Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

SmÄprat trÄdene skal omhandle nettopp det, smÄprat rundt Selskapet i headingen. Asieris er en samarbeidspartner med Photocure og er selvsagt on topic.

At QEC har gĂ„tt 100% siste mĂ„neden bryr jeg meg meg ikke om, og er 100% off topic. Å kalle dette hersketeknikk eller autoritĂŠrt er latterlig.

Dette innlegget er ikke relevant for den aktuelle diskusjonen som fastsatt av tittelen og det fĂžrste innlegget og burde sannsynligvis flyttes til et annet sted

5 Likes

Og med dager mener du sikkert arbeidsdager? I tilfelle ja, noe jeg gÄ ut ifra, sÄ kommer vi inn i november uten Ä tar hensyn til mulige nye spÞrsmÄl som dukker opp under saksbehandlingen.
Blir det bare sÄ mye som spÞrsmÄl om kommasetting i teksten, sÄ prater vi vel fort 2026 ogsÄ. :nauseated_face: :exploding_head:

Nei, sĂ„vidt jeg vet er der ikke noe samarbeid. Photocure vet knapt nok hva som skjer i Kina. Bortsett fra nĂ„r de videreformidler en melding fra Asieris, lenge etter at det er “gammelt nytt” blant mange her.

Holder November 2025 som worst case forelĂžpig.

In July 2019, Photocure entered into a License Agreement providing Asieris Meditech Co., Ltd (Asieris) with a world-wide license to develop and commercialize CeviraÂź for the treatment of HPV induced cervical precancerous lesions. In addition, in January 2021 Asieris has obtained exclusive rights from Photocure to register and commercialize HexvixÂź in Mainland China and Taiwan.

2 Likes

Har jo vÊrt en aha-opplevelse at prosesssen i Kina er enda mer transparent enn i vesten pÄ noen omrÄder. Hadde ikke det pÄ bingokortet for 2025.

Smil og vĂŠr glad, vi har fineste kursutviklingen i Photocure siden desember 2023, er jo noe det og.

7 Likes

De fleste er glad, men noen er ikke sÄ veldig glad. Nesten sÄ man kan lure pÄ om de solgte ut fÞr Q? :joy:

"There is no substantial update. The only updates are what Asieris is sharing publicly and that is they continue to respond to NMPA as Cevira goes through the decision process. As you know, Asieris is a publicly traded company and as such we have to respect their privacy and can only reiterate their public comments. We remind them of our investor obligations in terms of communication so if they were to make a substantiative public statement we need to be informed so we can coordinate and inform our investor base as well. " (Dan Schneider)

Ja det er no innenfor regelverk. Mener du PHO skal bÞrsmelde FØR Asieris gjÞr det? PHO sendte ut sin egen bÞrsmelding noen fÄ minutter etter Aseris gjorde det igÄr.

Han mener den opprinnelige meldingen fra Asieris om fase 3 studie. Dette var i september 2023, sÄ nÊrmer seg Ä vÊre water under the bridge.

Det er nÄ morsomt Ä se at Asieris legger sÄpass vekt pÄ meldingen som kom nÄ at de ogsÄ hyper den pÄ Linkedin.

2 Likes

Argumentet ditt gjaldt hva som var on topic her inne og ikke. Asieris er on topic da dette er en partner av Photocure. Mer er det ikke Ă„ si om temaet. Hvordan informasjonflyten dem imellom er, eller har vĂŠrt, endrer ikke det og er totalt irrelevant.

https://photocure.com/partners/our-partners

3 Likes

Mener du jeg skal svare pÄ det??
Poenget er at der ikke er noe samarbeid mellom Asieris og Photocure.

PĂ„ Hexvix er det jo helt direkte samarbeid, selvsagt - PĂ„ cevira litt mindre direkte.

https://photocure.com/news/photocure-partner-asieris-announces-marketing-approval-by-the-national-medical-products-administration-for-hexvix-in-china-4932074

1 Like

Sammerbeid om hva? Sliter med Ă„ skjĂžnne hva du snakker om her?

Om det er snakk om informasjonsflyt mellom Asieris og PHO sÄ tok DS opp det under presentasjon.
Hvor han forklarte at de naturlig nok ikke kan kommentere rundt den informasjonen de mottar fra Asieris.

Dette begynner Ä bli pinlig. Om du ikke vet mer om temaet, spÞr heller enn Ä slenge ut falske pÄstander.

Ja, fortel gjerne om hva samarbeidet gÄr pÄ.

Photocure leverer virkestoffet til cevira, gjÞr de ikke? Utover det sÄ har photocure utlisensiert cevira til Asieris, noe du til nÄ burde ha fÄtt med deg, eller leker du bare dum?
Dette er forÞvrig bare samarbeidet rundt cevira, det er ogsÄ samarbeid rundt hexvix i kina.

Antar vi vil fÄ se et svar ala at sammarbeid betyr noe annet enn hva du mener.

Jeg er selvfĂžlgelig klar over utlisensieringen.
Poenget mitt, som jeg kanskje ikke har fÄtt klart fram, er at Photocure ikke vet sÊrlig mer om Kinautviklingen enn det som kommer av meldinger fra Asieris. Det er ihvertfall det DS har kommunisert til meg.

:onion: :onion: :onion: :onion:

SĂ„ hva han sa til oss andre under presentasjon stemmer ikke da? At han ikke kan kommentere rundt informasjon Asieris gir han? Som forĂžvrig er korrekt i henhold til loven.

Men flaks en random person pÄ et annonymt forum kan fortelle oss det korrekte da