Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Tja, hva er vitsen med dagens melding da? 60 dager fra da Asieris har sendt sine tilleggsopplysninger er ja greit nok, men Ă„ sende en bĂžrsmelding pĂ„ at “bunkeventetiden” er over og saksbehandleren har tatt fatt pĂ„ selve Asieris svar er vel litt i overkant.

Jeg vet ikke om den er sÄ viktig jeg, det er jo en non regulatory press release. Men det er jo greit at de oppdaterer markedet om fremdriften, sÄ kanskje vitsen med meldingen er Ä holde markedet informert om positiv fremdrift i en viktig regulatorisk prosess for en framtidig inntektskilde.

1 Like

Her er det bare smĂžre seg med tolmodighetskrem.

1.5 -2 Ă„r’s behandlingstid for drug+device. Klokken stoppes nĂ„r det bes om ekstra informasjon og fortsetter tikke nĂ„r informasjon er mottatt. SĂ„ sent 25 tidlig 26 er fult mulig som Dan-the-man ytret.

Eller det kan komme tidligere. Har ikke sÄ veldig mye Ä si har man vÊrt med til nÄ, men all erfaring tilsir tolmodighetskrem!

Hvor mye tolmodighetskrem mÄ man kjÞpe fÞr en fÄ skikkelig rabatt? Vi kunne ja spleise pÄ ei tonn kanskje her inne. :joy:

Det fine med aksjer er at man kan bÄde kjÞpe og selge de.
Om ventetiden fÞles for lang i denne sÄ kan jo man bare selge og gÄ videre til et annet prosjekt.

2 Likes

Ikke helt den store effekten pÄ kursen i Kina. -0,33 as we speak.

KÞen hos CDE flytter seg i det minste raskt. 2 plasser pÄ pharmacy og 6 plasser pÄ compliance alerede siden igÄr.

4 Likes

Skulle tro det ikke var en kursdrivende oppdatering :wink:

Du fÄr skyndte deg Ä selge ut da idag nÄr det Äpner.

Det er jo ikke kursdrivende melding, bare en Nice to have update.
Som kan bygge forventninger etter hvert.

2 Likes

Helt enig. Er vel det jeg har skrevet ogsÄ?

Aseries har allerede steget betydelig de siste mÄnedene ukene i forkant av oppdateringer fra selskapet. Photocure derimot henger etter i kurs, men det kommer :blush:

2 Likes

Tja er det?
“For de som ventet pĂ„ Ceviragodkjenning imorgen var denne nyheten ikke positiv.”

1 Like

Edit: NÄ har compliance flytta seg 10 plasser
 4 mer enn hva jeg postet 1 time siden, sÄ kÞen flytter virkelig pÄ seg

6 Likes

Asieris er bull i hvert fall!

18 Likes

@aribjo / andre har du skummet deg gjennom kinaforum i dag?

Ja, men ikke noe spennende hittil Ä melde. Det er egentlig en kinesisk variant av hvordan dette forumet tolket meldingen hehe. Mye smÄkrangling og uenigheter bÄde om det er positivt eller negativt, samt tid det vil ta.

Edit: Ser det er kommentert nĂ„ samme som jeg skrev over her. KĂžen gĂ„r fort. “Its very fast”

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

PÄ hvilken plass ligger Asieris da i de forskjellige kategorier per nÄ? Er denne listen lang?

JXHS2400035
https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/369ac7cfeb67c6000c33f85e6f374044

Knock yourself out.

Fryktelig glissent med omsetning der. Er det pga emmisjonskursen pÄ 21,5?