Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

For hvert hinder man har klart Ä passere, sÄ Þker vel sjansen pÄ Ä komme helt til mÄl? Er ikke det enkel logikk?

2 Likes

https://www.cirs-group.com/en/md/class-ii-iii-medical-device-initial-registration

Her er samme flytskjema, er det ikke?
Ville tatt med en gigantisk klype salt ting som legges ut uten kilder, selskapene oppdaterer oss nÄr det er noe Ä melde.

Ser Briarwood kjÞpte pÄ nytt ref listene :blush:

5 Likes

Det er ikke samme produktet
 Hvordan kom du frem til det?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Rundt 3 uker fra slukkede lamper til NMPA-Approval.

1 Like

Ah, du tenkte godkjenningsprosesss, my bad.

Fitusiran er et siRNA medikament, ikke drug / device. SĂ„ ikke direkte sammenlignbart slik sett

Men de behandler helt forskjellige ting, sÄ man kunne vel sammenlignet alle andre medikamenter ogsÄ. Om du finner godkjenninger som gÄr pÄ drug+device sÄ er vel det en bedre indikator.

SĂ„ helt i begynnelsen av januar, for en fantastisk timing :star_struck:

1 Like

Godt poeng, jeg har ikke fulgt med pÄ disse listene selv, mulig @aribjo eller noen andre har gjort leksen sin rundt andre tilsvarende produkter, som lÄ foran pÄ listene?

Jeg har ikke fÄtt jobbet sÄ mye med Ä fÞlge med siste ukene da min ekte jobb har krevd all fokus (totalt vill vest med arbeid). UhÞrt at man mÄ bruke hele arbeidsdagene sine pÄ jobben sin :joy:

Hvis noen har finkjemmet listene og kategorisert de inn etter drug eller drug-device, og fulgt med pÄ lamper + approval, mÄ de gjerne utbrodere mer rundt det, men tviler sterkt pÄ at noen har brukt sÄ mye tid pÄ dette. I tillegg mÄ man ha et relativt stort utvalg for Ä fÄ et resultat en kan bruke til estimering.

Kan ikke skjĂžnne annet enn at regelverket for review timelines fremdeles gjelder og at vi er nĂŠrmere enn noen gang.

5 Likes

Det er et diagram der er lavet sÄ man kan fÞlge godkendelses processen intet andet.

Her er et link til NMPA hjemmeside som er KILDEN:
https://english.nmpa.gov.cn/2022-06/30/c_785628_8.htm?utm_source=chatgpt.com

Vi er nu pÄ artikel 100 i godkendelses processen.

1 Like

Men det er et flytskjema for medical device som ble delt tidligere, eller?

Ser i lenken som ble delt nÄ at det er fra ChatGPT, og det er helt fint, for all del - men poenget mitt er at jeg tror det er best Ä hÞre pÄ det selskapene sier, og at for eksempel et flytskjema som potensielt gjelder noe helt annet sees pÄ med en gigantisk klype salt. AI gir de kilder den tror er mest relevante. Selskapene gir oss info som de vet er relevante.

Ja det var mig der delte diagrammet sÄ alle havde mulighed for kunne fÞlge med og forstÄ godkendelses processen.

Klik nu pÄ det link den tager dig direkte til NMPA officielle hjemmeside, og til de punkter som omhandler godkendelses processen.

Jeg har kun brugt chat-gbt til at finde det, ikke til at skive det😑

Her er link uden chat gbt:
https://english.nmpa.gov.cn/2022-06/30/c_785628_8.htm?utm

5 Likes

Kult at Linc AB har kjĂžpt 400.000 aksjer.
https://linc.se/om-linc/

12 Likes

Ja, virker som de ser norsk bio som interessant. Tok en stor post i oncoin ogsÄ. (12% om ikke jeg husker feil)

2 Likes

Veldig spennende ny eier.

https://linc.se/

INVESTOR IN LIFE SCIENCE

Linc investerar i produktorienterade bolag inom den Nordiska Life Science-industrin – primĂ€rt i lĂ€kemedels- och medicinteknikbolag. VĂ„ra investeringar inom lĂ€kemedelsutveckling sker oftast i en tidig fas medan investeringar inom medicinteknik görs i mer mogna verksamheter.

OM LINC

Linc Àr en investerare i produktorienterade bolag inom den Nordiska Life Science-industrin. Vi investerar i och utvecklar frÀmst smÄ och medelstora produktorienterade life science-bolag inom Medicinteknik och LÀkemedel.

Investeringarna görs i sÄvÀl privata som publika bolag och i forsknings- respektive verksamhetsdrivande bolag. Typiskt sett sker investeringar inom lÀkemedelsutveckling i en tidigare fas jÀmfört med investeringar inom medicinteknik.

Linc Àr en aktiv och lÄngsiktig Àgare med ett brett industriellt nÀtverk för att stötta portföljbolagen. Vi arbetar tillsammans med ledning, grundare och styrelse för att realisera den inneboende potential som finns i bolaget, har ambitiösa planer för vidareutveckling och expansion och deltar aktivt i valberedningsarbetet.

Linc hade vid utgÄngen av 2021 ett substansvÀrde om cirka 3,6 MDSEK.

Linc AB inn, Merlin ut - what a time to be alive.

1 Like

Det er en ganske spesiell topp 10 liste i photocure. Ingen andre aksjer jeg eier jeg kan komme pĂ„ der topp 10 driver sĂ„ mye “negativ kurspleie” i Ă„ drive og selge inn i enhver styrke aksjen viser.

De har jo selvsagt skaffet seg en enorm meravkastning pÄ dette hittil, sÄ kan jo ikke akkurat klandre dem.

1 Like

Du glemmer at stÞrste eier bare Þker og Þker, og utover det er det vel i tillegg en ganske unyansert og lite underbygget pÄstand. Svakheten i aksjen har skyldtes dÄrlig butikk mer enn noe annet.

1 Like