Regner du med eller uten flex?
Du pÄstÄr at BLC ikke vil overta for WL. Jeg pÄstÄr at det vil skje sÄ lenge fortusetningene i, ii og iii over er oppfylt. Det er de. Man sÄ det samme (treg adopsjon) for blant annet radiologisk-, hormon- og immunterapi pÄ kreftomrÄdet. Om det tar 3, 5 eller 10 Är til kan ikke jeg eller noen andre svare deg pÄ.
Fremtiden er heldigvis ikke satt i sten.
Vekst er der, sÄ fÄr vi bare hÄpe den aksellererer ytterligere
Bare si for min egen del skulle jeg vÊre sÄ uheldig Ä fÄ blÊrekreft vil jeg forlanget Ä bruke et sykehus eller klinikk som bruker Hexvix/Cysview.
DĂžnn
Er det noen som vet hvilke sykehus eller klinikk som tilbyr bruk av Hexvix/cysview nÄ i Norge?
Ser med Ä bruke AI fÄr jeg opp Oslo universitet sykehus , Rikshospitalet, aksr sykehus og St.Olavs i Trondheim.
Det er anslÄtt at 50-70% bruker hexvix/Cysview ved TURB prosedyrer.
Behandlingen har fÄtt Þkt interesse sÊrlig fordi kliniske data viser lavere sykdomsprogresjon og fÊrre residiv nÄr blÄlys anvendes.
Da tror jeg ikke du har skjÞnt hvordan systemet fungerer og hva som er grunnen til at det er som det er med nÄr de ser det er nÞdvendig Ä bruke blue light
Du kan bla hÞre det intervjuer med store blue light suportere, typ «det er strÄlende, men det er bare av og til det mÄ til»
Ingen grunn til Ă„ tro det vil endre seg
Og jeg tror ikke du skjÞnner at ting kan ta (mye) lenger tid, men at data/nytte/Þkonomi til slutt veier tyngst. HÄper du ikke er eier her ogsÄ, siden du ikke tror pÄ butikken og har fasit for at det aldri vil fÄ bred(ere) anvendelse i klinikk.
Du har vel bare vÊrt med 1-2 Är, enkelte har ventet i 20 Är. Og slutt med det tullet der, jeg er med pga Kina muligheter. Hvis man er investert i PHO pga Cysview muligheter i USA sÄ ville jeg vurdert Ä sette meg litt mer inn i hvorfor ting er som det er
KjÞpte du for 20 Är siden pga Kina?
At ting tar tid er en «two way street» i farmabransjen. Hexivix ble vel godkjent i Är 2000 og selger og brukes fortsatt, med Þkende salg og flere muligheter.
Et annet eksempel fra norsk farmabransje er APIen i Omnipaque, iohexol. Patentet fra 1982 er utgÄtt for lengst men GE tjener pÄ produktet som hakka mÞkk fortsatt.
NÄr Cevira kommer pÄ markedet vil det trolig bli evig pengestrÞm derfra, og Hexvix/Cysvirw kan fortsatt gro masse.
Det brukes pÄ Stavanger Universitet Sykehus. Det var i hvert fall det jeg ble fortalt nÄr jeg var innom urologisk for halvannet Är siden.
Men det brukes ikke for vanlige undersÞkelser av urinblÊren. Dette pÄ grunn av tidsbruk og sikkert kostnader ogsÄ.
At BLC noensinne kommer Ä bli sÄkalt SOC kan vi nok bare glemme.
Ja, det utrolige er at det fortsatt er mange her inne som virkelig tror Cysview skal nÊrmest ta over for hvitt lys. Bedre Ä tro pÄ julenissen. Photocure er et selskap som leverer greie nok resultater, det er trygt sted Ä jobbe sikkert osv, lederlÞnningene er gode, men kurstriggeren, den finnes bare i Kina
Hvis du tror det er bare Ă„ forlange ditt eller datt har du nok aldri vĂŠrt i kontakt med helsevesenet.
Men hvis du skulle vÊre sÄ uheldig att du fÄr blÊrekreft kommer de sannsynligvis Ä bruke BLC nÄr de prÞver Ä fjerne uhumskhetene og kanskje ved etterfÞlgende kontroller ogsÄ.
Ikke i Norge vel, blÄtt lys brukes vel sÄ og si ikke her i det hele tatt?
Jo det gjÞr det. Tror du at urologer og sykepleiere pÄ urologisk lyver nÄr man spÞr om dette med bruk av BLC?
Den privatpraktiserende urologen jeg var hos i forrige uke sa det samme. Han hadde brukt BLC nÄr han jobbet pÄ SUS.
Se om du fÄr samme svar som jeg fikk med Ä bruke AI.
Anbefaler at du tar en titt pÄ side 10 i presentasjonen Q3.
Sett det, men synes de har sagt det samme i minst 10 Är
Hehe tilgode Ä se en eneste her inne som har sagt noe sÄnt.
Om noe sÄ er vel DS den som er mest optimist av alle rundt akkurat den delen.
Poenget er at hvis markedet hadde latt seg imponere av veksten eller potensialet sÄ hadde ikke kursen vÊrt 59 after all these years. Kursen ville vÊrt overmoden for en rekyl hvis det var grunnlag for det. Som jeg skrev sÄ er selskapet i aller hÞyeste grad levedyktig, men pÄ bÞrs er det ingen som tar bÞlgen for sÄ slappe tall/vekst