Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Ja det har ikke gått 60 arbeidsdager enda siden det ble sendt inn. Det er fremdeles et par uker igjen før det skjer.

1 Like

Skjønner ikke hvorfor man skal kverulere over dette. Poenget er at man nå vet mindre og kan ikke kalkulere på samme måte som for kort tid siden. Vi vet ikke hvor mye ekstra tid det tar, eller om det i det hele blir noe ekstra tid. Jeg påstår i denne sammenheng intet, kort og godt fordi jeg ikke vet. Prøver bare å forklare hvorfor grunnlaget for fomo påvirkes av denne uvisshet.

3 Likes

Det er du som driver med kverulering!Vi er enig om at en godkjenning kan komme når som helst! Allikevel er det interessant hva Aseries formidler!

Det er forskjell på kverulering og realitetsorientering. Kursen taler sitt eget språk.
Det er hva som faktisk materialiserer seg i den kommende tid som vil kunne løfte kursen, og ikke haussing uten substans på et forum.

2 Likes

Det var enklere når man investerte i olje aksjer.
Å måtte forholde seg til FDA og CDE eller andre helse myndigheter er som å vandre i tåke. Du vet aldri når du kommer frem. 😶‍🌫️

2 Likes

Jammen meg et bra sirkus i oljeaksjer og med kompisen borte over dammen…

Det er vel ingen som driver med haussing her, ikke det jeg kan se. Uansett er jeg ferdig med denne diskusjonen!

Eller om du kommer frem i det hele tatt :sweat_smile:

Ja det bekrefter jo på de fleste måter det Asieris selv har uttalt:

Suspensjonen av gjennomgangen er en normal del av gjennomgangsprosessen

En total pausing i form av full stopp slik noen frykter ville jo neppe har ført til bevegelse for Pharmacy i køen! Det viser at pausebruken ikke er en pause i vanlig forstand, men antagelig heller en sluttgjennomgang. Listen er dermed temmelig misvisende og antagelig mindre å legge vekt på enn det vi ser i kursutslag for pho-kursen.

2 Likes

a9u8p0

17 Likes

Denne er vel oppklarende, i hvertfall hos meg!

Yahong Pharmaceutical-U: Kjære investorer, hei! I henhold til “Management Specification for Suspension and Restoration of Review and Timedure in the Process of Drug Review of the State Drug Administration (Trial Implementation)” er “suspensjon” suspensjon av tidsforsøket, som er en normal del av vurderingsprosessen, og involverer ikke kvaliteten på tilleggsinformasjonen eller behovet for å bli utstedt på nytt. Selskapets team vil fortsette å opprettholde aktiv kommunikasjon med CDE for å fullføre vurderingsprosedyrene for notering av nye legemidler så snart som mulig. Når det gjelder oppfølging av prosjektets fremdrift, vil selskapet strengt oppfylle sine informasjonsforpliktelser i samsvar med de relevante bestemmelsene i børsnoteringsreglene til Science and Technology Innovation Board of the Shanghai Stock Exchange. Takk for oppmerksomheten.

suspensjon av tidsforsøket, som er en normal del av vurderingsprosessen, og involverer ikke kvaliteten på tilleggsinformasjonen eller behovet for å bli utstedt på nytt. Kan det bli klarere, nei!!

Da kan du kanksje forklare hva suspensjon av tidsforsøket betyr?

Der betyr at de har nok dokumentasjon, og kan gjøre en vurdering ut fra søknad!

Det kan forklares med symbolene :snail::hourglass_flowing_sand:😶‍🌫

1 Like

Årsakene til utsettelse er minst like viktig som selve utsettelsen. Jeg er enig i at tidsestimatene blir ren spekulasjon, men nå har man i det minste litt flere forslag til hva som kan være årsaken til pausingen.

Ref postene over ser jeg at Asieris har vært ute og kommentert at det er rutinemessig pausing, så da kan vi stryke en del av alternativene.

Skal vi være helt ærlig så har vel ingen hatt eksakt peiling på tidsestimat hverken før eller nå :grinning:

skjønner at man blir utålmodig og at sentiment blir preget av kurs opp eller ned. Men i realiteten så spiller det ingen rolle for sluttresultatet om det tar tre måneder mer eller mindre.

Nei, suspensjon av tidsforsøket er en dårlig oversettelse av suspension of the time trial og blir bare jibberish på norsk

Noe man kan være sikker på er at det her som Asieris sier stemmer:
“suspensjon av tidsforsøket, som er en normal del av vurderingsprosessen, og involverer ikke kvaliteten på tilleggsinformasjonen eller behovet for å bli utstedt på nytt.”

Det er ganske kjapt game over om de hadde kommet med denne informasjonen og det var løgn, ref børs regelverk som de selv og referer til hele tiden.

"suspension of the time trial" betyr en midlertidig pausing og man avventer gjenopptagelse

Alle Supplemental reviews (JXHS), som ligger foran Cevira i køen på Pharmacy, har status “Suspend”. Noen har relativt fersk startdato, mens andre har ligget der lenge. Det trekker vel i retning av at det selskapet selv sier stemmer. Hvor lang tid det tar er det vel få som kan svare på.

Liten snipp fra ChatGPT for forklaring av prefiks:

4 Likes