Nei, hva som skal brukes er bestemt pÄ forhÄnd. BLC blir som de sa, i stort sett bare brukt ved kirurgiske inngrep.
Hexvix er ikke noe du âinntarâ. De mĂ„ langt inn i urinblĂŠren for Ă„ fĂ„ Hexvix pĂ„ plass (Er usikker pĂ„ om sykepleiere har lov utfĂžre det).
Behandlingsrommene er opptatt hele tiden, sÄ hvis tidsbruken ikke skal ha noen betydning mÄ i tilfelle pasientene kle pÄ seg igjen og sendes ut i venterommet imens Hexvixen kommer i gang, noe som visstnok tar minimum 60 minutter. SÄ mÄ de inn igjen for ny vasking/desinfisering og kanskje bedÞvning ogsÄ fÞr de er klare for selve undersÞkningen.
Alternativt kan man jo tredoble antall behandlingsrom, noe som neppe vil skje.
En observasjon i dag fra listen, JXHS400033 som i dag tidlig lÄg pÄ 69. plass pÄ Pharmacy er nÄ ute av listen. Neste JXHS som ligger for tur er Cevira JXHS400035 pÄ Pharmacy.
Cevira ligger derfor nÄ for review bÄde for Clinical og Pharmacy dersom en gÄr ut fra at det er et team som tar JXHS kandidatene,
| 30 | JXHS2300014 | Aldehyde bromide formoterol inhalation powder | 27.02.2024 | pause |
|---|---|---|---|---|
| 53 | JXHS2300047 | Thiotepa for Injection | 21.11.2024 | pause |
| 54 | JXHS2300048 | Thiotepa for Injection | 21.11.2024 | pause |
| 68 | JXHS2400045 | Vitamin K? Mixed micelle injection | 27.04.2025 | pause |
| 136 | JXHS2300102 | Netipantan-palonosetron injection concentrate | 22.07.2025 | pause |
| 182 | JXHS2400035 | Hexyl valerate hydrochloride ointment photodynamic therapy system | 04.08.2025 | Waiting in line for review |
Mange kjenner sikkert prosedyren rundt bruk av hex/cys minst like godt som meg sĂ„ dette blir kanskje Ă„ âsparke inn Ă„pne dĂžrerâ.
Men ta situasjonen rundt bruk av cys i usa sĂ„ benyttes den kun ved inngrep (rigid) og flex er pr i dag ikke noe alternativ i realiteten. Flex ble vel besluttet avsluttet fra KS sin side for ca to Ă„r siden. Den gang var volumet ca 80% rigid og 20% flex. NĂ„ er volumet for flex nĂŠrme null prosent. Likevel har omsetningen i Usa Ăžkt med ca 10% cagr i denne perioden. Og siden de har 10% vekst i en periode der 20% av det âgamle markedetâ forsvant sĂ„ er reell vekst betydelig hĂžyere.
SÄ veksten for cys i usa er betydelig (pÄ tross av hva enkelte pÄstÄr her, gjerne preget av frustrasjon og ikke realiteter).
NÄr vi sÄ vet at veksten er der sÄ bÞr vi alle glede oss over at det pÄ tross av betydelig vekst fortsatt er lav markedspenetrasjon for cys. Ville vi heller Þnsket at de hadde 100% av markedet? Hvor skulle veksten komme fra da?
Jeg tror ikke urologene er indoktrinerte eller ikke fÞlger med i utviklingen, BLC er tross alt i bruk pÄ mange av sykehusene i Norge, bare ikke i sÄ stor grad som vi Þnsker.
Hva gjelder det der med linser nÄr man gjennomfÞrer kataraktoperasjon sÄ bÞr man selv fÄ velge type sÄfremt man er klar over fordelene, ulempene og eventuelle bivirkninger med de forskjellige typene.
Selv var jeg ikke i tvil nÄr jeg valgte monofokale linser selv om jeg var klar over at jeg da mÄ fremdeles bruke lesebriller, noe jeg allerede hadde gjort i over 20 Är, sÄ no big deal. Bifokale kontaktlinser hadde jeg prÞvd og funnet helt ubrukelige for meg, sÄ ville jo vÊrt kjipt Ä fÄ noe slikt plassert i Þyet pÄ permanent basis 
Det jeg finner merkelig i dag er den lave interessen for PHO. Vi er nÄ veldig nÊrme avgjÞrelse om godkjenning av Cevira i China, som jeg skrev over her ligger Cevira nÄ fÞrst i kÞen for review, da er det bare to muligheter; godkjenning eller ny pause. Siden Asieris har aktivt kommunisert med CDE en mÄneds tid skulle en tro at det meste er avklart siden pausen ble opphevet og klar for review igjen. Jeg vil tro at den vil ikke ligge fÞrst i kÞen lenge, max en ukes tid.
Ja,.skuffende at det er 0 interesse for selskapet! PĂ„ tide med tilbakekjĂžp av aksjer!..
Det er mere pÄ tide med godkendelsen fra Kina 
PÄ den annen side har potensielle PHO-aksjonÊrer posisjonert seg for Kina-godkjennelse hele det siste Äret.
De knapt 10000 aksjene som er omsatt i dag er vel havnet hos sendrektige etternĂžlere.
NĂ„ er det bortimot bunnskrapt.
Tenk da nÄr den store hypen uteblir, og alle som har posisjonert seg begynner Ä selge. 
âHvisâ den store hypen uteblir.
Nei til kjĂžp av egne aksje, ja til utbytte - mye bedre
Det blir ikke sant uansett hvor mange ganger du gjentar deg selv.
Siste setning er korrekt, ingen brannfakkel, det skal du ha.
Hvorfor du ikke trader 50-60 rangen gÄr meg hus forbi, melankolsk holdning til bÄde cysview og Asieris 
MÄtte du virkelig begynne med dine destruktive endelÞse gjentagelser pÄ denne trÄden ogsÄ? Var det ikke nok Ä Þdelegge Desert trÄden?
Du burde finne deg en annen hobby enn aksjer!
Tydeligvis ikke lett Ä akseptere at hovedbutikken er stein dau og totalt uinteressant pÄ bÞrs. Og uansett hvor urettferdig det fÞles sÄ kjÞper ikke markedet grÞnt lys i Kina fÞr det kommer en melding.
Fatter ikke bare at det er masse ivrige skribenter her inne som ved sine fulle fem virkelig mener at PHO burde vÊre superhot pÄ cysview butikken. Mulig brannfakkel men sÄ dau mener jeg den delen er at det ville blitt aksjonÊrflukt og at 20 kr av kursen i dag handler om Kina hÄp.
Sett i lys av andre Kina avgjÞrelser som ikke har gÄtt veien man trodde/hÄpet pÄ sÄ vurderer om det er bedre Ä stÄ utenfor og heller gÄ inn pÄ 80-90 kr hvis det blir positiv melding. Er sÄ ekstremt uforutsigbart og vrient Ä forstÄ seg pÄ det som skjer i Kina.
Kan du ikke heller komme med ditt synspunkt pÄ PHO aksjen og hvorfor du evt mener den skal opp basert pÄ den butikken de har i dag.
Jo mer revenue gÄr opp, mens opex ikke gÄr sÄ mye opp, jo bedre blir det.
Tydelig inflection point i Q3 2023, men gÄr forelÞpig ikke dÞdsfort.
SÄ sitter de pÄ en overdrevent stor pengebinge, som bÞr gÄ tilbake til aksjonÊrene.
Litt frisk forespÞrsel nÄr du ikke akkurat har bidratt med argument eller regnestykker selv. Men iherdige gjentagelser har du levert med stor iver altsÄ