekursen er ikke noen operativ faktor for et selskap som ikke skal hente penger, så de bør ikke bry seg om den på andre måter enn å prøve å informere markedet så godt de kan om hva slags positive fremtidsutsikter de har.
Utelukkende tradere som hadde vunnet på at selskapet pisset vekk pengene sine på noe sånt.
Hadde også kommet aksjonærene til gode, da fremtidige utbytter ikke ville blitt utvannet av opsjonspakker
Evnt. Kunne de brukt noen kroner på et lite utbytte til oss trofaste hadde ikke sagt nei til 2-3 kr per aksje som julebonus