Ja har man lastet opp med det antallet man vil ha så er jo det bedre å tenke slik. Skal man time inn kjøp av mere eller om man vil inn for første gang så må jo man selfølgelig tenke litt anerledes.
Helt fri holder godkendelses myndighederne ikke i dag !!!
Pharmacy
396 JXHS2400035 盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统 2025-08-04
I går søndag nummer 405
Fint lille hop på 9 på en ellers fridag
DK
Var det ikke fra 1/10 det ble fridager?
Kommer frem til denne statusen for Pharmacy, 29.09.25.
Number | 396 |
---|---|
Suspended | 227 |
Position excl suspended | 169 |
Nr. after removing duplicates | 104 |
Årsaken er vel at de fleste av oss ikke har hatt skikkelig peiling på hvordan slike prosesser foregår i Kina?
Asieris kursen opp 0,57% i dag.
Jeg hadde nok forventet litt mer etter helgens jubelscener her på TI
Spørs om ikke det er litt relatert til en alerede 60% stigning siden 1 Januar i år da.
I biotek bør man kun gå inn så tidlig i eget livsløp at potensielle, fremtidige barnebarn kan få en glede av investeringen - gitt at selskapet man har plukket ut er blant det ene av de ti som lykkes.
Etter 30 års alder bør man prioritere selskaper med produkter som allerede er til å ta og føle på, og som selges over disk.
Dette passer jo godt på Photocure! Cevira er jo kun en mulig bonus i tillegg!
Hehe bra oppsummert. Jeg syns oppriktig synd i de som er super giret i div andre biotek selskap rundtom på børsen når jeg ser at de er åååååresvis bak hvor pho er idag.
Someone is in for a surprise…
“Clinical and pharmaceutical science are now in the top three classifications, and they may be out at any time.”
“It is the top three in the JXHS classification.”
Det der har jeg ikke tenkt over før. Fra Kinaforum nå.
Jeg sjekket og det stemmer hva han sier. Cevira er på 3dje plass på Pharmacy av de som har JXHS classification. Ingen anelse om det betyr noe eller hva.
JXHS = importert, nytt legemiddel btw
Edit: Om de har en “kø i køen” hvor hver av klassifikasjonene beveger seg avhenging av samme klassifikasjon som en bruker på Kinaforum ser ut til å antyde så kan det forklare hvorfor Cevira har hoppet større antall plasser i køen under hver av de 3. Jeg kommenterte det for et par dager siden når den plutselig var ferdig reviewet under Compliance tabben, hvor jeg da såg at de som var faktisk først totalt i den tabben var samme som dagene før Cevira var ferdig. Jeg har ikke tenkt tanken å se på klassifikasjonene og…
Første i Compliance køen med JXHS klassifikasjon er på plass 121 nå. Så det ser ikke verre ut enn at det her stemmer.
Godt set Aribjo !!!
Nummer 341 & 245 — og nu os som nummer 394 (ned 2 pladser siden i morges !!!)
Meget spændende – håber du finder ud af mere
Søren
Det går hurtigt – “As we speak” er nummer 245 NU blevet til nummer 235 og sat på pause
Altså er vi nummer 2 i forhold til aribjo: JXHS = importert, nytt legemiddel btw
Spændende hvad det betyder !!
Dansken
Satan asså. Første gang på uker den er solgt opp i sluttaksjonen.
D får’n si.
Startskuddet?
En dag igjen å gjøre det på, om de skal klare det før ferien starter onsdag.
Her må jeg korrigere meg selv. Utsagnet jeg kom med der var basert på Cevira hoppet fremom mange andre i køen når Compliance ble ferdig.
I dag har vi ny informasjon som viser at det mest sannsynlig var pga JHXS klassifiseringen, og en “kø i køen” etter klassifisering.
Ikke det, Cevira er da nummer 1 i køen på Clinical, og nummer 3 i køen på Pharmacy, så det er ikke sikkert det er så far fethched man ser de completed før de har ukes fri i Kina.
Blir spennende å se i morgen da! Om ikke det går, så skjer det vel sannsynlig i løpet av en ukes tid etter ferien. Om de så bruker maks 30 arbeidsdager før publisering, kan vi forvente svar senest i løpet av siste halvdel av november. Vet ikke om lørdager er arbeidsdager i Kina?
Ja de er vel på jobb igjen Onsdag den 8. Siden Golden week varer fra 1-7. Men det hadde gjort godt å fått de unna i løpet av morgendagen ja.
Asieris jobber intensivt for å fremskynde godkjenningsprosessen, ref selskapet
Kommer vanligvis ingen godkjenninger i helgene.
Som om de kan påvirke prosessen, lizm?