Dundrer ned på tungt volum.

Dundrer ned på tungt volum.

Nei, bare presiserer det som skjer.
Jeg har selvsagt trua!
Må nesten finne frem litt krutt når vi begynner å se disse nivåene igjen.
Når alle roper selg selg …….
Går sæ te sjø
Evt når en fyr roper HELVETE!
Det siger nedover igjen, men vi har fremdeles halvannen krone å gå på før vi er nede på bunnen av “aribjo dippen” 
Kult når man får formasjoner oppkalt etter seg
Satse på jeg får samme når spiken kommer. F5 x 3000 pr dag frem til da
Er det noe endringer?
Skjedd noe med plassene bak?
Noen som er ute av listen?
Seiler videre oppover i køen på Pharmacy. Plass 345 idag (354 igår).
Clinical samme som før, 4 plass
Disse to hadde lys på både clinical og pharmacy da cevira ble pauset (ser ut som det er en dobbel). De har fått slukket lyset sitt på clinical nå og mangler bare pharmacy. De holder seg fortsatt bak cevira i pharmacy-køen. Så vanskelig å finne en rød tråd her😅
CYHS2402247 Isopromazine hydrochloride injection
CYHS2402246 Isopromazine hydrochloride injection
Får sitere insideTV, som touchet innom PHO på aribjo-duppen; “her er det bare å ta på psykologibrillene”. Men timingen ville det slik pga en i USA som slenger ut meldinger at det forplantet seg videre inn i annen børs-uro. Min personlige antagelse er at den hadde krøpet seg mer oppover til der vi var allerede nå hvis ikke.
Tror dog fortsatt vi vil få en eller annen rekyl oppover innen Q3, og muligens enda en på et OK+ Q3 den dagen det blir fremlagt. Og da brenner vel noen av de som trader her nede seg 
Jeg tipper Asieris blir godkjent den dagen Kina angriper Taiwan.
Det er mye negativitet på tråden. ATH negativitet😂
Men verden består og fremskritt rår til det beste for menneskeheten. Det er mange muligheter, forskning går fremover og mye positivt i verden og her skjer faktisk en mulig verdensnyhet som kan komme i markedet. Enormt mange pasienter kan få en langt bedre løsning! I så fall gledelig
Ha ha – ligger ned på gulvet af grin, det sjoveste jeg har læst på Forum længe.
Nu mangler vi bare at det bliver indført som “Teknisk Analyse” begreb

Hvad siger SavePig ???
Dansken
Hva skal Asieris godkjennes for?
Norne gjentar kjøp og uendret kursmål NOK 85.
maintain a positive view of the company’s fundamentals and see considerable potential for further upside. Hence, our BUY recommendation is reiterated with an unchanged TP of NOK 85
Fair value 106…
Photocure ASA: Earnings 29.10.25
Asieris +2.22%
Ja, det hadde vært glimrende hvis kjernevirksomheten til PHO kunne tatt oss opp til NOK 85, det kommer vi å trenge hvis det ikke blir noe av Cevira greiene.