Dette mÄ da vÊre viktig i forhold til Ä fÄ en rask utbredelse av bruken, og burde sÄnn sett vÊre en faktor som skulle tilsi at inntjeningen kan komme relativt raskt!
Kan bli veldig bra for de tÄlmodige dette!
Dette mÄ da vÊre viktig i forhold til Ä fÄ en rask utbredelse av bruken, og burde sÄnn sett vÊre en faktor som skulle tilsi at inntjeningen kan komme relativt raskt!
Kan bli veldig bra for de tÄlmodige dette!
Nok en bra melding fra Kina. Distribusjon pÄ plass, og nÄ topp klassifisering av datagrunnlag i tillegg til ekspertkonsensus og klinisk anbefaling, slik jeg leser det:
Asieris stiller nÄ mye sterkere i forhandlinger om refusjon (NRDL).

PHO = pensjonssparing
Samtidig har den vÊrt en nyttig aksje for tradere, noe som ikke bare har vÊrt negativt for langsiktige. Det har bidratt til likviditet og muligheter for Ä Þke pÄ gunstige nivÄer.
Algoritmene var innstilt pÄ selg i dag og sÄ kom denne meldingen og satte en liten pinne i julene for det. Det positive nÄ er at det kommer meldinger fra bÄde Asieris og PHO som understÞtter caset PHO og Asieris er mye mer foroverlent angÄende informasjon til markedet enn PHO.
Hvis ikke 1A evidens, best mulig gradering, holder til refusjon, nÄr man sammenstiller det med at flere babyer er den desidert viktigste saken for at ikke Kina skal implodere i fremtiden sÄ skjÞnner jeg ingenting.
A new expert consensus on photodynamic therapy (PDT) for cervical squamous intraepithelial lesions (SIL) has been officially issued by:
- the Chinese Society of Colposcopy and Cervical Pathology
- the Chinese Society of Gynecologic Oncology
- the Cervical Cancer Prevention and Control Committee of the China Maternal and Child Health Research Association
- and the Cancer Prevention and Control Committee of the Chinese Preventive Medicine Association
The release of this consensus marks a significant step toward the standardized and evidence-based application of PDT in the management of cervical precancerous lesions in China.
[âŠ]
Notably, it affirms that Cevira Âź (Hexaminolevulinate Hydrochloride Ointment Photodynamic Therapy System) holds Level 1A evidence for the treatment of patients with cervical intraepithelial neoplasia grade 2 (CIN2). The highest tier of evidenceâtypically derived from rigorous meta-analyses or large-scale randomized controlled trials, with expert consensus exceeding 80% âunderscores Cevira Âź âs proven efficacy and safety, and lays a solid academic foundation for its broader clinical adoption.With the publication of this consensus, clinicians now have clear guidance to treatment strategies for cervical precancerous lesions
[/quote]
Det er fremstÄr nesten for godt til Ä vÊre sant. Bare Ä ta av seg hatten for Asieris.
Traders som med fast hÄnd styrer kursen i Photocure hate this little trick:
Hvis man ikke sitter og nistirrer pÄ kursen fra dag til dag og heller ser pÄ glidende snitt, sÄ ser man hvor heftig skifte vi faktisk har hatt den siste tiden, sammenlignet med de siste Ärene.
Photocure gi oss tilbakekjĂžp.
Venter vel egentlig bare pÄ melding om fÞrste pasient behandlet nÄ.
vet du at de vil melde det?
Nei, men noe annet vil vĂŠrt rart.
Selv med sÄ mye positivt som har skjedd i Är er kursen likevel ned 10%⊠Refusjon er det som skal til for at kursen tar av skikkelig - tror jeg.
Eller at det vises Þkte inntekter (utenom upfront) pÄ kvartalsrapporter.
de meldte vel at salget var igang? trodde det var startsskuddet.
Nei, det er ikke meldt (og man vet ikke sikkert om det blir meldt).
NÄr man ser alt annet dem melder.
Ville det vĂŠrt merkelig Ă„ ikke melde om fĂžrste offisielle pasient behandlet med en av deres hovedprodukt.
Er det risikofritt pga all testingen eller kan det skje noe galt ?
Hva slags «testing» henviser du til?
Jeg spÞr bokstavelig talt om hva du spÞr om. SpÞr du om sikkerhetsprofilen til Cevira nÄr du snakker om «all testingen», eller hva? Jeg kan umulig vÊre alene om Ä ikke forstÄ spÞrsmÄlet ditt.