Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Det passer også meget godt med dine %vise fremskridt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Så bare smøre sig lidt tid endnu :partying_face:

DK

5 Likes

Jeg la faktisk ikke merke til denne setningen fra halvårsrapporten før jeg las den på nytt nå.
Ser ut som vi kan få double good news da fra Kina før 2025 er over.

“The company is actively supporting its partner R.WOLF in advancing the regulatory review of the SYSTEM BLUE blue-light cystoscopy system in China, with approval targeted by the end of 2025.”

8 Likes

En grei trigger, men salget vil nok gå trått en god stund. Husk man starter på scratch.

1 Like

Enig i det, men i markedet priser selskap også i stor grad på vekstmuligheter fremtiden.

Og godt Photocure også har en eksisterende drift i tillegg til mulig nye produkter og blockbuster potensial. Gjeldsfri og stor neve dollars på bok

4 Likes

Vi bør regne med at Asieris får fase 3 godkjennelse for Cevira ila noen få uker. (Maks 6-8). Jeg regner med at Asieris får godkjennelse og har kjøpt meg opp alt jeg klarer i Photocure. Det skyldes også i stor grad det langsiktige chartet i selskapet. Vinneren på OB i høst bør være Photocure!

Om man åpner langsynet litt, ser man at aksjen ligger og spreller nesten i bånn historisk nå. Og det enda det er nå de er ved et skikkelig turning point! Ikke glem at Photocure skal ha fra 10-20% royalty på Cevira salget, der Asieris regner med årlig maks omsetning på 10 mrd. kr. Nåverdien av det for Photocure blir enorm. Det bør omgående føre til et voldsomt kurshopp i Photocure ved fase 3 godkjennelsen. Kommer ikke et kurshopp er det bare å kaste seg inn!

Kursen på Photocure var i 154,50 i mai 2021. Den bør gå adskillig høyere ved en Ceviragodkjennelse, der det i tilfelle venter årlige milliardroyalties for Photocure. I tillegg må vi kunne regne med at det løsner for Photocures egne virksomhet, der BLC viser enormt bra resultater. At Olympus har innlemmet BLC i sine scop bør gi en voldsom boost for Hexvix-salget i Europa. DS har rett i at med den nøyaktige påvisningen av celler som er rammet av metastase har Hexvix evnen til å anvende AI til fotoanalyse og kirurgisk på et veldig presist nivå. Et nytt vokabular precision surgery innen blærekreft er oppfunnet.

Og ikke bare det! Med precision surgery kan det vise seg at dagens standardbehandling, med cellegiften BCG, (egentlig TUB-vaksine), med alle sine bivirkninger, og som Mercx tjener milliarder pa på, kan BLC overta markedet! Da har Photocure en helt ny fremtid innen blærekreft!

Vi skal heller ikke glemme at Photocure gjør det nå meget bra innen faste HD-scop og TURB-T vha Storz sine meget gode HD faste skop. Det betyr at Photocure har sterkt økende omsetning og også klarer seg meget bra og med gode kirurgiske resultater i USA, selv uten flexiskop.

2 Likes

Dr. Kevin Pan, Founder, Chairman and CEO of Asieris Pharmaceuticals, commented, “In the first half of 2025, the company reached multiple milestones, steadily fulfilling our growth expectations. A remarkable achievement is the smooth progression of the regulatory review for APL-1702, our breakthrough therapy for precancerous cervical lesions, now entering the final stages ahead of its China launch and set to benefit patients soon.

LFG :champagne:

1 H 14 min =vol 16.5 mm ( D.Avg = 17mm)

Det er nå det skjer.

Next up er ikke Q rapport, eller å avvente Signaler fra Asieris.

Next up er News, med positivt fortegn.

Å det virker som at det vil komme en del av det fremover.

IMG_9827

9 Likes

12 Plass på Clinical idag. Den som gikk ut av køen der kom inn den 25.06.2025.
Ser man og på det som gikk ut fra Compliance forrige uke så kan de se ut som ca 50 arbeidsdager fra de kom inn til de gikk ut.

Kan se ut som ting skjer innenfor 60d fristen. Nesten så man blir litt imponert over hvor vellfungerende ting er i Kina sammenlignet med vårt eget land når det kommer til slike ting.

2 Likes

EDIT:

Der gikk den jammen meg en til plass i Clinical køen. 11 plass nå!

Den som gikk ut nå kom inn den 11.07.2025

5 Likes

6 Likes

Tror den kommer til å hoppe en til plass på Clinical idag siden den siste som gikk ut nå var dobbel, og ene ligger igjen enda. Tipper vi er på 10 plass før dagen er over

2 Likes

Ser ut for at det ikke er langt unna “imminent” godkjenning.

Breakthrough Innovation Poised for Imminent Market Impact

2 Likes

Wet ink også?

Hyggelig med entusiasme, men kan du ikke heller endre forrige innlegg i stedet for å lage et nytt hver gang du har noe på hjertet om disse køene? Blir veldig mange innlegg. :pray:
@kreinh ??

Solid dipp på asieris, la ikke merke til det.

Bouncet på 50SMA

1 Like

Tror den dippen kom før denne;

Asieris Pharmaceuticals Releases 2025 Semi-Annual Report with Sustained Commercial Momentum and Breakthrough Innovation Poised for Launch

1 Like

Det var da også en kedelig uge sidste uge :joy:

Håber du får ret med 10. Pladsen senere i dag
Kina er da vågnet op også :partying_face:

Dk

3 Likes

Tar heller litt flere innlegg enn å måtte scrolle tilbake for å sjekke om innlegg er oppdatert.

7 Likes

Har tjekket listen – ser ud som nummer 10 fra sidste uge har fået en 6. plads.
Så der bliver skiftet pladser i toppen :slight_smile:

Laver en opdatering i morgen da min dag er helt besat – bla med HerreFrokost :partying_face: :beer:

Spændende med rækkefølge skifte – alt kan ske nu

DK

3 Likes

Er det FOMO tendenser man ser på morgenkvisten?

3 Likes

Så fort aksjen beveger seg oppover, er det noen som "aktivt " slukker !!