Helt fascinerende hvor de er pÄ jobb for Ä komme med negativt syn pÄ Photocure!
Han mÄste hinna köpa in sig igen 
Ha ha, setter pÄ HOLD, det er jo for Ä unngÄ kjeft fra kunder.
Er kursmÄlet 72 og kursen 72,7 kan man jo heller selge, og deretter kjÞpe noe man har mer tro pÄ.
Han prĂžver Ă„ ri 2 hester her.
Den sÄkalte hypen mÄ jo ha vÊrt nÄr avtalen i sin tid kom og kursen var mellom 100-140⊠Ja, kursen har beveget seg mellom 40-80 de siste Ärene, men det er vel innenfor normalen av hva small-cap kan gjÞre pÄ 3 Är.
Ikke noe god fĂžlelse for dagen i dagâŠ
Det er bare en fÞelse. Er ganske sikker pÄ vi fÄr en solid oppgang fremover, mange triggere i lÞype.
Mest useriÞse analytikeren pÄ berget denne Tingeling Bjerke.
Det var jo ikke noe nytt fra din sideâŠ
Jeg forholder meg til hvordan markedet i Kina reagerer pÄ godkjenningen, og ikke hva en medisinstudent i Norge kommer med utav sin hatt.
Bra lÞssluppent regelverk i landet her nÄr man kan kaste ut random tall uten Ä fremvise et seriÞst regnestykke pÄ hvordan man kommer frem til det tallet.
Kursen vil kanskje gÄ opp igjen nÄr forhÄpentligvis Cevira salgstallene vil skape vei i vellinga i PHO regnskapet. Inntil det ser det ikke sÊrlig lystig ut. Skuffende.
Hva er det som ikke ser sĂŠrlig lystig ut spesifikt?
Kursutviklingen
Trodde du mente humĂžret ditt for det ser ut som det er alt annet enn lystig for det meste 
Salgs knappen er tilgjengelig for alle Bingo, bare Ă„ bruke 
GjĂžr deg selv en tjeneste.
Logg av, og kom tilbake etter neste kvartalsrapport.
Hvis vi isolerer det til Ă„ handle om PHO er det kanskje litt skuffende at vi toucher 69 dagen etter Cevira godkjenning
Georg: Buy the rumour, sell the news
Ikke overasket siden den idioten Tingeling kom dragenede med sin emminente anaylse rett fÞr Äpning. Folk handler merkelig nok basert pÄ alt mulig av random analyser som kommer ut.
Nedgangen begynte i gÄr med fall fra 78 til 72. Og det fortsetter i dag
MĂ„ vĂŠre det mest useriĂžse jeg har sett av en âanalytikerâ noensinne
Greit at han ikke vektlegger Cevira noe sÊrlig, men det der fremstÄr kun som et stikk mot tekinvestor.no og gjengen her inne. Helt hÄplÞst med den kortsiktige pÄvirkningen det ogsÄ har.