Yahong Pharmaceutical-U: Kjære investorer, hei! I henhold til “Management Specification for Suspension and Restoration of Review and Timedure in the Process of Drug Review of the State Drug Administration (Trial Implementation)” er “suspensjon” suspensjon av tidsforsøket, som er en normal del av vurderingsprosessen, og involverer ikke kvaliteten på tilleggsinformasjonen eller behovet for å bli utstedt på nytt. Selskapets team vil fortsette å opprettholde aktiv kommunikasjon med CDE for å fullføre vurderingsprosedyrene for notering av nye legemidler så snart som mulig. Når det gjelder oppfølging av prosjektets fremdrift, vil selskapet strengt oppfylle sine informasjonsforpliktelser i samsvar med de relevante bestemmelsene i børsnoteringsreglene til Science and Technology Innovation Board of the Shanghai Stock Exchange. Takk for oppmerksomheten.
Hej Norge
Asieris har da troen ser det ud til – Beklager hvis det har været postet før.
Men er dateret 6. Nov 2025.
Oversat til Norsk !!!
“Inntektene fra generiske legemidler fortsetter å vokse, og det innovative produktet APL-1702 er i ferd med å bli godkjent — Asia-Pacific Pharmaceutical Group Co., Ltd. (688176.SH) Rapport om gjennomgang av selskapets hendelse”
Uddrag:
"APL-1702, med fokus på kvinners helse og urinveiene, er snart lansert.
Kjerneproduktet, APL-1702, er et fotodynamisk legemiddel-enhetskombinasjonsprodukt for behandling av høygradige plateepiteliale intraepiteliale lesjoner (HSIL) i livmorhalsen. Ved utgangen av 2023 hadde landet mitt en stor populasjon av HSIL-pasienter i alderen 18 år og eldre, omtrent 2,1 millioner, hvorav 50 % av disse pasientene søkte behandling på tertiære eller høyere offentlige sykehus. APL-1702 ble godkjent av CDE i mai 2024 og har nå gått inn i andre runde av teknisk gjennomgang, med markedsgodkjenning forventet innen utgangen av 2025 eller tidlig i 2026. Selskapet har startet en rekke kommersialiseringsforberedelser for å legge grunnlaget for salgsvolumet til dette innovative produktet. I tillegg planlegger selskapet å sende inn en søknad om klinisk fase III-studie for APL-1702 til det amerikanske FDA."
Overskrift af rapport 6. Nov 2025

Kommentarrapport om selskapets hendelse: Inntektene fra generiske legemidler fortsetter å vokse, og det innovative produktet APL-1702 er snart godkjent.
Link!!
Så egentlig slut med konspirationer fra Forlist Helicopter og andre.
Det er i rute efter Asireis’s/ Asia-Pacific Pharmaceutical Group’s udsagn 
Dansken
Obs! Det er ikke en rapport fra Asieris, men en analyse fra China Fortune Securities.
Ja – går ud fra at de er godt orienteret om APL1702 og er tættere på Asireis end de fleste 
DK
Normalt bider fisken når man mindst venter det.
Jeg har det lidt på samme måde mht svar fra Kina, hvor tanken er helt gledet i baggrunden.
Så lige pludseligt.
Hehe ja det begynner å lukte mer og mer av det vil bli et svar når man minst venter det.

Utifra det som skrives her så forventer alle et svar rett rundt hjørnet…
med anrde ord, hvis man skal få svar når man minst venter det så vil det jo si om en god stund 
Personligt er jeg begyndt og regne med q1 næste år 
I løpet av nov/des her, noen bedre🤣
TI-konsensus i August var ila oktober. Derfor må det minst dobles, så jeg forholder meg derfor til tidligst desember, antakelig senere
Mye penger i legemidler
vil tro Photocure blir et interessant selskap ,når eventuelt Cevira blir godkjent!
Metsera aksepterer Pfizer-bud på mer enn 100 mrd.
Legemiddelselskapet Pfizer og Metsera, som utvikler slankemedisin, har inngått en endret fusjonsavtale, ifølge en pressemelding.
Avtalen går ut på at Pfizer vil kjøpe Metsera for opptil 86,25 dollar per aksje, i form av 65,60 dollar per aksje i kontanter og betinget verdirett som gir innehaverne rett til ytterligere betalinger på opptil 20,65 dollar per aksje i kontanter.
Avtalen er verdsatt til 10 milliarder dolllar, ifølge Reuters. Beløpet tilsvarer ca. 101,6 milliarder norske kron
Nå er ikke utvikling og salg av slankemedisin relevant for drug-device selskaper som Photocure. Ved å se til Novo vet vi at det er mye penger i salg av slike medisiner.
Hva så med salg av Hexvix/Cysview?
Enig i at oppkjøpsmulighetene øker med eventuell godkjenning av Cevira. Men i motsetning til salg av slankemedisin som du henviser til, er det noe annerledes med:
- drug-device (igjen),
- nytt produkt som konkurrerer/supplerer dagens behandling (som er effektiv),
- Først på markedet i Kina med lavere prising og avhengig av refusjon og inkludering i nasjonal prisbok,
- må gjennom nytt fase III løp i US og trolig EU,
- Avhengig av ny partner for utvikling og salg i vesten, som er flere år unna.
Er det mulig å henvise til mer relevante M&A-transaksjoner?
M.a.o. ingen grunn til å forvente at man blir rik over natten…
Men en viss kursstigning forventer vel du også ved eventuell godkjenning av Cevira? Våger du deg utpå med en spådom?
For all del. Jeg er jo investert
Jeg tror på positiv kursreakjson og at mer av potensialet prises inn i aksjen. Men for meg er nettopp dette potensialet i Kina vanskelig å få tak på. Derav ingen spådommer fra min side 
Det kommer til å ta et år før vi får noen egentlig indikasjon på hvordan trajectory på kommersialisering blir, men derimellom kommer milestones
Poenget mitt er at det generelt er mye penger i biotek transaksjoner/oppkjøp!
Med stor sannsynlighet blir Cevira godkjent, Da vil markedet få et helt nytt innovativ og effektiv behandlingsform innen for forebygging og behandling av kreft. Markedet kan bli enormt på sikt.
Vil tro Aseries og Photocure vil bli attraktive for BP.
Det som gjenstår å se, er hvor stort potensiale Cevira vil ha ved siden av vaksinen.
Det viktige her er jo hvordan dette slår ut på bunnlinja hos Photocure.
Med tanke på Hexvix allerede er godkjent i Kina, og vi går å venter på at Wolf skal få godkjent scopet sitt, så blir det spennende å se hvordan dette vil slå ut på bunnlinja når Photocure faktisk ikke har noe særlig utgifter knyttet til selve denne delen.
Kina kan faktisk ende opp med å gi mer på bunnlinja en bidraget fra USA, da utgiftene i USA har jo stort sett spist opp hele inntjeningen derifra frem til nå.
Legg på litt inntekter på Cevira i tillegg og økning i EPS vil være ganske merkbar.
Hva tenker Aseries om potensialet?
Asieris har vel signalisert stor tro på potensialet. Men det gjenstår jo å se for dem også…