Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Smak litt pÄ denne.

Eneste mÄten Ä nÊrme seg et nullmÄl er Ä forebygge, ikke Ä operere. Her er Cevira uendelig mye bedre enn kirurgi. Alle som befinner seg i risikosonen for progresjon, inkludert tvilstilfeller, fÄr Cevira. De som fÄr progresjon opereres.

For nye investorer som ikke er sÄ kjent med produktet:

Cevira er ikke en vaksine som brukes helt vilkÄrlig/bredt. Den behandler heller ikke «etablert kreft». Cevira funker best i intervallet hvor man ser celleforandringer som kan utarte seg til kreft.

• PrimĂŠr forebygging: HPV-vsksine
  • SekundĂŠr forebygging: Kirurgi (Cevira om Asieres lykkes med Ă„ endre retningslinjer)
  • Alt annet behandles med kirurgi

(Dette er enkelt forklart, og slik jeg har forstÄtt det, sÄ arrester meg om noe er helt feil)

5 Likes

NĂ„ er godkjennelsen rykende fersk. Men tar det for gitt at Asieris har sett pĂ„ Photocure og vurdert, eller vil vurdere, mulighetene for et oppkjĂžp. Om utsiktene fremover er sĂ„ lovende, virker det ikke veldig rasjonelt Ă„ dra pĂ„ en sĂ„ grĂ„dig “gratispassasjer”.

Photocure skal pÄ sin side ha skryt for en feiende flott avtale med Asieris.

5 Likes

Hadde bare asieris vÊrt ett svÊrt selskap med masse cash pÄ kistebunnen. Men det har de vel ikke sist jeg leste om dette.

De jobber tett med Sinopharm som har kassa full. :wink:

3 Likes

God kok i Shanghai. Maks daglig bevegelse for|STAR Market er 20%.

Bra volum ogsÄ:

• Volume29,538,141
  • Avg. Volume10,681,763

2 Likes

Eventuelt Sinopharm, med mindre Asieris skal inn i oljeindustrien da.

Asieris Pharmaceuticals (Asieris) announced today that it has signed a strategic collaboration agreement with Sinopharm. The two companies will jointly advance commercialization, logistics and supply chain services for the innovative products of Asieris

3 Likes

Rettet, litt tidlig pÄ morgenen. :sweat_smile:

3 Likes

Blir nok flere dager med maksoppgang.

7 Likes

Og samtidig er vel mcap til Asieris fra fĂžr 5 ganger hĂžyere enn Photocure sin mcap? Samtidig karakteriseres Hexvix og Cevira som de viktigste produkter av Asieris? Kan det lukte PHO rekyl til mer sammenlignbar mcap?

3 Likes

Noen burde jo gÄ inn pÄ kinaforum og tipse om stÄa i bittelille Photocure.:smiley:

3 Likes

Kanskje ikke alle som vet om dette, men Shanghai bÞrsen har maks % daglig bevegelse en aksje kan gÄ.

Ser man pÄ chartet nÄ sÄ vil man se en rett linje bortover pÄ maks taket sitt. Ordrer over vil bli avvist.
Hva kurs her kunne ha gÄtt til om det var som oslo bÞrs uten maks tak er ikke godt Ä vite.

Tydelig at tre smÄ kinesere pÄ hubro bro har mer troa pÄ Cevira enn de pÄ oslo bÞrs hadde i gÄr.

6 Likes

Heller ikke direkte festforhold pÄ bÞrsene for Þvrig

5 Likes

Synes det er ganske greit med Asieris opp over 20%, pÄ en dag hvor Asia raser;

Hang Seng: - 2,7%
Shanghai: -1,4%
Nikkei: -4,2%
Kospi: -9,5%
Singapore: -2,3%
Sidney: -1,9%
Nifty50: -1,9%

Edit: sorry, sÄ ikke at det allerede var meddelt

4 Likes

Hehe veldig spesielt Ä se kursen pÄ Asieris nÄ. 1,5 time med snorrett linje bortover pÄ chartet pÄ maks %.

Det tyder vel ganske godt pÄ at oppgangen vil fortsette der i morgen nÄr nye prosenter er tilgjengelig oppover.

6 Likes

3 Likes

Asieris opp med over en Photocure MCAP, i dag. :sweat_smile:

5 Likes

Offf nÄ er tingeling pÄ jobb ja. Umulig Ä ta det opplegget der seriÞst.

NEDGRADER TIL HOLD hahaha fikk meg en latter i det minste pÄ morgenen,

" Vi anser imidlertid den nylige Cevira-drevne oppgangen som overdrevet. NÄ som denne triggeren er bak oss, nedgraderer vi Photocure til hold, ettersom vi forventer at hypen vil avta», skriver meglerhuset."

De har brukt kalkulatoren skjþnner jeg

Virker mer som at personen har gÄtt pÄ en personlig smell i Photocure pÄ ett eller annet tidspunkt.

Nedgraderer samtidig som man Þker kursmÄl
 Make it make sense.

3 Likes

Haha der traff du spikeren pĂ„ hodet, for det er AKKURAT hva han har gjort. Han viste i listene fĂžr han ble “analytiker”

Om han var like elendig kirurg lÊrling som han er analytiker sÄ skjÞnner jeg godt han bytta jobb. Litt mindre konsekvenser i sitt nye yrke enn med en skalpell i hÄnden.

5 Likes