Har søkt etter acceptnummer på søknad, men ikke funnet noe. De er heller ikke et børsnotert selskap, så de har ikke kommet med noe offentlig info selv heller hvordan det ligger an.
Det burde nærme seg vil jeg tro.
Har søkt etter acceptnummer på søknad, men ikke funnet noe. De er heller ikke et børsnotert selskap, så de har ikke kommet med noe offentlig info selv heller hvordan det ligger an.
Det burde nærme seg vil jeg tro.
Når man ser utviklingen til nevnte selskaper er det enda et argument for å ikke diskutere andre selskaper (investeringer) på småprattråden.
«Hexvix has been approved, but they’re awaiting an approval of the Richard blue light system. That has had some challenges, but they expect it to be approved hopefully by the end of this year, and they’ll be able to launch in 2026. And of course, we have some revenue streams coming off of the sales of Hexvix over time. And then on Cevira, just to be, as I mentioned, to be clear, everything seems to be more or less on track. They’re interacting with the NMPA, and we’ll hear more from them as things develop and they get a decision out of that. And then I think the other kind of development that you can pick up on the public airways for them is they are possibly looking at a second indication. We believe it to be low grade. And if that’s the case, that also would trigger the opportunity for additional milestones and regulatory approvals and, of course, ultimately in sales revenue shares. So exciting, looking forward to it, and we’ll see more as they progress» (Q2 Q&A, Dan).
Ja, ihvertfall kortsiktig. Kvartalsrapportering er noe dritt
Forventninger innfries sjelden. Den som solgte etter de siste ukers oppgang kunne kjøpt tilbake idag med flere prosenter “gevinst”.
Personlig er jeg ikke kortsiktig og blir med både opp og ned. Tror fremdeles på NAVA.
Ingen som kan dette med å være excited slik som Dan kan.
Ny uke, ny progress. Ser jeg hadde en aldri så liten regnefeil forige uke på "Clinical % justert for fratrekk pausede items før i køen (endret fra 15% til 13,33%). Er korrigert under her. Sånn går det når det er 25 år siden man sist gikk på skole…
Start second round - 04.08:
Clinical 18
Pharmacy 642
Compliance 200
Uke 1 fremgang:
Clinical 16 (3 pauset)
Pharmacy 604 (265 pauset)
Compliance 177 (31 pauset)
Fra start 04.08
Clinical 11,1%
Pharmacy 5,92%
Compliance 13.69%
Justert for pauset:
Clinical 13,33%
Pharmacy 6,35%
Compliance 11,5%
Uke 2 fremgang:
Clinical 15 (3 pauset - uendret fra uke 1)
Pharmacy 587 (267 pauset - 2 mer pauset)
Compliance 159 (31 pauser - uendret fa uke 1)
Fra start 04.08
Clinical 16,67%
Pharmacy 8,57%
Compliance 20,5%
Justert for pauset:
Clinical 20%
Pharmacy 14,67%
Compliance 24,26%
Ligger vel an til ca midten av Oktober da med dette tempoet. Pluss/minus en uke eller to.
Med progress som er skjedd hittil så er det faktisk innenfor 60 arbeidsdager fra start second phase review. 60 arbeidsdager blir 12 uker, progress her ligger an til ca 10 uker.
Sommerferien i Kina varer vanligvis i omtrent to måneder , fra begynnelsen av juli til slutten av august .
Så da går det vel fortere med fremdriften etter ferien?
I tillegg var det regelen om 1/3 dvs 20 dagers tillegg som kommer inn.
Kina har vel ingen lovfestet antall feriedager for arbeidere, så tvilsomt det er helt det store antallet dager de har fri.
Spurte ChatGPT om: «Har kinesarane sommerferie?», og ChatGPT svarte, på nynorsk, at det hadde de.
Riktignok er er det mindre feriedager i Kina enn i Norge 5-15 dager avhengig av diverse, hvorav det fort går en 5-dager under kinesisk nyttår.
Så en ferieavvikling i Kina FDA, med antagelse om at det har gode ordninger (10 dager som brukes om sommeren), så går nok ferieavviklingen ganske smooth.
Einkvan fer spørje om kva ein vil på ChatGPT!
Det går nok treigare i august enn i september…
På meg virker det som om handlemønsteret har forandret seg til mer positivt, kjøpersiden i PHO har vært mer positiv enn jeg kan huske. Det normale de siste årene har vært særdeles negativ. Forsøk på å flytte kursen oppover blir fortsatt tatt ned men lykkes ikke i den grad vi har vært vitne til. Kan fortsatt fort forandre seg.
Det jeg og ser er at den kontoen til J.P.Morgan SE har nå over de 3 siste mnd. økt med 100 000 aksjer. Det jeg ikke forstår er at den kontoen til DNB Verdipapirfondet indeks driver å selger de siste dagene etter å ha kjøp seg opp med 55000 aksjer de siste 3. mnd. men vet ikke hva strategien til et indeks fond er.
Indeksfond skal jo ikke gjøre noe annet enn å tracke en indeks, så lenge det ikke er noen endringer i indeksvektingen så skal de ikke gjøre kjøp eller salg utover det kundeflyten ut/inn som avgjør og det tilsier neppe så store kjøp/salg. Så mest sannsynlig låner de ut aksjer til short, og bruker renteinntektene fra utlånet til å booste performance.
OK takk da har de sikkert lånt ut 41 000 til short av de 55000 de har kjøpt de siste 3 mnd. Utlånene har da skjedd over de siste dager.
Må legge til at det ser ikke ut til at det er like lett å tjene penger på å shorte PHO.
Ser ut som photocure har inntatt pole posion, klar for ny etape før Cevira godkjenning
Skal vi kjøre enda flere etapper før eventuell Cevira godkjenning?
Vi er inne i siste runden nå😊
Haha, Photocure i pole posisjon. Dagens for meg.