Vi fÄr hÄpe pÄ liknende tall for Cevira.
Forventet vekst. I vÄrt tilfelle mÄ vi da legge til grunn hva Asieris forventer for Cevira om vi skal sammenligne de tallene.
Vi mÄ vel vente til vi fÄr en viss dokumentasjon pÄ at forventningene er realistiske, fÞr prising av aksjen i stÞrre grad speiler forventningene?
Forventet basert pÄ preliminÊre resultater: * ANKTIVAŸ sales momentum continues to trend upward with full year preliminary net product revenue of approximately $113.0 million, a ~700% increase year over year
I tillegg kan produktet trolig brukes i andre kreftindikasjoner. Det er helt feil sammenligningsgrunnlag med Photocure.
Agreed. Har ikke satt meg inn i casen over btw, sÄg kun det var skrevet forventet vekst.
Ser at en dose med behandling av immunitybio sin ANKTIVA for blĂŠrekreft koster $35800, fra AI.
MĂ„ vĂŠre store synergier mellom immunitybio og pho ,rett diagnose fĂžr behandling med et slikt dyrt legemiddel.
DS har snakket om dette pÄ sine prestasjoner men ingen nyheter sÄ langt.
Tipper de er ganske sikre pÄ at det er kreft fÞr de svir av 400k pÄ behandling.
Flere aksjonÊrer tror pÄ sterk vekst. SÄ kan andre mene hva de vil om fremtiden ved en eventuell sterk vekst. Privilegium for investorer det! Magisk ved markedet at ingen per nÄ har fasiten. Prisingen blir det den blir. Thank god the price in biotech medtech has among the most international oriented investor base of all sectors. Prisingen Photocure vil skje blant mange internasjonale investorer. NÄ er allerede stÞrste eier internasjonal. Tipper mange flere kommer til ved mulig godkjennelse Cevira mm
Og enkelte klager pÄ at 20K NOK er mye for Cevira hehe
SmÄspekulanter posisjonerer seg fÞr godkjenning, de stÞrre og tyngre investorgrupper posisjonerer seg gjerne ikke fÞr etter en godkjenning.
Jeg mistenker dessuten at en del analytikere bevisst underestimerer kommende inntekter fra i dette tilfellet Cevira, frem til deres viktigste kunder har fĂ„tt posisjonert seg. NĂ„r de er pĂ„ plass, sĂ„ kommer gjerne en langt mer positiv analyseâŠ
Det blir interesant Ä se pÄ informasjon Asieris vil komme med til markedet etter godkjenning av Cevira er pÄ plass. Det kan hende et par norske analytikere blir overrasket.
For Ä sette det litt i perspektiv sÄ er kursmÄl for Cevira fra en viss analytiker satt godt lavere enn hva kun milestone utbetalinger er for godkjenning i Kina, EU og USA.
Det er altsÄ uten en eneste krone i salgsroyalties eller salgs milestone utbetalinger regnet inn.
Og ja fÞr noen sier noe sÄ er jeg fullt klar over det vil ta lang tid fÞr EU og USA godkjenning kan vÊre pÄ plass.
Skal vi ikke bli ferdig med den evigvarende tid det tar Ä fÄ en Kina avgjÞrelse, fÞr vi prater om noen i EU eller USA?
Husk at fase 3 studiet ble gjort globalt, sÄ det kan komme fort i eu og usa, med mindre de mÄ kjÞre fullt lÞp med fase 3 over there
NĂ„r vi endelig er ferdig med phase III lĂžpet med Cevira (startet i 2019), blir det uaktuelt for meg Ă„ sitte sĂ„ lenge og vente pĂ„ resultatet i noen biotek case igjen. đ«©đ„±
Tenk pĂ„ alle de som holder pĂ„ med begynnende phase I, II, og III, og mĂ„ vĂŠre med pĂ„ Ă„ lese spalte opp og spalte ned i biotek trĂ„der i Ă„revis. đ”âđ«
Da virker det mer forlokkende Ă„ trade i selskaper med stor omsetning som f.eks Novo Nordisk. Inn og ut samme dag eller uke. 
Synes det er veldig stas om jeg er med pÄ Ä finansiere frem en kreft med teknologi som kan hjelpe det som kan vÊre flere millioner som har stort udekket behov til Ä fÄ en bedre kreftbehandling og lÞsning pÄ sin sykdom. Det gir for meg en stor glede og en veldig god fÞlelse av det Ä kunne vÊre en viktig om sÄ liten brikke i puslespillet i det som kan karakteriseres som en prestasjon hvor stort sett all forskning pÄ kreftlÞsninger i preklinksk og sÄ fase 1, II og 3 og til slutt vurdering om markedsgodkjennelse feiler. Dessverre! Enormt nange Är med store behov for finansiering hvor sÄ de kun ett fÄtall lÞsninger kommer til markedet som kreftmed teknologi lÞsning. Det bakgrunnsbilde sier ikke lite om hva en med i markedet med blockbuster potensial i hele verden er verdt for pasienter og til slutt ogsÄ investorer. Hvis det lykkes her skal jeg slÄ meg pÄ brystkasss Ä si dette var jeg med pÄ Ä bidra til Ä kunne bli en lÞsning for en bedre hverdag for millioner av pasienter over tid. Det er lov Ä vÊre stolt da. Samtidig forstÄr jeg at det ogsÄ kan vÊre frustrerende samt stor risiko i forskning pÄ kreftlÞsninger. Det gjÞr det ikke mindre fantastisk om en er med pÄ Ä finne en lÞsning for the greater good. Det er verdifullt av flere Ärsaker.
Medistim utlÞste salgssignaler, mens Photocure har steget 54 prosent pÄ tre mÄneder. Hva nÄ?
Noen som har betalt tilgang som kan dele hva de sier om PHO?
Legger ut noe av essensen I art! Ved Cevira godkjenning ,sÄ er det bare Ä glemme hode, skulder kne Ä tÄ formasjoner 
SÄ langt i 2026 har aksjen steget 9,7 prosent, og det kan vÊre mer Ä gÄ pÄ. Hvis vi sier at aksjen utviklet en rektangeformasjon i periode august 2023 til desember 2025, kan bruddet pÄ omrÄdet 69-70 kroner ha Äpnet for et potensial opp til 92-93 kroner.
Det er gammel teknisk motstand pÄ 82,00-, 85,00- og 89,00-nivÄet, fÞr 92 kroner kommer innen rekkevidde. Brudd pÄ ett nivÄ kan Äpne for oppgang til neste nivÄ.
Aksjen har steget 54 prosent siden 24. oktober og pÄ kort sikt er aksjen blitt overkjÞpt, med RSI pÄ rundt 80. Det er tegn pÄ styrke, men kan ogsÄ bety gevinstsikring og korreksjon ned. Brudd pÄ den bratte, positive undertonen i RSI-chartet kan Äpne for det.
Selektivt 
Bare for Ă„ legge til siste del ::
Aksjen falt bÄde torsdag og fredag. Fortsetter fallet mandag kan det Äpne for videre fall i begge chartene.
Toppen pÄ rektangelformasjonen pÄ rundt 70 kroner er ikke blitt skikkelig bekreftet etter bruddet. Det skjer ikke alltid, men ganske ofte.
Ved eventuelle korreksjoner ned er det lite teknisk stÞtte fÞr ned mot 70,60- og 68,50-nivÄet. Under de nivÄene kommer neste tekniske stÞtte pÄ 64,00-nivÄet og ved 200-dagers vektet glidende gjennomsnitt pÄ rundt 63 kroner.