Vi er nÄ ved et veiskille hva kursen angÄr, det er nÄ femte gangen vi er opp Ä tester dette nivÄet siden den kjappe nedturen som begynte i feb. 2023. Det fundamentale er nÄ pÄ plass, core business er i en lovende vekst med mange triggere fremover og sÄ har vi China. Godkjenning av Cevira i China vil jeg tro fÞrer til brudd pÄ dette nivÄet og at kursen tar fatt pÄ den skarpe nedturen fra 110 i feb. 2023. Jeg er hÄpefull.
Hvor Mange PHO-aksjer eier du?
- 0
- 1-1000
- 1001-3000
- 3001-5000
- 5000-10.000
- 10.001-20.000
- 20.000-50.000
- Over 50.001
0 stemmegivere
Ikke bare Briarwood som Þkte pÄ siste liste:
![]()

Skvetter like mye hver gang det dumper en mail fra changedetection ned i mailboksen min 
Kontekst:
Changedetection er en software jeg kjÞrer pÄ en lokal server som overvÄker Asieris sin nyhetsside. Fra Asieris endrer noe pÄ siden gÄr det maks 2 min til jeg har en mail.
Jeg kommer til Ä skvette til hver gang jeg ser en blÄ R i denne trÄden fremover!
oppretter changedetection pÄ bruker rosk82
@pdx er det mulig Ä skru pÄ varsel pr bruker?
Jeg vil skru pÄ varsel pÄ alle kommentarene til @rosk82
Enda et nytt kjĂžp fra Briarwood 
Ifjor fikk vi melding om tilbakekjĂžp av aksjer den 19. desember.
Kommer det kanskje noen tilsvarende melding fÞr Äret er over? 
Hadde Ăžnsket meg en ny runde tilbakekjĂžp av samme stĂžrrelse som fĂžr, men denne gang over lenger tid, med langt fĂŠrre aksjer per dag
Asieris stiger voldsomt i Äpningsminuttene. Opp over 8 prosent. Men nÄ er det kÞyedags for meg, bare Ä hÄpe pÄ at det fortsetter oppover imens jeg sover 
Edit. Klarte ikke Ä sovne sÄ sjekket igjen, opp 11%
Da blir det til Ä hive innpÄ en Stilnoct sovepille Ä prÞve igjen

Volume
21.5M
Average Vol. (3m)
[6.48M]
Greit volum ogsÄ.
Hva er det den gÄr pÄ mÄ vÊre noe nyheter, Cevira godkjent?
Ingen nyheter.
Men veldig stor sannsynlighet, ja!!!
2401 approved for clinical testing + 1702 liste oppdatering er vel de to tingene som har trigget oppgang.
Cevira er ikke godkjent enda, og ligger nÄ pÄ plass 321 under comprehensive section pÄ listen.
Som sagt det er selvsagt store verdier innen helse om selskap fÄr godkjent produkt i markedet. Asieris har partnersamarbeid med Photocure som vil kunne gi royalties 10-20% og milestones utbetalinger. Asieris har ogsÄ samarbeid med giganten Sinopharm. At Riskreward vurderes av markedsaktÞrer og nÄ kjÞrer verdier kraftig opp er kanskje helt naturlig sÄ nÊre endelig avklaring. Disse selskap i Asia karakteriserer dette som blockbuster.
I tillegg til stor oppgang for Asieris er volum nÄ omtrent fire ganger gjennomsnittlig daglig volum.
Den gÄr nok pÄ fomo
Er det riktig? Hvilken liste er det?
70 plass pÄ min liste.
(Comprehensive/Chemical Drugs)