Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

:hotdog:

Spørg Bingo123 – kanske han kan give et hint :thinking:
Kanske Bingo selv, fordi han er lei av de svar han oplever på tråden :rofl:

Dansken

2 Likes

Jeg forventer at selskapet går med overskudd på driften av Cysview/,Hexvix. Kommer milestone i første kvartal blir det mottatt positivt. At Cevira er endelig godkjent for salg etter nesten 7 år er en lettelse og derisking av investeringen i selskapet. Og vi venter spennende nyheter når som helst. Ting legger seg til rette for en hyggelig kurs stigning i løpet av året.

3 Likes

Det blir jo eventuelt på sjølve dagen den 07.

Men er det noe snacks før?

-Asieris partner i USA for Cevira?

• Scope godkjenning Kina? ( er det que oversikt på den søknaden også?)
  • etc

Dette er vel for lengst på solid overtid? Når det er på plass, får man jo enda en inntektskilde å regne på. Mange bekker små…

Det ble jo delt her, før det kom selskapsmelding, at det ble grønt lys i kina. Det kunne jo flere benytte seg av som en fordel. Det er vel slikt noe som vel kan havne på innsider tråder før det havner her… om medlemmene der er de som graver opp slik info da.

Nå begynner etterhvert volum i denne nedturen å begynne å tørke ut, det er første steg i en utflating

Fremdeles mye rom for smerte i chartet though :smiley:

Får vel bare avvente til Q1 med noe mer påfyll. Lite poeng å kjøpe den opp nå siden der sitter folk og bare trader den ned 1-2kr uansett.

Ok - så du vil heller kjøpe når kursen er høyere…? Er det ikke bedre å kjøpe nå, hvis du mener at kursen vil stige? Hvis du derimot mener at den uansett vil bli kjørt (videre) nedover, så bør en holde seg unna.

1 Like

Nei, jeg venter og ser an litt før Q1 hva kurs er da. Frem til da vet man nøyaktig hvordan det blir.
Og som en FYI så har jeg veldig mye aksjer her så ikke noen tror jeg vil ha ned kurs.

Bare drittlei av det meles egen kake av enkelte for ta trader på 1-2kr

1 Like

Å, hva vis dette berømte budet på PHO dukker opp?

Anyways, sikkert mulig å gjøre seg noen kr, på det man plukker på dette kurs nivået, opp mot Q1 resultat

Men det gjelder sikkert i mange andre aksjer å :sweat_smile:

Det er dekt inn med de aksjene jeg sitter på allerede.

Da er sparebørsen ristet, fylte på litt under 65 ser jeg på som en gave, så får vi se hvor lenge vi må vente på den. :crazy_face:

2 Likes

Man er litt glutton for punishment hvis man ser på det her som en gave altså :smiley:

“Hehe, mulig :grinning_face_with_smiling_eyes: Men det er forskjell på punishment og rabatt. Jeg trenger ikke mer, men under mine nivåer tar jeg imot.”

1 Like

Da er kursen tilbake hvor den var før godkjenning.

@RakiRebSnem hva skjer a? Blockbuster?

Sell the news, og pullback til harde tall og fakta kommer på bordet.

3 Likes

Med litt verdenskrig drysset på toppen

Ja totalt katastrofe tidspunkt man skulle få godkjenningen på.

Men nå er det godkjent, og man kan vente på tallene fra Kina fremover med litt mer ro i sjelen enn når man ventet på ja/nei svaret på Cevira.

2 Likes

Og all retail biotech interesse gikk til circio :smiley: for en jackpot på omstendighetene

5 Likes