Ja 2 tallet falt ut, ikke annet en at jeg skrev det ned på et papir som jeg gjør notater på. Ble overasket da jeg oppdaget senere på dagen i går at disse to var gått ut av listen.
Er det disse 2 som står på den samlede liste – alle lamper er slukkede !!
| 51 | JXHS2400033 | Fitusiran注射液 | 2025-04-16 | 排队待审评 | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 52 | JXHS2400034 | Fitusiran注射液 | 2025-04-16 | 排队待审评 |
I dag kl. 14:46 uddrag af listen
Cevira fra samme liste.
123 JXHS2400035 盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统 2025-08-04 排队待审评
![]()
DK
Alle søknader frem til plass 75 er “paused” i systemet. Hvis JXHS00033/34 var på plass 69 frem til i går var den trolig den eneste aktive der, og logisk nok neste i kø for review uansett. Da er ikke dette et bevis for at JXHS2400035 er neste på listen innenfor JXHS-kategorien, som er teorien her?
Ja når lys er slukket går den over til “comprehensive” fra “major” , ref hva som står nederst på siden:
Slukket lys: This major has completed the review. After all majors are completed, the comprehensive review stage will begin.
@Haltopen den comprehensive listen er vel da den final sjekken som gjøres før avgjørelse gies? Altså de dagene som kommer etter de 60 working days?
De dagene som kommer etter 60 working days er tiden NMPA har på seg etter CDE sin samlede vurdering. En får følge utviklingen de neste dagene.
He he, da var vi visst igang med den hersens listen igjen, uten at man ble noe klokere av den grunn 
Der er jeg uenig med deg, Asieris har nå i en måneds tid aktivt kommunisert med CDE mens Cevira var pauset, skulle derfor tro at mye var avklart i denne perioden og at Cevira ble tatt opp igjen i køen for review. Ligger nå først i køen på Clinical og muligens på Pharmacy.
På samme måte som det er mange veier til Rom er det også mange måter å forklare hvorfor dette er feil. Jeg velger minste motstands vei;
Når har du mest lyst til å kjøpe en aksje - når selskapet er undervurdert eller når selskapet er overvurdert? Og hvorfor?
Bedre å kjøpe på objektive faktorer tbh
Fremgang å spore
Da kan vi også utelukke felles review for JXHS-kategorien, og må vente tålmodig i køen under Pharmacy.
Desember fremdeles innen rekekvidde?
Hvilken dag som helst nü
Hva betyr : Time Out?
21 foran i køen hvis vi ser bort i fra de som er On Hold og der det er flere plasser på samme drug.
Place your bets, ladies and gentlemen.
Der ser du hva lysene betyr. Idag ble Clinical ferdig reviewet, og nå gjennstår kun Paharmacy før review er helt ferdig.
Ifølge de på kinaforum så er Clinical den “verste” å få godkjent, så det her er good news.
Takk 
Men hva betyr Review status : Time Out?
Som er status på noen av produktene på listen?
De er pauset av ukjente årsaker. Kan være noe ekstra info de må levere inn, de selv har satt produktet pause, osv.
Samtidig et det en normal status i en prosess hos legemidel myndighetene
Review er ferdig, ikke nødvendigivis godkjent, no?