Tipper at minst 75% av handelen i dag var mellom roboter som hverken har fĂžlelser eller tanker om noe som helst 
Det har nesten ikke vÊrt omsetning de siste ukene, mulig det er noen smÄ aksjonÊrer som prÞver lykken i andre aksjer!
Proffene sitter stille,.de vet hva som kommer 
Jeg trodde fĂžrst dette var satire, men historikken tilsier noe annet 
«Proffene» tar aldri feil de vÞtt
Sjeldnere en amatĂžrene 
Man tar ikke feil om et case ikke lykkes om man bare diversifiserer i stor nok grad. Handler om treffprosent total sett. En vesensforskjell fra den gjengse retailer som gjerne gÄr inn med hud og hÄr i mye stÞrre grad. Hvor det er enten suksess eller fiasko.
Point being; man kan ikke lese hvordan de sÄkalte proffene agerer oppimot egen risikohÄndtering.
Har du tatt noen lodd her�
Har ikke tall pÄ hvor mange ganger jeg har tenkt pÄ Ä ta et lodd nÄr den har vaket rundt kr 50. Toget ender alltid opp med Ä gÄ. For deretter Ä komme tilbake igjen. Begynner Ä friste pÄ nytt.
Dette er kanskje siste og beste mulighet til Ä fÄ bli med toget til denne prisen. En sjelden mulighet med et slikt forhold mellom risiko og potensiale.
Det var i Tyskland og Ăsterrike Olympus hadde det beste salget, mens Norden er i gang. Olympus har levert 36 BLC units til sitt skop system fra 1Q25 og hadde diverse i levering. DS ventet Ăžkt salg av Hexvix i Europa fremover.
Ser ut som de ikke har begynt pÄ jobb igjen enda i Kina. Ingen bevegelser i kÞer enda (av noen).
SÄ vi fÄr se pÄ litt til maling tÞrke. Shanghai bÞrs Äpner fÞrst i morgen, sÄ det er vel i morgen review gjengen og er pÄ jobb igjen da.
De stĂžrste aksjonĂŠrer Ăžker noe
Total number owned by top 20 15 678 761,00 57,81%
Siste tids kursfall fra 64kr har ikke kommet som fĂžlge av at de stĂžrste eiere selger
https://www.photocure.com/investors-hub/investors-shareholder-information
Du vil ikke tro det men ved oppdatering i dag har Bank of NY den ene kontoen kjÞpt 15 000 aksjer. Var nede i 470 000 den 19. sep. men er nÄ oppe i 518 000.
Splitte mine bramseil!
Feil trÄd, er pÄ Hoegh trÄden du skulle postet den
Splittet bÄde seil og propell der igÄr
Utrolig men sant
Det er ingenting i forhold til det Bank of NY har drevet pĂ„ med i Pho. Men nĂ„ som de kjĂžpte 15 000 aksjer, for tre dager siden vel og merke, har nok denne skuta snudd. NĂ„ har man rodd i tĂ„ka lenge nok. Heis seilene for nĂ„ er det medvind og land i sikte. Skip oâhoi!
Stappa no inn 1000stk hoegh til 96 jeg pĂ„ long kontoen igĂ„r selv med splittet seil. PHO kunne godt ha Ăžkt opp litt syns jeg sĂ„ man hadde en litt stĂžrre âsell on newsâ buffer der OM det skulle gĂ„ helt feil med Cevira approval.
Puha det her kribler men jeg mÄ holde mig til det lÞfte jeg har givet konen ikke flere photocure aktier.
Nok er nokđ
Nu hun godt nok pÄ job, men jeg mÄ heller ligge telefonen fra og gÄ en lang tur med hunden.
Er det mulig Ä fÄ litt smitte effekt over fra crna? Vi kan vÊre bare dager unna markedets godkjenning i China for Cevira og ingen Fomo.
Kanskje du kan ringe Atlas Holding og be dem om Ä handle i Photocure? CRNA ber jo dem om Ä kjÞpe aksjer hele tiden om jeg har forstÄtt dette riktig.