Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Tenk på de som vil ha det ned til halvårlig presentasjon. Det er sykt.

Er det lov å foreslå at vi tar en dugnad og kjøper alt fra 500 til 1000 aksjer og ser hva som skjer?

Du beveger deg veldig fort inn i terrenget til markedsmanipulasjon og kan komme i fengsel, so theres that

1 Like

Jeg sitter og ser an om de får den tråkla ned til 55/56 ish så knør jeg inn litt flere rundt den sona. Går den ikke dit så er det ok og siden jeg har bra nok antall alerede

Ja vi retail investorer kan ikke gjøre mye mens de store aktørene kan skjule seg bak hemmelige konti og manipulere kursen som de vil.

Hva tok du utgangspunkt i da? Det er jo avvikende i forhold til de tidsfrister som har vært publisert i denne tråden dette året.

i Juli visste man ikke når supplimerende info ble sendt inn. Var først 4 August man fikk info at det nå var second review start.
Hadde Asieris brukt hele tiden de hadde tilgjengelig for å komme med dokumentasjon så hadde vel det blitt Q1 2026 før man kunne ha noe svar.

1 Like

M.a.o. var anslaget til @Savepig dels basert på tipping.

Q1 2024:

Typisk 18 mnd etter NDA

NDA Mai 2024

du står fritt til å legge insane kapital rundt en algo og line deg opp som marketmaker hvis du ønsker det.

Mnja, vil no heller kalle det tipping basert på info tilgjengelig. Q4 rett om Asieris sendte inn dokumentasjon før frist for det var ute. Q1 om de brukte hele fristen sin.

De sendte inn før frist, ergo Q4 ligger an til å bli rett med dagens info vi har.

Hadde det ikke vært for anmodningen om tilleggsopplysninger, så hadde jo avgjørelsen vært publisert i vår?

Ordinær review var ferdig 28.02.2025 (ish) og var akkurat innenfor 200 dagers timeline. Deretter ble ting noe mer uoversiktelig en periode frem til Asieris bekreftet behov for tilleggsinformasjon.

4 Likes

Referat

DK

Dette er fra ChatGpt research så det forhåpentligvis er noen greie kilder, jeg har ikke lest enda så postes i blinde

3 Likes

Ganske grei oppsummering.
Sånn umiddelbart er nok disse tidslinjene og snittene det henvises til for drug only?
For drug+device kan man nok legge til noe tid generelt sett.

Nå snart 17 måneder så vi er snart ved veis ende om det blir godkjennelse eller avslag. Skal vi legge vekt på Asieris sine uttalelser er sannsynligheten over 90% for godkjennelse. Vi kan vente en måned.
Veldig bra oppsummering.

1 Like

Ja det blir en spennende tid nå fremover de neste ukene.

1. Vil Q3 følge opp med enda mer forbedring VS Q2?
  2. Cevira svar
  3. Får vi se RW scop godkjenning i Kina snart?
3 Likes

men det jobbes utrolig hardt for å holde kursen i sjakk, jeg tror jeg må søke å være markedmaker for å få slutt på dette tullet.
Hvor er Finnanstilsynet?

1 Like

Hvor er bevisene?