Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Bak de 20,17% står Briarwood Chase Management, gjennom fondet Briarwood Capital partners LP.
Det er derfor ikke Briarwood som selskap som eier aksjene men Capital partners som kan være hvem som hels men det forvaltes av Briarwood Chase Management.
Dette er helt klart en strategisk post, men hva er strategien og hvem utformer strategien? Er det Briarwood Chase Managment eller eierne av aksjene? Selvsagt er det å tjene så mye som mulig på denne strategiske posten men hvordan få det til?

De har et betydelig høyere snitt en dagens kurs. Budpremie bør i såfall liggge nærmere 200kr en 100!

Det er markedet i fremtiden som bestemmer prisene i fremtiden, ikke hva prisene var i fortiden. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Da var det gått enda en uke, og Cevira rykker fremover i køen i fint tempo fremdeles.

04.08: Start Round 2:
Clinical - 18
Pharmacy - 642
Compliance - 200

Uke 6:
Clinical - 6
Pharmacy - 477
Compliance - 82

Fratrekk paused/suspended i kø:
04.08:
Clinical - 15
Pharmacy - 377
Compliance - 169

13.09: 6 uker progress - 30 arbeidsdager:
Clinical - 6 - Ned 9 plasser - 60%
Pharmacy - 212 - Ned 165 plasser - 43,77%
Compliance - 51 - Ned 118 plasser - 69,82%

Progress pr arbeidsdag hittil (30stk):
Clinical - 2%
Pharmacy - 1,46%
Compliance - 2,33%

Total progress sammenlagt: 57,86%

9 Likes

Fortsette vi i det tempoet så vil det si sånn ca midt i oktober d da

1 Like

Jeg er nesten mer spent på om Asieris alerede har en USA partner klar enn selveste Cevira godkjenningen jeg.
Om de har en ready to sign ved Kina godkjenning så vil det være en super trigger for kursen.

Tenker at 4 uker fra nå og ut året kommer til å bli mye spennende som vil skje. Cevira Kina, Cevira partner USA, Q3 rapport 30 Oktober - kanskje videre bedring ref Q2?, Skope godkjenning Kina

5 Likes

Ja det kan godt være vi går ind i den mørke tid frem mod vinteren, men det blå lys vil skinne klart og flere og flere vil se det❤️

1 Like

Usikker på hvordan du har beregnet prosent på Clinical aribjo, her er hva jeg får;
Startet på -18 men siden de 3 første var pauset var den i realiteten -15.
Nå -6 men siden 3 første pauset og de på 4 og 5 plass kan være de samme så er plass i køen nå -3 eller -2.
Derfor 15-3 er 12 og 12/15 er lik 0,8 eller 80% frem i køen eller
15-2 er lik 13 og 13/15 er lik 0,87 eller 87% frem i køen
Så det er god grunn til å forvente at den kan få slukket lys på Clinical om det er very soon, imminient eller ready to go . Asieris skriver og følgende;
Breakthrough innovative products are ready to go, and the harvest period is about to arrive

Ser og at Photocure har rykket frem blant Investtech sin 20 beste liste teknisk og er nå nr. 15. Den som har gått bra i det siste er FRO men den ligger på plass 17.

Det ser bra ut.

4 Likes

Heisan,

Jeg sluttet å trekke fra de som ligger dobbel/trippel i køen foran for en 3-4 uker siden.

Jeg trekker kun fra de som står til paused/suspended nå, og jeg bruker samme antall pasued/suspended på både start den 04.08 og for hver uke. Jeg såg de varierte minimalt fra uke til uke, og den minimale endringen såg mer ut som tellefeil fra min side, og ikke nye inn/ut som paused.

Så ja du har helt rett at % progress er faktisk BEDRE enn hva mine tall viser til da de ikke tar hensyn til de doble/tripel i køen som ofte ryker ut likt har jeg sett.

Edit: Jeg nevnte det for noen uker siden når jeg kom med en lørdags update at dobbel/trippel var utelukket fremover, men kanskje greit jeg tar det statmentet fremover ja siden det naturligvis endrer litt faktisk progress - til det bedre.

3 Likes

Vi er meget fokuseret på Clinical delen hvor langt den er i processen.

Læste på Kinesisk fora der også diskuteres heftigt – der er den udbredte holdning at det er Compliance der er det vigtigste at holde øje med.

Ved snart ikke hvad man skal tro og forholde sig til !!
Håber snart ventetiden er forbi :slightly_smiling_face:

Fandt det !!!
合规的速度加快了,合规最重要其次临床,这两过了,药学肯定过,就是时间问题,但愿下周先过了临床,信心就来了。
Hastigheden af ​​compliance er steget. Compliance er det vigtigste, efterfulgt af klinisk. Hvis jeg består disse to, vil jeg helt sikkert bestå farmaci. Det er bare et spørgsmål om tid. Jeg håber, jeg kan bestå den kliniske næste uge, så har jeg selvtillid.

Dansken

5 Likes

Det hadde vært interessant å faktisk finne ut hva hvert punkt faktisk innebærer.

Fra AI; Kort oppsummert: "Clinical refererer til alt som gjelder testing på og data fra mennesker i vurderingen av et legemiddel før kinesiske myndighetsgodkjenning, og er selve hjørnesteinen for vurdering av nytte og risiko. Kan også noen ganger etterspørre mer data og det avgjør ofte om legemidlet får markedsførings tillatelse eller må gjennom ytterligere utprøving.
Dette er helt avgjørende og er basert på resultatet fra phase III. I dette tilfelle har det spørt om supplementory data, så å få slukket lyset her er hvert fall helt avgjørende.

Compliance; Kort oppsumert; har betydning for hvor korrekt og konsistent pasienter bruker legemidelet, og måles både for å dokumentere effekten og vurdere nytte-risiko av behandlingen.

Pharmacy; refererer til flere forhold knyttet til distribusjon, utlevering og produksjon av legemidlet.

Så tydelig kommer ikke legemiddelet gjennom Clinical er det" game over"

Nice, høres lovende ut.

Så – hvis Clinical nr: 6 (Cevira) bliver fjernet fra listen i morgen, ser det vel godt ud :joy:
Spændende – men nogle dage tilbage med Compliance som det ser ud !!

DK

Mener å ha sett med andre legemidler på liste at når Clinical er slukket går det fort med Compliance og Pharmacy. Vi får se snart.

Compliance og går unna i raskt tempo. Det er vel den køen som faktisk har gått raskest hittil. Nesten 70% unnagjort fra start. Så om det stemmer at Compliance og Clinical er de to køene som er mest kritisk så ser det her meget lovende ut.

1 Like

Blir meget spennende å se hva Asieris sier på tirsdag, forhåpentligvis er det like postivt og fremoverlent språkbruk angående Cevira som tidligere. Kanskje vi får vite litt mer om Hexvix satsingen og?

3 Likes

Er det bare Asieris som gjelder nå?
Hva med hovedvirksomheten og det mest lovende(?) markedet USA?

Q3 nærmer seg og fort, og med tanke på Q2 så ser jeg frem til den. Plenty av annen morro femover utenom Asieris som fort kan ticke inn

1 Like

Jeg er inne å handler i dag og merker merkelige ting. Når jeg la inn 1000 på kjøp på 61.0 spratt plutselig ask på 61.30 vekk. Da ble 61.40 neste ask. Jeg flyttet umiddelbart ned til 60.9. Og da kryper man nedover igjen. Se det, da fikk jeg på 60.90. :wink: