Opplevd akkurat d samme. Satt med pc og tlf oppe samtidig. La inn ordre på tlf. Så fort jeg trykket go så spretter kursen. Justerte meg opp en tiøring. Vipps så spretter kursen ennå mer opp og sånn holder det på
Algoer som er bedre enn oss til å frontrunne begge veier
https://health.gmw.cn/2025-09/15/content_38287162.htm
Cevira blir trukket frem i artikkel fra idag her ja.
It is worth noting that the world’s first non-invasive treatment product for cervical high-grade squamous intraepithelial lesions (HSIL), APL-1702, has entered the second round of technical review of CDE, and the first launch has entered the sprint stage. Previously, in phase I/II studies in Germany and Norway, APL-1702 showed a high response rate of 71%-95% in CIN2 and CIN3 patients. Subsequently, the results of the global phase III study of the product in China and Europe showed that the response rate of patients in the treatment group was 89.4% higher than that of the control group, and the clearance rate of HPV16/18 was increased by 103.9%.
Professor Qiao Youlin said that this new non-invasive treatment technology can not only provide patients with new options other than surgery, avoid cervical tissue damage, and especially meet the fertility needs of young patients; its convenient operation characteristics are also more suitable for the cervical cancer prevention and control mode in various resource areas, which is expected to eliminate cervical cancer in China and even the world. The goal provides key support
Dette er jo knall!! 

"Det er verdt å merke seg at verdens første ikke-invasive behandlingsprodukt for cervikale høygradige plateepiteliale intraepiteliale lesjoner (HSIL), APL-1702, har gått inn i andre runde med teknisk gjennomgang av CDE, og den første lanseringen har gått inn i sprintfasen. Tidligere, i fase I/II-studier i Tyskland og Norge, viste APL-1702 en høy responsrate på 71–95 % hos CIN2- og CIN3-pasienter. Deretter viste resultatene fra den globale fase III-studien av produktet i Kina og Europa at responsraten til pasienter i behandlingsgruppen var 89,4 % høyere enn kontrollgruppen, og clearance-raten for HPV16/18 økte med 103,9 %.
Professor Qiao Youlin sa at denne nye ikke-invasive behandlingsteknologien ikke bare kan gi pasienter nye alternativer enn kirurgi, unngå vevsskader i cervikalvevet og spesielt møte fertilitetsbehovene til unge pasienter; De praktiske driftsegenskapene er også bedre egnet for forebygging og kontroll av livmorhalskreft på ulike ressursområder, noe som forventes å eliminere livmorhalskreft i Kina og til og med verden. Målet gir viktig støtte."
Synes det er rart at det ikke er mer interesse for å gå inn i Photocure. Det ligger en veldig sannsynlig godkjenning av Cevira  rett rundt hjørnet, og markedet sover eller trekker på skuldrene.
Synes det er ytterst merkelig.
Mye tyder på at både Asieris og Cevira foreløpig er mest kjent i våre ulike forum. Vi utgjør antagelig da en relativt mindre del av markedet.
Spændende tider efter års venten det må siges.
Helt enig det er merkelig, it is not normal, har du noen tanker hvorfor?
Allerede markedsverdi 1,6 milliarder.
Et marked som med god grunn sier “show me the money”
Jeg tipper det kommer mye nye penger etter evt godkjenning, lav risiko er gull verdt.
Edit: jeg redigerte @Savepig s sitat etter eget forgodtbefinnende
Og ditt forgodtbefinnende gav meg julestemning. Ingenting gledet meg mer i øyeblikket enn at du fikk sparegrizen til å minne om en karakter fra ‘the julekalender’. Hen følte seg nok hjemme i øyeblikket.
Litt morsomt at en som forguder linjene sine og bruker teknisk analyse aktivt, som stort sett er basert på følelser og flokkmentalitet, samtidig mener at markedet er effisient. Er det virkelig slik at markedet er effisient, kan du bare kaste alle de kartene dine i søpla for da finnes det ingen systematiske mønstre å utnytte. Hver prisendring er i praksis tilfeldig, “random walk”.
Var det idag Asieris skulle komme med en eller annen presentasjon/Q&A?
Kan ikke se noe enda, men kanskje det blir lagt ut etter børs i Shanghai er stengt?
Vil tro det, ja!
Vi rykker hurtigt frem 
Compl. har rykket en plads
81	JXHS2400035	盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统	2025-08-04	排队待审评
NU ------ nummer 81 i køen
DK
At dette diskuteres daglig på TekInvestor betyr ikke at andre ikke kjenner til Asieris og Cevira, eller at caset er ukjent. Det blir en slags ekkokammer-logikk.
Burde hatt mer tørt krutt på bok idag ser jeg. Forøvrig til andre enn kun PHO og
Ok. Men hva mener i så fall du personlig er årsaken til at vi ikke ser det minste tegn til FOMO? At markedet ikke ser så stor verdi i Cevira? Eller at markedet ikke tror på godkjenning? Oppgangen vi hadde fra rundt 50 til over 60, var vel basert på optimisme til kjernevirksomheten etter Q2 rapporten?
At man generelt ikke opplever fomo i denne typen selskaper lenger, stemmer jo ikke. Kan jo f.eks. da bare vise til den nylige kortvarige flerdobling i Life aksjen.