Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Det er vel ikke sÄ unaturlig at man forsÞker Ä danne seg en noen lunde riktig forstÄelse av prosessen for godkjenning av Cevira? Det er vel den viktigste grunnen til at mange sitter i aksjen, og da betyr faktisk tid ogsÄ litt.

1 Like

Er det noen som formidlet at Cevira har prioritert?

1 Like

The Science and Technology Innovation Board Daily

As of now, Hexvix has not yet been launched for sale. Pan Ke disclosed to a reporter from the Science and Technology Innovation Board Daily at the earnings conference: " In the initial stage of listing, Hexvix will target patients with strong willingness to pay or those covered by commercial medical insurance, mainly penetrating urology centers and oncology hospitals in tertiary hospitals in central cities . The company will leverage its established urology expert platform and take the opportunity of cooperating with influential urology centers nationwide to continuously strengthen market education and clinical application of blue light surgery, and gradually promote blue light cystoscopy technology as a clinical choice for precision diagnosis and treatment."

Public data shows that blue light therapy is currently mainly concentrated in top-tier hospitals and large specialized hospitals. The adoption rate in grassroots hospitals is relatively slow due to factors such as equipment procurement costs and technical training. This also means that if Hexvix wants to further penetrate the market and expand its coverage, it still needs to go through a long period of market education.

Pan Ke further stated, “With the updates to guidelines and the establishment of professional endorsements by urology experts, the status of blue light therapy will be further enhanced. The company is committed to building an integrated promotion team for blue light therapy, gradually penetrating the urology centers of key hospitals nationwide, and truly achieving broad coverage of blue light therapy through continuous academic education, clinical practice, and improved product accessibility.”

It is also worth mentioning that, in addition to maintaining high R&D expenses, Asia-Pacific Pharmaceuticals’ sales expenses have also surged. Data shows that in 2023 and 2024, its sales expenses were RMB 34.42 million and RMB 185 million, respectively, representing a year-on-year increase of 438.91%.

This also drew regulatory inquiries from the Shanghai Stock Exchange. In response, Asia Pacific Pharmaceutical explained that the main reason was that after Dipeptide and Ouyoubi began commercialization in the fourth quarter of 2023, the company expanded its commercialization team, and the average monthly weighted number of sales personnel increased, resulting in a significant increase in various sales expenses such as promotion costs and employee salaries.

https://guba.eastmoney.com/news,688176,1631376544.html

4 Likes

Blir litt som Ä spÞrre ChatGPT; man fÄr de svarene man fÄr, men uten en fasit er det knapt mulig Ä bli noe klokere pÄ sannhetsgehalten. Mao; en nÊrmest evig runddans.

1 Like

ja, det mÄ vÊre lov Ä spÞrre om endelÞse spekulasjoner om lys, pause og angivelige faste tidslinjer som blir presentert overhodet gir noen verdi. SÄ langt tipper jeg en del tradet seg litt bort nÄr den fÞrste pausen kom. Noen tjente sikkert litt pÄ det ogsÄ, men at det ble netto Alfa tviler jeg pÄ.

Det er helt ok at man i ventetiden forsÞker seg pÄ Ä grave frem info altsÄ, men sÄ langt har det vel vist seg at det har vÊrt mest kroppsarbeid med spaden og minst forstÄelse av hvordan ting fungerer :smiley:

2 Likes

Ja, vi er jo avhengig av av info fra Asieris. Men det de sÄ langt har informert oss om, gir i alle fall trygghet i at pause i denne omgang ikke betyr noe alvorlig. Denne info er kommet som fÞlge av spÞrsmÄl, sÄ helt unyttig har det jo ikke vÊrt for aksjonÊrer Ä spÞrre

Ikke som jeg kan huske, men det var i sin tid mye snakk her om at det burde bli “fast track” ettersom Cevira visstnok var sĂ„ utrolig viktig for Kina. Det viste seg etter hvert at det ble det fint lite av.

Enig her, Ä snakke med selskapet gir en helt annen grad av korrekt og dekkende informasjon. Men hadde jeg levd uten internettdekning i ett Är sÄ hadde jeg visste det samme nÄ som fÞr. Det tar tid, men det kommer et svar :slight_smile:

3 Likes

Det er selvfÞlgelig lov Ä mene at spekulasjonene blir overdrevne, og det er lett Ä havne i kaninhullet, men da mÄ man ogsÄ kunne peke pÄ hva som faktisk er korrekt for vurderingene utover en kommentar om Ä snakke med selskapet.

Alle her vet at ting tar tid og at svar kommer nÄr de kommer. Det er ingen som hevder noe annet. Men i ventefasen forsÞker man naturligvis Ä forstÄ systemet og tolke informasjonen etter beste evne. Det er ikke mindre verdifullt enn en banalitet om at ting tar tid, er det vel?

Jeg skjĂžnner ikke hvordan dette skal vĂŠre relevant i forhold til min kommentar. Jeg forstĂ„r ikke at det Ă„ si at spekulasjonene ikke har skapt verdi fordrer at man skal peke pĂ„ hva som faktisk er korrekt, gir ingen mening for meg. Åpenbart sĂ„ har det ikke vĂŠrt samme krav til spekulasjonene for der har det jo vĂŠrt mye feil og enda mer gjetninger uten fasit (ennĂ„).
Jeg har ikke sagt noe om at Ă„ si “ting tar tid” er mer verdifullt enn at man i ventetiden forsĂžker og tolke info heller.

