Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Viser hvor viktig teknologien er. Enkelt og greit! Smart Ä videreutvikle nÄr det nÄ ser ut til at PHO og partneren ser ut til Ä fÄ to produkter til markedet 1702 og 1706. NDA sÞknad og avventer markedstilgang basert pÄ ventet tilbakemelding fra regulatoriske myndigheter. Greit Ä ha en bred og solid portefÞlje!

PHO&Al

https://www.photocure.com/our-perspective/bladder-cancer-and-ai

1 Like

Vil neppe tro at det trengs en egen godkjennelse for urinveien. Det benyttes samme utstyr, samme metodikk og samme diagnostikk. Det kan rett og slett gi Photocure et “gratis” tilleggsomrĂ„de for behandling med dertil Ăžkt omsetning til fĂžlge.

1 Like

Enig :+1:

Tak for en god forklaring :+1: :+1: :wink:

Dansken

3 Likes

Mon tro hva neste trekk fra DS og styret blir ?
Spennende tider :grinning:

Terapautisk virkning er kanskje et kommende omrÄde?
Det nevnes altfor ofte til at en ikke mÄ anta at dette omrÄdet er av en vesentlig stÞrrelse , ja , hvem vet hvor mye PHO har av nye produkter under utvikling.

Photocure fĂ„r nytt patent i USA – Ă„pner muligheter for ny indikasjon

1 Like

Blir spennende Ä se pÄ mandag om vi fortsatt holder momentet oppe.

1 Like

Steady Progress in Commercialization, APL-1702 Submits NDA in China
www.eastmoney.com
August 30, 2024
Southwest Securities
Du Xiangyang, Tang Taimeng

nvestment Highlights

Event: The company released its 2024 semi-annual report, achieving operating revenue of 80.49 million RMB and R&D investment of 150 million RMB during the reporting period. The growth in operating revenue is attributed to the steady progress in the commercialization of Pazopanib tablets (brand name: Dipate) and Neratinib Maleate tablets (brand name: Ouyoubi?) during the reporting period.

APL-1702 Submits NDA in China, Actively Seeking Overseas Collaboration Opportunities.
APL-1702 (Xivita) is a photodynamic therapy product that combines both drug and device components. The international multicenter Phase III clinical trial of APL-1702 was successful, with the response rate in the APL-1702 treatment group increasing by 89.4% compared to the placebo control group (41.1% vs. 21.7%, p=0.0001), demonstrating significant efficacy. The NDA submission for APL-1702 was accepted by the National Medical Products Administration (NMPA) in May 2024. The company plans to submit a pre-submission communication application to the European Medicines Agency (EMA) in the fourth quarter of 2024, and aims to engage with the U.S. FDA on the design of the registration clinical trial protocol for the North American market, with the goal of submitting an application to conduct a Phase III registration clinical study in North America in due course.

APL-1202 in Combination with Tislelizumab for Neoadjuvant Treatment of MIBC Expected to Read Out Phase II Data in September.
APL-1202 is a first-in-class oral, reversible MetAP2 inhibitor that has entered Phase III clinical development. The interim analysis of the Phase II clinical trial for the combination of APL-1202 and Tislelizumab for neoadjuvant treatment of muscle-invasive bladder cancer (MIBC) showed positive results, with a significant increase in the pCR rate compared to the Tislelizumab monotherapy group. The data from the Phase II trial for the APL-1202 and Tislelizumab combination is expected to be read out in September 2024.

Marketing Team and System Maturing, Strong Sales Growth.
The company has introduced Pazopanib tablets and Neratinib Maleate tablets, both of which are oral medications that are convenient to take and have been included in the medical insurance reimbursement list, focusing on urogenital disorders and breast cancer. The company continues to refine its marketing plan for APL-1706, actively exploring outpatient examination scenarios and third-party strategic partnerships, in addition to the existing surgical treatment scenarios, to further expand the commercial opportunities for APL-1706 and benefit more patients. The company is gradually planning and implementing post-marketing access, pricing, expert support, clinical cooperation, and distributor system development.

Earnings Forecast:
With the commercialization of APL-1702, APL-1706, and generic drugs, we expect the company’s revenue for 2024-2026 to be 200 million, 370 million, and 620 million RMB, respectively.

Potensielt inntekter pÄ 500 millioner til 1 milliard kr om 1-2 Är.

5 Likes

Konservative tall vil jeg pÄstÄ.

Jeg har ikke sagt et ord. :smiley:
Hva tenker du?

Ser da lovende ut i boken. 33k pÄ kjÞp pÄ 54.1 kr. Lite til salgs.

Stadig vekk denne jodlingen her ja

image

Edit:

For lite volum pÄ fredag til Ä drive noen videre oppgang, sÄ helt naturlig at den flater ut her

~52 - ~57 ny tradingrange?

Hvorfor sier du det? Det ble omsatt for ~14 millioner kroner / 260k aksjer (vs. 200k pÄ torsdag). At det ikke omsettes masse hittil i dag er en annen sak.

Alt avhenger uansett om man har en nettokjĂžper av volum (eller ikke).

1 Like

Erfaringsmessig trengs det mye mer guff for Ä virkelig drive en oppgang - Torsdag og fredag var for all del bra, men jeg tror ikke det er nok med et sÄnt blaff.

Blir spennende Ä se utover uken om selgersiden mister interessen for dette nivÄet.

Har vÊrt mer enn nok fÞr (eks. oppgangen fÞr nyttÄr), men fuglarna vet - trodde strekpig mente 10 mnok var gull generelt (sÊrlig i illikvide papirer som PHO).

Ja jeg tror definitivt vi har fÄtt et push opp i ny tradingrange, sÄ jeg er happy as can be jeg. :slight_smile:

1 Like

Det var ikke noe gale med volumet pÄ fredag i seg selv. Problemet var resultatet man fikk av dette volumet.

+2,96% vs 8,53% pÄ hÞyere volum.

Men det er et naturlig punkt Ă„ mĂžte motstand, da man gravde dypt inn i den negative baren fra 16. juli som hadde hĂžyt volum.

Det Ăžnskelige her er Ă„ fĂ„ en form for “sunn” konsolidering. Store sprang over kort tid har en tendens til ogsĂ„ Ă„ fĂ„ store korreksjoner for Ă„ komme tilbake til middelverdier.

HÞyt volum er ikke det samme som bullish i alle sammenheng. Jeg vil se bedre rally pÄ mindre eller samme volum som tidligere.

Less effort better result.

Jeg kan ogsĂ„ like “more effort”, men vil da ogsĂ„ se en betydelig “better result”, sammenlignet med tidligere rally i trading rangen.

3 Likes

Etablering over 50 dagers sma er en sÄnn liten basal ting jeg alltid ser etter, og forelÞpig ser det jo nice ut. Den rakk virkelig Ä pine seg langt ned i juli og august!

3 Likes

Har trÄden for TA blitt flyttet hit?

Mulig dette kommer som et sjokk for deg, men det er en smÄprat om Photocure, man kan faktisk poste litt om fundamentale ting, lett TA med tanke pÄ beveglser osv, uten Ä gÄ hardcore TA.

Tenke seg det, man kan faktisk bruke trÄden til annet en Ä surmule hver gang kursen korrigerer


9 Likes

Ja vi burde ha en trÄ for de patologisk depressive.

1 Like