Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Fikk de siste 7.500 aksjene i auksjonen. Bøy 64.50 og fikk de for 64.10. (Det sørget the ghost in the machine for.)

1 Like

Har noen link til de kinesiske sitene igjen?

Mye høyere risk i circio, de har vel gått endel nå pga gode resultater i mus. Potensialet som i mye tidlig bio er jo stort, men PHO føles som et bra sted å være nå for min del.

3 Likes

God stemning der, med visse unntak.

3 Likes

https://www.nmpa.gov.cn/zwfw/zwfwpjfbzs/pjfbzsyp/index.html

Dokumentet 3.mars 2026, nummer to fra toppen.

2 Likes

Var denne jeg var ute etter

For nye lesere, her er noen kinesiske forum:

2 Likes

Nå er det bare å forvente nye analyser fremover som vil gi en ny puff på aksjekursen. :wink:

1 Like

Eller bud :blush: Briarwood fortsatt i minus!

2 Likes

Close på 72,7 under dagens snitt.

Ikke veldig solid, men noen meldte jo at vi kom til å ende i minus på godkjennelses dagen. At køen ut av døra ble for heftig. Spennende å se de kommende dagene.

Ganske heftig omsetning og surt børsklima. Men ja, hadde uansett forventet mer, vi får se hva ukene bringer.

2 Likes

Det ironiske er at kursen hadde sikkert stupt 30-50% på et avslag. Ikke helt symmetrisk risk/reward. Tror markedet våkner når Asieris begynner utrullingen.

3 Likes

Du glemmer det faktumet at det faktisk var priset inn høyst sannsynlig godkjenning…

Skrev det da kursen var 74 kr i januar. Blir vel et skifte av investorer fremover hvor man får inn tykke, uslitte nerver til å ta over aksjene til slitne, gråhårede stakkarer.

Man kan vel kanskje vente at PHO-kursen skal opp imorra også (om verden fremdeles eksisterer), gitt at Asieris sikkert går 20% imorra på nyheten selv. Tiden vil vise.

2 Likes

+1.82% YTD på den store nyheten var vel ikke som du forventet nei :partying_face:

IMG_0764

Men, for de som biter seg fast i et år til, er det vel mulig blir belønnet.
Forutsatt at salget blir bra.

Ja. La oss konkludere etter en halv børsdag. Veldig bra.

2 Likes

Dette er grensen for maks oppgang på én dag i Kina, så nervene i tråden har det i mente. Jeg tror Asieris skal høyt, og langt over ATH fremover.

2 Likes

Kursen gikk høyere på forventninger i januar en den avsluttet på i dag… det gir ikke mening.

2 Likes

Når var sist man kunne si at det var mening i markedet?

Aldri, men du insinuerte dels at det var mening i det hele basert på «markedets» håndering av dagens handel :wink:

Anyhow, om det var rasjonelt hadde det vært uinteressant å være på børs. At kursen er lavere nå enn før bekreftet pathway i Europa og endelig godkjennelse i Kina er ikke spesielt logisk i min verden.

Men desto større takk til markedet dersom det insisterer på at dette betyr lite til ingenting all den tid jeg er uenig (og får eventuelt rett).

2 Likes

“Q2 2020
Approval of the initial indication will result in total
USD 18 million in China (est 2024) and USD 36
million in US/EU (est 2026)”

For Kina er det 10mill? igjen nå av totalt 18mill for godkjennelse av indikasjon nr 1.

Er det ikke muligheter for litt EU milestone nå også?

Sagt at milestones er fordelt noe slikt er vel ikke umulig å tenke:
1 - passert endepunkter Fase 3
2 - Godkjent Søknad inn til Myndighet
3 - Markedsføringstillatelse

Med svaret fra EMA på godkjent søknad nå, kan det bety at milepælbetaling for punkt 1 og 2 nå skal betales for EU.
36 mill EU/US. Antatt 15 EU og 10 for godkjenning. Rundt 5mill?

1 Like

I dagens turbulente marked, bør man etter denne melding fokusere på selskapets potensielle fremtidige verdi, og ikke på aksjekursen.
Fremtidig samsvar mellom verdi og aksjekurs, tror jeg ikke man skal bekymre seg så mye for…

5 Likes