Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Jada, alle skjÞnner du vil lavere inn Mr. Bingo. Lev videre i fantasiverden din
 Du, som flere, overvurder forumbaising/hausing og hÄper det faller inn i din hÄpefulle verden. Travelt for alle andre her Ä mÄtte scrolle forbi alt oppgulpet. At du etterspÞr mer konstruktiv diskusjon er bare latterlig. Sannheten er at de som faktisk har noe vettug Ä tilfÞre velger Ä la vÊre til en viss grad slik nivÄet er nÄ.

2 Likes

Jeg sier bare at jeg ikke ser stor oppside i aksjen basert pÄ cysview butikken alene. Selv om de viser litt mer vekst nÄ er det slik jeg ser det ikke en bÞrs vennlig aksje. Til det er det altfor sirup og det virker som det er mange som ikke skjÞnner hvorfor. Mange tenker at blÄtt lys er jo best sÄ da mÄ jo ta over mer og mer. Mener det er verdt Ä sette seg inn hvorfor markedsandelen er og blir sÄ lav. Hvordan systemer, prosesser og rutiner fungerer og hvorfor blÄtt lys brukes sÄ sjelden.
Vil gjerne hÞre pÄ argumenter og forklaringer fra de som ser for seg mye kraftigere vekst.
Kina er superspennende.

Inkrementelle endringer pÄ rigide skop, kan ikke forvente noen revolusjonerende ting der

image

Hvis de derimot kommer i posisjon igjen i surveillance, sÄ er potensialet mye stÞrre.

image

Er uansett Cevira som er en mye stĂžrre trigger de neste 1-2 kvartalene.

3 Likes

Jeg har skrevet om veksten, du finner innlegget over. Er du uenig i tallene?

1 Like

Leste det fÞrst nÄ. Veldig bra @luckORskill

Flex har kollapset
Omsetningen har likevel fortsatt Ä vokse Dermed mÄ rigid delen ha sterkere vekst enn mange antar.

Det er et rettferdig argument.

1 Like

Dette fremgÄr riktig sÄ tydelig av grafen som ble postet i gÄr.

7 Likes

:thinking:

FĂžlger det Asiatiske markedet! Enkelt og greit.

Photocure har tidligere holdt seg veldig bra pÄ rÞde dager! Blir ikke overrasket om vi gÄr i pluss i lÞpet av dagen!

1 Like

Tror du virkelig at du forteller oss noe nytt? Og hvorfor mÄ du gjenta det samme Þrten ganger?
Tydelig at du har aksjer her ogsÄ nÄ. Hva er det du innbiller deg Ä oppnÄ med dine innlegg?
Du drar forumet ned pÄ HO nivÄ!

6 Likes

Ja, hva enn KAN det skyldes Freddy.

2 Likes

Mange mÄter Ä se dette pÄ, f.eks. er Hang Seng ned 5,1% siste uke mens Asieris er ned 2,5% siste uke.

2 Likes

Er jo bare Ä se omsetningen i Äpningen.

113 aksjer 16 sekunder ut, for sÄ 99 til 20 sekunder senere.

Prisen blir kjÞrt ned, og plutselig dukker det en salgsordre opp hvor noen muligens kaster kortene eller gÄr pÄ en stoploss.

PĂ„ 57,9 gikk det plutselig 1000 aksjer.

3 Likes

Enig đŸ„ž

IMG_0840

Her dundrer det pÄ omsetningen

Jeg savner spekulasjonene og oppdateringer vedr fremdrift i Kina :wink: . Anybody ?

ForÞvrig greit Ä se at det ikke er noe panikksalg i Pho i disse turbulente tider. Men sÄ er vel heller ikke aksjen jekket opp i nevneverdig grad i denne vakumperioden.

1 Like

Plass 177 nÄ under Pharmacy (29stk fremmom i kÞen som ikke er pauset), og samme nummer 5 under Clinical (fÞrste plass av de som er aktive og ikke pauset)

Spekulerer at det er nĂŠrt, meget nĂŠrt.

Pharmacy var pÄ plass 216 pÄ Mandag, sÄ den har flytta seg 39 plasser

12 Likes

Legger til at i gÄr gikk JXHS400033 og JXHS400034 ut av listen sÄ nÄ er det ingen foran Cevira JXHS400035 i kÞen med betegnelsen JXHS pÄ pharmacy.

5 Likes

Kan bli en interessant adventstid dette.

3 Likes

Det er ingen som heter JXHS400033 eller JXHS400034 pÄ CDE sine sider. Mener du JXHS2400033/34 ?

Kan du vise til noe som beviser at disse var pÄ listen frem til i gÄr?

Jeg tok ut en liste i gÄr for Pharmacy, og her er alle JXHS som er foran i kÞen. Kun Cevira er aktiv, som forsÄvidt kan stemme med det du sier hvis du mener at JXHSxxxx33/34 var aktive frem til i de visstnok ble tatt av listen i gÄr

image