Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Vi er nÄ ved et veiskille hva kursen angÄr, det er nÄ femte gangen vi er opp Ä tester dette nivÄet siden den kjappe nedturen som begynte i feb. 2023. Det fundamentale er nÄ pÄ plass, core business er i en lovende vekst med mange triggere fremover og sÄ har vi China. Godkjenning av Cevira i China vil jeg tro fÞrer til brudd pÄ dette nivÄet og at kursen tar fatt pÄ den skarpe nedturen fra 110 i feb. 2023. Jeg er hÄpefull.

4 Likes

Hvor Mange PHO-aksjer eier du?

• 0
  • 1-1000
  • 1001-3000
  • 3001-5000
  • 5000-10.000
  • 10.001-20.000
  • 20.000-50.000
  • Over 50.001

0 stemmegivere

Ikke bare Briarwood som Þkte pÄ siste liste:

image

:running_man:

6 Likes

Skvetter like mye hver gang det dumper en mail fra changedetection ned i mailboksen min :sweat_smile:

Kontekst:
Changedetection er en software jeg kjÞrer pÄ en lokal server som overvÄker Asieris sin nyhetsside. Fra Asieris endrer noe pÄ siden gÄr det maks 2 min til jeg har en mail.

15 Likes

Jeg kommer til Ä skvette til hver gang jeg ser en blÄ R i denne trÄden fremover!

1 Like

oppretter changedetection pÄ bruker rosk82

2 Likes

@pdx er det mulig Ä skru pÄ varsel pr bruker?:innocent:

Jeg vil skru pÄ varsel pÄ alle kommentarene til @rosk82

Bruk “Fþlg” knappen :slight_smile:

3 Likes

Enda et nytt kjĂžp fra Briarwood :bomb:

2 Likes

Ifjor fikk vi melding om tilbakekjĂžp av aksjer den 19. desember.
Kommer det kanskje noen tilsvarende melding fÞr Äret er over? :thinking:

Hadde Ăžnsket meg en ny runde tilbakekjĂžp av samme stĂžrrelse som fĂžr, men denne gang over lenger tid, med langt fĂŠrre aksjer per dag

3 Likes

Asieris stiger voldsomt i Äpningsminuttene. Opp over 8 prosent. Men nÄ er det kÞyedags for meg, bare Ä hÄpe pÄ at det fortsetter oppover imens jeg sover :crossed_fingers:

Edit. Klarte ikke Ä sovne sÄ sjekket igjen, opp 11%
Da blir det til Ä hive innpÄ en Stilnoct sovepille Ä prÞve igjen :sweat_smile: :zzz:

10 Likes

Volume

21.5M

Average Vol. (3m)

[6.48M]

Greit volum ogsÄ.

4 Likes

Hva er det den gÄr pÄ mÄ vÊre noe nyheter, Cevira godkjent?

Ingen nyheter.

1 Like

Men veldig stor sannsynlighet, ja!!!

2401 approved for clinical testing + 1702 liste oppdatering er vel de to tingene som har trigget oppgang.

Cevira er ikke godkjent enda, og ligger nÄ pÄ plass 321 under comprehensive section pÄ listen.

2 Likes

Som sagt det er selvsagt store verdier innen helse om selskap fÄr godkjent produkt i markedet. Asieris har partnersamarbeid med Photocure som vil kunne gi royalties 10-20% og milestones utbetalinger. Asieris har ogsÄ samarbeid med giganten Sinopharm. At Riskreward vurderes av markedsaktÞrer og nÄ kjÞrer verdier kraftig opp er kanskje helt naturlig sÄ nÊre endelig avklaring. Disse selskap i Asia karakteriserer dette som blockbuster.

I tillegg til stor oppgang for Asieris er volum nÄ omtrent fire ganger gjennomsnittlig daglig volum.

1 Like

Den gÄr nok pÄ fomo

2 Likes

Er det riktig? Hvilken liste er det?
70 plass pÄ min liste.
(Comprehensive/Chemical Drugs)