Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Husker det var mye sure miner etter at PHO solgte PCIB pÄ 20-tallet. Hindsight is 20/20.

Asieris opp nye over 4% i dag.

5.03
+0.21
(+4.36%)

4 Likes

Dine tal er fra i gÄr

I dag
5,30 + 5,77 % :partying_face::partying_face::rocket:

Dansken

4 Likes

Stemte vel i sted, men KinabÞrsen er ikke stengt helt enda :wink: Uansett, hyggelig at Asieris bryter opp pÄ bra volum pÄ rapporten.

1 Like

Ville pÄstander, men antar det betyr du er inne i aksjen for tiden da. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ja, “sĂ„ lenge var Adam i paradis” :joy:

Langt ned til 52 enda din pessimist.

Ref:

4 Likes

image

BÞrsen har vÊrt Äpen i 44 minutter, og fÞrste nihilist (óg aksjonÊr) er pÄ banen - kun i PHO.

1 Like

Kjenner lusa pÄ gangen. Vi fÄr oppsummere kl 16.30 og se om utviklingen har gjort mine bange anelser til skamme.

KjÞper nÄ

Det merkes ikke pÄ kursen. Burde jo vÊre med Ä drive kursen litt og komme selgerne i mÞte nÄr du mener den er i en kjÞp fase og ingen motstand og verdien er hundrevis av kroner.

Å nei savepig, d er ikke lange stunden man trenger pĂ„ Ă„ fĂ„ den ned til 52 slik som folk konstant selger den ned etter gode nyheter.
Vi skal nok tilbake til 50 sÄ pk2k fÄr kjÞpt seg inn igjen

Jeg er klar til Ä kjÞpe mer, har kjÞpt litt pÄ vei nedover fra 57 top i gÄr, men vil se om den rette linjen ned fra 57 til nÄ 53 fortsetter eller har vi fÄtt et nytt handlemÞnster.
Der kom en post pÄ 159 000 pÄ 53,25. Fortsatt noen store som skal ut.

Merket meg den selv, det blir spennende Ä se hvem som vil inn ogsÄ - hadde drevet kursen greit opp om de ble tatt over bÞrs.

Ja, synd ikke alt blir tatt over bÞrsen. Slik det er nÄ Þdelegger kjipe smÄtradere enhver form for positivt momentum. Skjer hver gang det kommer positive nyheter som lÞfter kursen.

Det skjer helt inntil det ikke skjer mer.

Kunne blitt ganske strevsom om 159 000 skulle selger over bÞrs, tar det som et signal om at nÄ blir det tatt imot uten kurs fall.

Hvor ser du salgsordren pÄ 159 000?

PĂ„ Infront Active Trader

image