Men hvor mye har aksjen steget i år😉
354 plass i dag.
Teorien er fremdeles sammenstilling av de tre underkategoriene til en samlet vurdering?
Jeg tenker det passer godt inn med mld Asieris kom med ang pausingen? Ser ingen endringer i køene på de som ligger rett bak/forran Cevira. Man skulle tro om det var “hard pause” så ville de ha beveget seg forbi?
Ja, jeg deler den slutningen. Det tyder med andre ord på at CDE nærmer seg slutten på supplementary review, og at NMPA sitt endelige vedtak nærmer seg. Forhåpentligvis.
Vi ved døde fisk svømmer ikke !!!
Vi kan konstanterer i dag at Cevira IKKE er en død fisk
,
men svømmer mod målet 
Dansken
Finurlig at kursen brøt ned på en ikke-nyhet, for så å ikke hente seg inn igjen - go team 
Enig, den virker noe svak!
Vi kan med andre ord muligens forutsette at resttid er 10CDE arb.dager +20NMPA - tiden som er gått fra pausing.
I så fall bør det kunne komme avgjørelse innen ca 5 uker dvs 17. november.
Kanskje liksågreit det går noen uker før godkjenning skjer. La han soppen i USA få herje fra seg litt før den kommer så ikke alle nekter å ta frem pengene sine fra madrassen…
Tar nesten for gitt at det globale markedet krakker samme dag som neste norske approval kommer.
Stygt å si, men hadde passa bra om fyren fikk blærekreft, og førstedamen HPV. Hadde vel tweeta opp PHO kursen til 7000kr da han. (spøk seff, ønsker ikke noen skal få verken)
Tror jeg selger på 6500,- da
Trump hadde noen geniale og banebrytende tanker rundt behandling av coronaviruset. Jeg tipper han spekulerte i både Softox og Photocure. Bare les haussingen i sitatet under.
Kanskje det er Trump som står bak Bank of NY sine handler ???
So, supposing we hit the body with a tremendous — whether it’s ultraviolet or just very powerful light — and I think you said that that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said, supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way, and I think you said you’re going to test that, too. It sounds interesting. And then I see the disinfectant, where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs, and it does a tremendous number on the lungs. So it would be interesting to check that.
Jeg tror han tenkte på SPACE LASER

Alt er relativt….Asieris opp ca 65% siste 1 år…ti ganger større oppgang enn PHO
Hvor mange ganger er mcap Asieris vs PHO?
Skulle gjerne sett det røyner på litt på OSE i så fall😂
1-Year Change
Stille før stormen! Ingen vil hverken kjøpe ,eller selge foreløpig 
Rart Tingalov-Bjerke ikke har vært i Medwatch, å påpekt at kursen er for lav, drevet ned av retailers.
Eller, så er han vel super fornøyd med egen innsats.
Mtp at kursen nå er 54 ( hans fair price) å ved Cevira godkjenning så vil den bli 68. 
Fra spøk til alvor, begynner å bli en del fond ( nærmest 100%) som utkonkurrerer PHO i avkasting siste året.
Så definitivt på tide at det snart skjer noe her.
( DNB Kjenrnekraft A
)
Feil tråd, sorry