Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Her viser ikke pharmacy lukket. Kun Compliance, og Clinical er på 1 plass i køen.

2 Likes

Når alt er slukket, hva er roughly estimat for avgjørelse da?

Det er jeg litt usikker på. Kanskje @Haltopen vet?

Ser en av de mer troverdige som poster på Kinaforum mener man burde ha stempelet i Oktober, så det er vel ikke så mange dager det er snakk om etter alle lysene er slukket.

2 Likes

Champagnen står allerede på kjøl siden det nærmer seg. Men nå tror jeg glassene skal frem og kan begynne dekke bordet.

Rart å se listene hvor flere har solgt seg ut nå på oppløpssiden med så få hekker igjen (snakker da om oss små private og ikke «the big guns»). Samt konspirasjonsteorier og panikk for vi går ned 3-4kr etter en lang ørkenvandring :joy:

Tror dette blir en riktig så bra måned for PHO!

Spent på om markedet reagerer allerede mandag med fremgangen i helgen. Eller om jeg bare er en overpositiv aksjonær slik jeg var med tolkningen av melding om videre til runde 2 :wink:

Virket ganske tomt på selgersiden i går på dette nivået i alle fall. Sliter veldig med å se en eneste grunn til å ville UT nå, med mindre man trenger cash eller har funnet andre caser man har mer tro på. Så da burde døren INN begynne lukke seg kjapt.

3 Likes

Fint hvis dere tar en pause med skriving her på tråden i helgen, er ikke ferdig handlet :rofl:
Takk på forhånd!

2 Likes

Ha ha, kunne også tenkt meg litt mer.
Så det er lov å tolke dagens nyheter nøytralt/negativt. Ingen grunn til å tro dette har noe påvirkning av kurs til uken.
De får heller ingen informasjon fra saksbehandler. Avslag er fortsatt en sannsynlig mulighet.
Også veldig negativt at Kina nå skal satse på vaksiner.
Å tro en eventuell godkjenning påvirker kursen noe særlig er feil. Dette kan ta laaaaang tid.
Realistisk kursmål ved godkjenning er 65kr. Vi nærmer oss også Q3 hvor vi kan få dårlige tall servert. Da er godkjenning allerede priset inn av markedet på nivået vi har nå.
Ser man på utviklingen i år mot indeks eller andre selskaper er dette sørgelig greier, så best å bare komme seg ut og finne andre ting.
Så har du fortsatt aksjer og tenker slik, kan jeg gjerne kjøpe litt og avlaste deg litt når det åpner på mandag :heart:

4 Likes

Spørs om ikke det blir både en og to ala slike poster her i løpet av helgen ja…

1 Like

Article 100 A decision on administrative approval shall be made within 20 days.

Article 101 The drug regulatory department shall issue and serve relevant administrative approval certificates within 10 days as of the date when the drug registration review and approval decision is made.

Maksimalt 30 arbeidsdager.

1 - 8 Oktober er nasjonaldag og ‘mid-autumn festival’

4 Likes

Ja, er derfor de jobber i helg nå. Jeg ser regel er at man jobber inn fri man skal ha uken etter. Så blir spennende å se om Clinical får slukket lys før Mandag.

1 Like

Veldig interessant at de tok Compliance reviewen ferdig for Cevira idag. Det har ikke gått etter dato sendt inn siden de som var foran igår og tidligere fremdeles ikke er tatt.

Shoot gjerne the messenger om dere vil, men det tolker jeg som de “prioriterer” å ta ferdig Cevira før mini holiday starter.

2 Likes

Som på flyplasser, av og til litt kø før man kommer frem til fast track. Men da bruker det løsne og gå fortere.

2 Likes

Godt å se at det stadig er optimister her.

2 Likes

Hvor har du den info fra? Pharmacy lygten er ikke slukket.
Eller spreder du bare misinformation.

Hvis du følger med i debatten ser da at jeg aldrig farer med misinformation, lyver eller hauser !!!

Læs hvad jeg skriver:
"Pharmacy lygten er også slukket nu for “Dette hovedfag har gennemført gennemgang”

Lygten yderst til højre hvor teksten: “Dette Hovedfag …” er blevet slukket i dag eller sent i går
Det samme gør sig gældende for Clinical – lampen til højre er slukket i dag.

Det var det jeg skrev, og lagde kopi ind af denne linje — så kald det misinformation :thinking:

Dansken

4 Likes

Jeg kan ikke se den er slukket.

Tror det her er et tilfelle av Dansk språk er ulikt norsk språk hehe.

Jeg og trodde han skrev at BÅDE Pharmacy og Compliance var slukket (light out).

Compliance har light out, Clinical ligger på 1 plass i køen, Pharmacy har plass nummer 405 (uten noen fradrag for suspended eller dobbel/trippel foran i køen) (Pharmacy er 32 plasser frem i køen siden forige Lørdag)

2 Likes

Kan vi da kalkulere med melding i løpet av første halvdel av november?

Ja, ved eventuell oppkjøp av selskapet! Cevira godkjenning kommer nå tidlig i oktober, med stor sannsynlighet!

2 Likes

Det er no en betydlig forbedring i stemningen på kinaforum idag vs de siste ukene. Jeg ser et interessant innlegg der idag om Hexivix og potensielle inntekter derfra, ikke ofte man ser det omtalt.

3 Likes

Tak for hjælpen aribjo :beer:

NY optimistisk indlæg fra det Kinesiske forum — de er også lidt oppe at køre !!!

Direkte oversat fra Kinesisk forum !!
“Tænk over det, hvis compliance kan springe et niveau over, kan apoteket så også? Bare søg på Baidu efter det. Compliance-lyset er det vigtigste, efterfulgt af det kliniske forsøg. Det kliniske forsøg har været under gennemgang i ti dage, og det kan bestås når som helst. At bestå disse to vigtigste ting er en sikker ting. Resten vil blive overladt til markedet. 81”

DK

3 Likes