Etter nesten en uke med Haltopen VS ChatGPT-svar fra andre begynner det holde nÄ. Vi fikk noen gode motsvar i dag (ikke fra GPT) som resulterte i en god, informativ diskusjon - men kan ikke det settes en strek nÄ med copy/paste fra GPT/annen AI? Jeg bruker det aktivt selv til innhenting av informasjon, men mÄ si jeg savner diskusjonene slik de var for litt siden her.
No thanks, Iâm already about to fall asleep 
Delvis enig! Utdrag fra essensen er helt ok, unngÄ lange poster.
SeriÞst! Folk mÄ slutte kopiere wall-of-text fra AI! Helt meningslÞst. Brukt gjerne AI (Det gjÞr jeg selv for Ä sammenstille data), men ta egne beslutninger og for guds skyld ikke kopier inn wall-of-text generert av helt enkle input.! Dette er er en UTING som dessverre dukker opp alt for ofte nÄ pÄ TI!
Det generelle markedet er ustabil pga tollsatser , i tillegg er oktober en ustabil bĂžrsmĂ„ned! Registrerer at Aseries holder seg veldig bra⊠satser pĂ„ at det blir hyggelig Ă„ vĂŠre Photocure aksjonĂŠrer snartâșïž
Tilbake til den trĂžtte hverdagen med Photocure. Kan godt forstĂ„ de som dumpet aksjene i gĂ„r. I Photocure mĂ„ vi alltid vente pĂ„ ânoeâ.
Vi venter pÄ flexiscope, nedklassifisering, Cevira, at core business skal lÞnne seg osv.

Og sist men ikke minst AI som vil ta 12 til 18 mÄneder. 
Det kom inn en kjĂžper som tok ca. 40 000 aksjer iet jafs, vi trenger flere slike.
Jeg tror pÄ et fint q3 - sÄ jeg forstÄr mere den som kÞbte de 40000 end dem som solgte.
Men som konen siger âdu kĂžber ikke flere aktier i Photocureâ
Legg merke til at den spiket opp i 53,8, men 4 minutter senere âmĂ„tteâ den trykkes ned i 53,3 . 
Helt enig! Dette er i ferd med Ä Þdelegge forumet! HÄper @pdx setter ned foten for dette. Det er noen fÄ brukere som innbiller seg at vi andre ikke klarer Ä bruke dette hjelpemiddelET (
) selv.
âhjelpemiddeletâ bĂžr man skrive 
Etter Ă„ ha forsĂžkt noen av de forskjellige sĂ„ er det bare Ă„ konkludere at forelĂžpig er det mest âkunstigâ og minst âintelligensâ. Feil tall, grove feilslutninger og ingen evne til Ă„ korrigere selv om jeg som bruker korrigerer âinfoenâ som blir lagt frem.
Alt pakket inn i en sÄ servil underdanighet at det blir uutholdelig.
IQ dropper som en stein og med «KI» bryter vel fallet lydmuren de neste Ärene. Det er noe umenneskelig og syntetisk ondt ved det. I tillegg til irriterende pÄ forum, da.
Et slags apropos og godt stykke helgelesning:
Enig
Bruk av AI mÄ begrenses og samtidig mÄ man tydelig si fra at det er det innholdet er. Korte utdrag er greit, wall of text = nei.
Hva skjer? Nesten 70.000 aksjer omsatt fÞr det har gÄtt 2 timer. 
Et lyspunkt i et hav av diare er at PHO holder seg noenlunde ok VS det meste annet⊠For et blodbad
Ikke jinx 
Hang Seng var ned 2,5% i dag, mens Asieris slapp unna med 1,2%, mens snittprisen var omtrent i null.
AngÄende Photocure; ofte har jo mindre selskaper, som Photocure, eller kanskje sÊrlig Photocure en tendens til Ä fall mer en bÞrsen pÄ sure dager, sÄ ikke sÄ halvgÊrnt hverken her eller i Kina.
Ser ikke vekk fra at endel av salg her idag og igÄr kommer av noen ser mange fine dealer andre plasser for Þyeblikket, og de kommer seg ut her til ok pris. Det er ikke akkurat mangel pÄ ting som dropper ufortjent mye denne uken.
Fin pÄminnelse pÄ at man bÞr ha endel tÞrt krutt klar til action at any time.
SÄ fÄr vi se om samme selgere tÞr sitte utenfor til Q3 rapport da eller om de vil inn igjen fÞr det.