Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Omtrentlig deadline for Cevira:

Start av review: 4 August 2025
Ekskludert golden week
Ekskludert tiden i pause-status 09.10.2025 - 17.11.2025 og 26.11.2025 - 16.12.2025

Deadline = 31 Desember 2025 ved 60 arbeidsdagers frist
Deadline = 12 Januar 2026 ved 67 arbeidsdagers frist

NMPA sin frist kommer i tillegg.

Kan selvfÞlgelig gÄ fortere enn dette.

Fra sist runde: Tilbake i Queue 17 November til lys slukket → 24 November

13 Likes

NÄ skal vel alle superselgerne fra i gÄr inn igjen :laughing:

Ja, kjĂžper siden tar jo helt av. :rocket:
:sweat_smile:

Vi burde ta ut sperre pÄ 68 i dag pÄ denne meldingen. Tar bare litt tid fÞr alle fÄr med seg betydningen av det som er kommet frem her pÄ forumet. Derfor god anledning nÄ til Ä laste opp forsiktig.

3 Likes

So far so good. Ikke rare omsetningen da.

4 Likes

Dukket dette opp etter bĂžrsen stengte i Kina?
For der borte fortsatte jo Asieris kursen svakt nedover.

Var blodrÞdt i Asia generelt. Tro det eller ei, men denne trÄden er mye mer opptatt av den listen enn kinamann.

2 Likes

Mnja
 De er ganske opptatt av listen pÄ Kinaforum og da. Men som h3nk1 sier sÄ var det rÞdt sÄ det holdt pÄ bÞrsene i Asia idag.

Sidste gang den gik fra Time out til Queue up kom det ogsĂ„ efter bĂžrsen lukkede, sĂ„ det vender nok i morgen📈

4 Likes

Jeg ser nÄ bare 9 stykker foran i Queue pÄ Pharma, kan bety at Pharma er klarert pÄ noen fÄ dager. De andre pÄ listen foran Cevira har time out

Gjettometeret mitt sier ute av kÞen fÞr Desember er over, og endelig svar i Januar pÄ sÞknaden.

2 Likes

Traff godt pÄ gjettingen min gitt
 Ute av listen nÄ!

15 Likes

Det gikk fort, kan hende melding kommer i desember allikevel

1 Like

HÄper det kommer 31 Desember da sÄ man slipper skatten pÄ rykket op :joy:

1 Like

6 Likes

IMG_1072

3 Likes

Blir spennende Ä se om dette pÄvirker Asieris i natt

3 Likes

NÄ gjenstÄr Comprehensive review og anbefaling til NMPA fÞr endelig vedtak. 31 Desember innen rekkevidde.

Regner med sÞknaden forsvinner ut av den listen sÄ fort samlet anbefaling er avgitt.
image
image

Som en bonus kan System Blue godkjenningen havne pÄ ca samme tid

16 Likes

Jeg tar det heller 1.januar sÄ ikke de tre utenriksministrene vÄre fÄr mer Ä rutte med :nauseated_face:

4 Likes

For min del har jeg kun fÄtt fradrag pÄ skatten i mine biotekinvesteringer. :sweat_smile:

31.desember er vel bÞrsen uansett stengt, sÄ avgjÞrelse den dagen pÄvirker ikke evt. skatteÞkning eller skattefradrag. :crossed_fingers:

8 Likes