Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Men hvor mye har aksjen steget i år😉

354 plass i dag.

Teorien er fremdeles sammenstilling av de tre underkategoriene til en samlet vurdering?

Jeg tenker det passer godt inn med mld Asieris kom med ang pausingen? Ser ingen endringer i køene på de som ligger rett bak/forran Cevira. Man skulle tro om det var “hard pause” så ville de ha beveget seg forbi?

3 Likes

Ja, jeg deler den slutningen. Det tyder med andre ord på at CDE nærmer seg slutten på supplementary review, og at NMPA sitt endelige vedtak nærmer seg. Forhåpentligvis.

8 Likes

Vi ved døde fisk svømmer ikke !!!
Vi kan konstanterer i dag at Cevira IKKE er en død fisk :partying_face:,
men svømmer mod målet :beer:

Dansken

Finurlig at kursen brøt ned på en ikke-nyhet, for så å ikke hente seg inn igjen - go team :dancing_men:

5 Likes

Enig, den virker noe svak!

Vi kan med andre ord muligens forutsette at resttid er 10CDE arb.dager +20NMPA - tiden som er gått fra pausing.

I så fall bør det kunne komme avgjørelse innen ca 5 uker dvs 17. november.

Kanskje liksågreit det går noen uker før godkjenning skjer. La han soppen i USA få herje fra seg litt før den kommer så ikke alle nekter å ta frem pengene sine fra madrassen…

Tar nesten for gitt at det globale markedet krakker samme dag som neste norske approval kommer.

1 Like

Stygt å si, men hadde passa bra om fyren fikk blærekreft, og førstedamen HPV. Hadde vel tweeta opp PHO kursen til 7000kr da han. (spøk seff, ønsker ikke noen skal få verken)

3 Likes

Tror jeg selger på 6500,- da

2 Likes

Trump hadde noen geniale og banebrytende tanker rundt behandling av coronaviruset. Jeg tipper han spekulerte i både Softox og Photocure. Bare les haussingen i sitatet under.

Kanskje det er Trump som står bak Bank of NY sine handler ???

So, supposing we hit the body with a tremendous — whether it’s ultraviolet or just very powerful light — and I think you said that that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said, supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way, and I think you said you’re going to test that, too. It sounds interesting. And then I see the disinfectant, where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs, and it does a tremendous number on the lungs. So it would be interesting to check that.

2 Likes

Jeg tror han tenkte på SPACE LASER :rofl: :space_invader: :rofl:

Røyner litt på i Kina og

Alt er relativt….Asieris opp ca 65% siste 1 år…ti ganger større oppgang enn PHO

Hvor mange ganger er mcap Asieris vs PHO?

Skulle gjerne sett det røyner på litt på OSE i så fall😂

1-Year Change

64.8%

1 Like

Stille før stormen! Ingen vil hverken kjøpe ,eller selge foreløpig :blush:

Tradernes drøm fortsetter å være tradernes drøm

Rart Tingalov-Bjerke ikke har vært i Medwatch, å påpekt at kursen er for lav, drevet ned av retailers.

Eller, så er han vel super fornøyd med egen innsats.

Mtp at kursen nå er 54 ( hans fair price) å ved Cevira godkjenning så vil den bli 68. :love_you_gesture:t3:

Fra spøk til alvor, begynner å bli en del fond ( nærmest 100%) som utkonkurrerer PHO i avkasting siste året.
Så definitivt på tide at det snart skjer noe her.

( DNB Kjenrnekraft A :smiling_face_with_three_hearts:)

2 Likes

Feil tråd, sorry