Det eneste jeg har sagt er at “det mĂ„ vĂŠre lov Ă„ spĂžrre om endelĂžse spekulasjoner om diverse har gitt noen verdi”. SĂ„ jeg klarer bare ikke forholde meg til din kommentar. Og jeg gidder ikke argumentere mot strĂ„menn.

Og jeg orker ikke en lang diskusjon om dette. Men skal du kommentere mine innlegg sÄ fÄr du nesten kommentere det jeg skriver og ikke det du tenker at jeg skriver.

2 Likes

Alt for mye Ä gjÞre. Kun det! ByrÄkratiet pÄ sitt beste med mekanismer som gjÞr at de kjÞper seg tid

1 Like

Jeg kommenterer det du skriver, som er en rekke med ovenfra-og-ned holdninger og retoriske grep som gjÞr det vanskelig Ä finne noe substansielt. Du kritiserer spekulasjonene og sier det er mer kroppsarbeid enn forstÄelse for hvordan ting fungerer. SÄ hvordan fungerer ting da?

Du retter deg gang pÄ gang mot person og ikke sak: StrÄmenn, spade, lite forstÄelse, misforstÄelser (uten Ä si hva som misforstÄs), og ingen vilje til Ä si noe om hvorfor.

Da kommer man ikke videre, heldigvis kan en vel si, sÄ slipper man en gjentakelse av gÄrsdagen :smiley:

Jeg snakket om det har vÊrt verdi i Ä spekulere. Du sier at du ikke gÄr pÄ person, men likevel sÄ konkluderer du helt uten grunnlag at:
“Jeg kommenterer det du skriver, som er en rekke med ovenfra-og-ned holdninger og retoriske grep som gjĂžr det vanskelig Ă„ finne noe substansielt”

La det ligge nÄ.

1 Like

Vanligvis er det nÄr kursen har kommet ned til ~52 folk pleier Ä krangle, nÄ ligger vi og surfer daglig pÄ 60+

image

5 Likes

60+ is the new 52? :smiley:

Hva sier TA forresten?

Jeg hater det
 Det er alltid en avveining nÄr man bare skal la ting ligge og nÄr man fÞler at ting faktisk ikke kan stÄ uten Ä ta til motmÊle.

Om det er slik at jeg er helt pÄ bÊrtur her nÄr

• nĂ„r jeg spĂžr om spekulasjonene virkelig tilfĂžrer verdi
  • nĂ„r jeg skrev et innlegg om “underreactions”
  • eller annet

sÄ Þnsker jeg at dere andre gir beskjed. Det var absolutt ikke gjort i vond vilje og jeg forstÄr det ikke selv at det var urimelige kommentarer. Men som sagt, man ser ikke alltid egne blindspots sÄ mener dere andre at det var innlegg som forumet ikke bÞr ha sÄ tar jeg i mot tilbakemeldinger uten Ä bli sur for det :slight_smile:

SÄ fyr lÞs folkens, jeg Þnsker ogsÄ perspektivet fra utsiden som dere kan gi :slight_smile:

60+ er bra
50 er ikke sÄ bra
49- er dÄrlig

Man skal ikke overtenke alt her i verden, aksjen omsettes nesten ikke sÄ det har ikke noe for seg Ä sitte og gnure dag for dag. :stuck_out_tongue:

1 Like

Mitt eneste hjertesukk er at du kan bidra med et argument eller resonnement eller to, slik at man skaper en diskusjon. Bra for deg at du kunne vÊrt uten internett ett Är og visst det samme nÄ som fÞr. Men hvor kjedelig er ikke det :wink:

I gÄr gikk det Äpenbart for langt, men jeg Þnsket helt seriÞst bare at du kunne relatere innlegget ditt om underreactions til caset vi alle her diskuterer. Hvis du besitter betydelig kunnskap om finans Þnsker man jo at du bidrar med det. Flott at du introduserte en finansteori. Fortell oss hvilke parametre en trenger som et minimum, og hvordan man anvender det pÄ Photocure hvis mulig. Hvordan fungerer anchoring for Photocure, styrker og svakheter i teorien, etc. Derav ordbruken substans.

Jeg har mye jeg kunne sagt om din opptreden haltopen. Men nÄ tror jeg du har fÄtt gitt klart uttrykk for alt du mener og jeg ba om resten av forumet sitt syn.
Jeg foreslÄr at du heller enn Ä kommentere meg flere ganger ogsÄ stiller det samme Äpne spÞrsmÄlet til forumet om din opptreden.

Skal driste meg til Ä snakke pÄ vegne av flertallet nÄr jeg sier at du kan ta det helt med ro og ikke endre noe som helst. Dine innlegg er velkomne og ofte interessante avbrekk fra den jevne tralten. Jeg har for eksempel ikke din tÄlmodighet og lar meg hisse opp mye lettere.

4 Likes