Hvordan foregÄr det nÄr man passer pÄ kursen ? Hvilke aktÞrer sikter du til ?
Det jeg ser er at sÄ langt i dag stoppet oppturen pÄ 53,3, noen prÞvde Ä komme igjennom men ble stoppet. Vi fÄr se hvor lenge de holder pÄ, samme mÞnster nÄ en tid. Hvem som stÄr bak kan vi bare spekulere pÄ.
Ser ikke sÄ veldig mye Ä bli konspiratorisk over her. Volumet er ikke der, sÄ kursen ligger bare og vaker.
889 aksjer pÞses ut med jevne mellomrom for Ä holde kursen nede. Er det sÄ gjennomsiktig?
Havde det vĂŠret 666 stk af gangen, sĂ„ havde jeg en god anelse om hvem der stod bagđ
Siste er 650, nesten blink
Er vel nesten ingen ordrer i dag som har de stĂžrrelsene?
Jeg bruker nordnet som regner sammen antal aksjer pr. omsatt gang. Hvis du skjĂžnner hva jeg mener. Ikke hver enkelt bid pr gang.
889 aksjer igjen klokken 13:17.
Hvorfor skulle noen som kjĂžper seg opp prĂžve Ă„ betale mer enn nĂždvendig for aksjene?
Man binder jo opp en del kapital i denne venteperioden. Til sammenligning ser jeg at indeksfondet vokser bra. Det er jo et valg man tar og sitte med en god del i en aksje der det ventes kursdrivende nyheter. Hadde man visst nÄr nyheten kom sÄ kunne man jo bare gÄtt inn like fÞr. Men det vet man jo ikke. Basert pÄ kvalifisert gjetning og typisk behandlingstid, nÄr regner man med at en evt godkjennelse foreligger?
April-Mai ser jeg for meg.
Men har ikke tenkt Ä sitte med pengene ute og risikere og tape dem pÄ noe annet i mellomtiden.
Et eller annet sted inne i det vagt vulvaformede omrÄdet
Er ikke sÄ veldig ofte man ser fÞlgende i velfinansierte selskaper med lav market cap:
âThis study is a prospective, randomized, double blind, placebo controlled, multicenter phase â ą clinical study, which has reached its primary efficacy endpoint and exhibited good safety.â
Ikke sÄ ofte man ser et norsk-utviklet terapeutika som fÄr markedsfÞringstillatelse. Ikke godkjent ennÄ, men pretty close, og kommer i havn denne.
Man har noen norsk-utviklete diagnostika; Omipaque/Vispaque fra Nycomed, Omnsican fra Nycomed, Hexvix fra Photocure og Sonazoid fra GE Helathcare (Nycomed).
Terapeutika er det vel Omacor fra Pronova og Xofigo fra Algeta.
Kan sikkert tenkes at jeg har glemt noe, men det er altsÄ ikke sÄ ofte det blir noe godkjent.
Verdt Ä merke seg at selv Omnipaque fra 80-tallet fortsatt selger og tjener penger, sÄ kan bli en pengestrÞm fra Cevira i lang tid fremover.
Denne, sammen med dataene de delte tidligere, tegner vel et bilde av en stabilt stor fordel for Cevira vs placebo pÄ en rekke parametre
Den store jokeren er det gjentatte:
progressing smoothly
Ingen guiding som for APL-1706.
Cevira Dataene mottas med stor entusiasme ser det ut til.