Her @Sorene har du en Dansk kompis du kan snakke PHO med. Kan til og med ta det muntelig og han forstår hva du sier.
Ser ut som han har troa. Mener kursen vil gå til halvfems tress fjers 
Ja, i den virkelige verden,
Kan kun se at Lau omtaler PHO som en deraf Laus’s portefølge – det Link du referer til kan du ikke “Klikke” på Photocure da det ikke er fremhævet — men han har tjent råt på GomSpace.
Har du et link med interwev med Lau – så vil jeg gerne lytte det igennem og kommenterer.
Lytter ofte til "MillionærKlubben’s indslag om morgenen.
Så kender ganske udmærket Lau. – er overrasket over at han har PHO i portefølgen DEN VAR NY for mig.
Som jeg har skrevet tidligere har jeg min egen Photocure tråd på Proinvestor – men har ikke indtryk af at der er mange der følger denne !!
Hører gerne mere hvis jeg skal hjælpe 
Dansken
Det står nederst i artikkel der at han har PHO i porteføljen, men ikke noe mer utdypende rundt det.
Det har han haft længe.
Den oppgangen varte ikke lenge nei.
Da får vi vel heller konsentrere oss om kinamannen som prøver å finne frem til lysbryteren 
Ja – det så jeg, 
Lau kan nogen gange være svær at forstå - han snakker lidt frem og tilbage og så siger han at jeg har købt “ham der” — kalder en aktie for “Ham” og ikke for “Den Aktie” lidt sjovt !! han snakker meget og mumler lidt — men klog fyr 
Har nogen gange lagt Indslag fra “Millionær Klubben” ind på Novo og Genmab tråden Tekinvestor 
Dansken
FSO: Er du på Helges Tråde på Proinvestor ??
DK
Nej 
Kjenner jeg begynnet å bli rimelig dritt lei hele aksjen nå.
Får håpe på et godt q3 så vi får løftet oss opp på 65 igjen, og så godkjenning fra kinamann et par dager etter så den kan klater til 85-90.
Da er d i alle fall en ting som er sikkert.
I am gone, og er nok ikke alene tenker jeg
Hvordan gikk det med dette samarbeidet?
Da Asieris den 20/9-23 kom med data fra fase 3 studiet var Pho oppe 44% inden den faldt igen så ja 85- 90 er nok ikke helt forkert
Så de har jobbet med AI-Assisted Diagnostic Software for Bladder Cancer Detection in Endoscopic Images siden nov. 23 så da har de allerede et AI verktøy klart. Må være en enkel sak å tilpasse den til BLC.
Synes det ble mye dumping av aksjer i dag. Men aksjekursen holdt seg forbausende bra.
♂
Claritas CystoSmart™ is agnostic to hardware and hence works with all scope types/manufacturers.
Dette er det samme selskapet som jobber med PHO?
Claritas HealthTech (Claritas), announces that its subsidiary , Intelligent Scopes Corp (ISC)
ISC er. ( tror jeg, kan ta feil?)
Må være det samme selskapet, det er flott PHO får en flying start og kan sammenlignes også med WLC.
Som jeg har skrevet tidligere, regner jeg med at BLC har store fordeler ift WLC når det gjelder AI.
Det kommer av at den informasjonen BLC gir vil være mer presis og korrekt enn WLC. Ut fra den måten AI behandler optiske data på vil jeg tro at det også vil overføres i AI-analyseresultatene.
Garbage in = Garbage out gjelder fortsatt.
BLC er designet for å forbedre visualiseringen av ondartet vev i blæren. Dette gir et langt bedre grunnlag for både menneskelig diagnostisering og maskinlæring:
- Forbedret Kontrast: HAL absorberes selektivt av kreftceller, som da lyser sterkt rosa eller rødt når de belyses med blått lys . Normalt blærevev forblir blått. Denne sterke, binære kontrasten gjør det mye lettere for AI-algoritmer å skille det syke vevet fra det friske vevet.
- Høyere Deteksjonsrate: Kliniske studier viser at BLC øker deteksjonsraten for blærekreft (særlig for små svulster og flate karsinomer, carcinoma in situ [CIS]) betydelig sammenlignet med WLC, som ofte overser disse. WLC er avhengig av subtile fargeforandringer og uregelmessigheter i overflaten, som er vanskeligere å kvantifisere.
- Redusert Støy: I WLC er “støyen” (f.eks. betennelse, arrvev, tidligere reseksjonssteder) vanskelig å skille fra kreft. BLCs kjemiske markør reduserer denne diagnostiske støyen ved kun å markere neoplastiske (unormale) celler.
Noen som har begynt å bruke AI for å skrive innlegg også?