Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Aksjen har falt mellom stÞtte, da er vel 50 kr nivÄet neste. SÄ ikke det komme, dessverre!

Dundrer ned pÄ tungt volum.

image

1 Like

Nei, bare presiserer det som skjer.
Jeg har selvsagt trua!

MÄ nesten finne frem litt krutt nÄr vi begynner Ä se disse nivÄene igjen.

NÄr alle roper selg selg 

.

GÄr sÊ te sjÞ

2 Likes

Evt nÄr en fyr roper HELVETE!

2 Likes

Det siger nedover igjen, men vi har fremdeles halvannen krone Ă„ gĂ„ pĂ„ fĂžr vi er nede pĂ„ bunnen av “aribjo dippen” :sweat_smile:

2 Likes

Kult nÄr man fÄr formasjoner oppkalt etter seg

Satse pÄ jeg fÄr samme nÄr spiken kommer. F5 x 3000 pr dag frem til da

3 Likes

Er det noe endringer?

Skjedd noe med plassene bak?
Noen som er ute av listen?

Seiler videre oppover i kÞen pÄ Pharmacy. Plass 345 idag (354 igÄr).

Clinical samme som fĂžr, 4 plass

2 Likes

Disse to hadde lys pĂ„ bĂ„de clinical og pharmacy da cevira ble pauset (ser ut som det er en dobbel). De har fĂ„tt slukket lyset sitt pĂ„ clinical nĂ„ og mangler bare pharmacy. De holder seg fortsatt bak cevira i pharmacy-kĂžen. SĂ„ vanskelig Ă„ finne en rĂžd trĂ„d her😅

CYHS2402247 Isopromazine hydrochloride injection

CYHS2402246 Isopromazine hydrochloride injection

2 Likes

FĂ„r sitere insideTV, som touchet innom PHO pĂ„ aribjo-duppen; “her er det bare Ă„ ta pĂ„ psykologibrillene”. Men timingen ville det slik pga en i USA som slenger ut meldinger at det forplantet seg videre inn i annen bĂžrs-uro. Min personlige antagelse er at den hadde krĂžpet seg mer oppover til der vi var allerede nĂ„ hvis ikke.
Tror dog fortsatt vi vil fÄ en eller annen rekyl oppover innen Q3, og muligens enda en pÄ et OK+ Q3 den dagen det blir fremlagt. Og da brenner vel noen av de som trader her nede seg :grimacing:

Jeg tipper Asieris blir godkjent den dagen Kina angriper Taiwan.

3 Likes

Det er mye negativitet pĂ„ trĂ„den. ATH negativitet😂

Men verden bestÄr og fremskritt rÄr til det beste for menneskeheten. Det er mange muligheter, forskning gÄr fremover og mye positivt i verden og her skjer faktisk en mulig verdensnyhet som kan komme i markedet. Enormt mange pasienter kan fÄ en langt bedre lÞsning! I sÄ fall gledelig

• Favoring late-stage, commercial-stage companies with clear paths to profitability and strong sales ramp potential.
    Seeking alpha
2 Likes

Ha ha – ligger ned pĂ„ gulvet af grin, det sjoveste jeg har lĂŠst pĂ„ Forum lĂŠnge.

Nu mangler vi bare at det bliver indfþrt som “Teknisk Analyse” begreb :rofl: :rofl: :partying_face: :partying_face:

Hvad siger SavePig ???

Dansken

Hva skal Asieris godkjennes for?

Norne gjentar kjÞp og uendret kursmÄl NOK 85.

7 Likes

maintain a positive view of the company’s fundamentals and see considerable potential for further upside. Hence, our BUY recommendation is reiterated with an unchanged TP of NOK 85

Fair value 106

Photocure ASA: Earnings 29.10.25

Asieris +2.22%

8 Likes