Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

[quote=“Haltopen, post:3451, topic:42599”]

Hva behager?
[/quote

MÄtte nÄ selv sjekke litt tilbake. Dette skrev du i september:

1 Like

Ja det kan vĂŠre, jeg har ingen anelse.

My best guess er at det er et fint verktÞy de har til Ä bruke for Ä holde seg innenfor de regulatoriske tidsfristene nÄr kÞene deres er litt for store til Ä greie det.
Og derfor ikke betyr noe negativt i den forstand, bare at det blir litt mer tid fÞr man fÄr svaret.

4 vs 3 brĂždskiver i nistepakken liksom.

Fascinerende hvor mange rundt om som plutselig har en mening (negativ) om PHO sÄ snart den ikke fÞlger tradingrangen.

1 Like

Takk for at du som ikke hadde hÞrt om teorien i gÄr, i dag belÊrer meg og andre om hva den gÄr ut pÄ.

Det er rart nÄr du i annethvert innlegg ber om konkret info for sÄ i neste melding si at du ikke ber om noe med to streker under svaret.

Til alle dere andre sÄ beklager jeg, det er sikkert minst like kjedelig for dere Ä lese som det er for meg Ä skrive. For Ä avslutte kan vi bli enige om fÞlgende punkt haltopen?:

• jeg har tydelig forstĂ„tt at du syntes mitt innlegg om dette temaet var helt uten verdi
  • du innser at det kanskje ikke er tilfellet for alle andre og anerkjenner at det er greit med innlegg selv om du ikke finner de nyttige/ forstĂ„r poenget med de

HĂžres det greit ut?

1 Like

Jeg diskuterer saken, ikke personen. Det er du som har gjort dette personlig flere ganger, mens jeg kun har etterspurt mer substans. Det har du ikke evnet eller villet. Kun kommet med retoriske grep. Det er forskjell pÄ to streker under et svar, og Ä be om en konkretisering som faktisk gjÞr teorien relevant for diskusjonen, bortsett fra Ä si at en nyhet kan fÄ kursen til Ä reagere. Virkelig en ÞyeÄpner der altsÄ. Vi er ferdige.

Fint hvis dere kan opprette en trÄd sammen bare dere to?
Takk pÄ forhÄnd!

4 Likes

Jeg er ferdig med saken, men foreslÄr at vi lar trÄden stÄ som den er for kontekst.

1 Like

Vel
 konsekvensen av en glipp pÄ safety innenfor legemidler kan potensielt vÊre like katastrofalt som en reaktornedsmelting, sÄ da er det kanskje ikke sÄ rart?:sweat_smile:

1 Like

Men sÄ mÄ du ta hensyn til at peak sales kommer flere Är frem i tid. La oss si det tar 6 Är med en IRR pÄ 12%:

1,25mrd / 1,12^6 = 633m.

AltsÄ nesten 50% lavere kursutslag enn du impliserer. Fortsatt mye, for all del, men det illustrerer hvor viktig det er Ä hensynta tidsverdien av penger.

1 Like

Blir spennende Ă„ se utviklingen av kurs i Kina i morgen i alle fall. Dumt det ikke er lĂžnning fĂžr fredag om det skulle en smittsom dip :sweat_smile:

2 Likes

Hence at det godt kan vÊre optimalt for nÄvÊrende eierskap Ä bare ta en rask payout istedet for Ä sitte og vente og hÄpe.

Venterisiko skal man aldri undervurdere. Kommer det en taiwankrise i ventetiden, sÄ kan man snakke sÄ masse man vil om denne blockbusteren i 2030.

3 Likes

Eller sÄ kan det hende det trekkes paraleller til forrige pausing, da gikk det radig unna ed clinical. Kanskje det er samme greia her?

2 Likes

Asia og Kina er svÊrt effektive nÄr noe skal rulles ut. Tror de fleste undervurderer partneren og myndigheters evne til Ä gjennomfÞre nÞdvendige mÄl fertilitet.

1 Like

Hvor mange stÄr som ::

Up for review
Paused
Time out

Etc av de som ligger foran pÄ listen nÄ?

Har for Ăžvrig kommet en del nye stillinger up for grabs

https://asieris.gllue.com/portal/socialposition/list?page=2

3 Likes

Kursen i Aseries er tilnĂŠrmet uendret , som forventet !

10,25

CNY 0,00 (0,00 %)i dag

2 Likes

Cevira er pĂ„ plass 158 med status “pause” as we speak

Det er 128 sþknader med status “pause” foran Cevira.
Ingen med status “time out”
Det er 29 sþknader med status “waiting in line for review” foran Cevira

JXHSxxx:

Request number Drug Name Task start time Review status
30 JXHS2300014 Aldehyde bromide formoterol inhalation powder 27.02.2024 pause
50 JXHS2300047 Thiotepa for Injection 21.11.2024 pause
51 JXHS2300048 Thiotepa for Injection 21.11.2024 pause
64 JXHS2400045 Vitamin K? Mixed micelle injection 27.04.2025 Waiting in line for review
117 JXHS2300102 Netipantan-palonosetron injection concentrate 22.07.2025 pause
158 JXHS2400035 Hexyl valerate hydrochloride ointment photodynamic therapy system 04.08.2025 pause
7 Likes

Var vel idag de kommer med noe investor relations greier? SÄ det kommer vel litt forskjellig ut etter stengetid pÄ bÞrsen der nede.

1 Like

Den pÄ 64 plass der var pÄ 64 plass igÄr og. Jeg tok en screenshot for Ä fÞlge med. Siden da har Cevira flyttet seg en plass opp i kÞen fra 159 til 158, som igjen vil tilsi at noe i mellom den pÄ 64 plass og Cevira har gÄtt ut.

(kanskje man bÞr vurdere Ä fÄ seg en hobby eller to nÄr man finner det spennende Ä fÞlge med i kinesiske sÞknadslister
)

8 Likes

Hvor er denne infoen fra?

Skal lete frem fra Kinaforum. Stod 27, men husker ikke helt hva det var for noe, mener pÄ noe investor relation infomÞte eller noe

Edit, fann det:
Announcement on the Convening of the Performance Briefing in the Third Quarter of 2025

The board of directors and all directors of the company guarantee that there are no false records, misleading statements or major omissions in the content of this announcement, and bear legal responsibility for the authenticity, accuracy and completeness of its content in accordance with the law.

Important tips:

Meeting time: November 27, 2025 (Thursday) 13:00-14:45
https://guba.eastmoney.com/news,688176,1627358392.html

3 Likes