Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Poenget er at det etter @Haltopen sin beregning kan gå inntil 30 dager etter godkjenning før det blir meldt.

Det må vektes og sammenlignes mot hastighet hos regulatoriske myndigheter,som har gått veldig fort de siste ukene! Hvorfor tror du at de plutselig skal bruke mer tid?

Jeg tror jo ikke at de skal bruke mer tid! Tar derimot utgangspunkt i at de klarer å få alt godkjent før 1/10. Så vil det ta inntil 30 dager før dette meldes. Dette dersom jeg forstår @Haltopen riktig.

Tilbake på 5 plass idag på Clinical. Den på 4 er samme som var på 5 igår. De to har jukka frem og tilbake mellom plass 4/5 (Faktisk 1 & 2 plass) siste 10d ish. Begge startet 04.08

Jeg ser nå hvorfor det skjer. Det skjer når Pharmacy køen beveger seg, så den av de som er først i køen der flytter og automatisk frem/tilbake på den Clinical køen. Så der er tydeligvis en sammenheng mellom de to - ref tidligere snakk om hva som vil skje med Pharmacy når Clinical blir ferdig.

De jobber i Kina idag og ja, det er progress fra igår på Pharmacy køen.

2 Likes

Når alle sider er ferdigbehandlet og godkjent, så kan altså myndighetene bruke opp til 30 dager kun på det som vel egentlig kun er papirarbeid? Vi kan vel i tilfelle da ikke kunne regne med dagene mellom 1-og 8/10, som er ferie?
Bør kanskje belage oss på å vente til nærmere midten av november på denne meldingen, selv om de klarer å få slukket alle lysene innen den nevnte ferien?

NMPA fatter endelig vedtak etter CDE fullfører sin review. Det kan ta opptil 20 arbeidsdager. Som vi alle vet er det ørten søknader inne til enhver tid slik at det ikke ee gjort på en time. Når dette så er utført har man noen dager til på å utstede aktuelle godkjenningssertifikater.

Det kommer ingen godkjenninger under Golden Week 1-7 eller 8 Oktober, ei heller reviews.

Så man får se hvordan køen utvikler seg frem til onsdag og ta det derfra.

4 Likes

NMPA oppdaterer sidene sine forløpende fredager og noen ganger helger. 20 dager er bare en grense!

Ingen som har sagt noe annet. Pust med magen :wink:

4 Likes

Rolig pust her😊

De kunne godt ha fått unna Clinical før de tar seg ukes fri. Da kunne vi pustet enda bedre med magen :grinning:

En ting man har lært ved å følge med på det styret her er jo at de har mer fridager i Kina enn hva vanlig oppfatning er rundt det.

2 Likes

Hva er det her da?

https://www.globalipnews.com/
Er bak betalingsmur så får ikke lest mer enn screenshot viser.

Er det Aseris som må ordne patent i USA for Cevira? Ser Asieris USA inc står der.

Kanskje relatert til Fase3 i usa som vil inkludere HPV clearance?

1 Like

TA er vel ikke så super dagsaktuell her nå vil jeg tro?
Kursdriver fremover vil vel være news og fomo?

Bounce her over SMA200, så ha man en higher low

Bounce på 200 har den ikke klart siden april i fjor, så det er et synlig skifte fra tidligere.

4 Likes

Hjelper fint lite på kursen til både Asieris og Photocure med alle de slokne lamper og at og fram hoppingen i diverse køer.
Jeg innstiller meg på at det ikke skjer noe som helst med godkjenningen i år og glemmer caset inntil videre. Alt annet tar jeg som en positiv overraskelse…

God plan det når du har kjøpt deg opp til et nivå du er fornøyd med tydeligvis. Bedre at man får seg en positiv overaskelse med tidligere godkjenning enn at man tror den kommer i morgen.

1 Like

Hva baserer du deg på når du instiller deg på at ingenting skjer mtp godkjenning i år? Det samsvarer jo ikke helt med tilgjengelig informasjon?

1 Like

Fint fund Aribjo :partying_face:

Hvis det holder med Patentet, er Asireis da ikke i tvivl om at 1702 bliver godkendt i Kina — da er det “bare” spørgsmål om tid :slightly_smiling_face:

DK

4 Likes

Ok, takk for info :rofl:

1 Like

Blir litt sånn Murpy’s law tenking. Alt som kan gå feil, går feil. I dette tilfellet blir det til at ting tar enda lengre tid enn alle tror…
Årsaken er selvsagt ukjent for meg, men jeg innstiller meg på at noe blir det sikkert denne gangen også.