Ja og i våre dager er det enormt med informasjon som er tilgjengelig. Fra selskapene kommer det viktig informasjon hele tiden. Hvis en ikke stoler på den informasjonen eller har tillit til ledelsen i et selskap er vel ikke det selskapet noe å investere i.
Tenker man skal forberede seg for Q3 FØR Cevira.
Noen som har troen på at Dan S & E.Dahl leverer sterkt atter en gang?
#Less then 3 weeks
Da håper jeg alle kan legge seg i natt i visshet om at det er positivt at Asieris med sine ansettelser over hele Kina agerer som om Cevira skal selge mer enn 3 behandlinger i året som ABG tror, men at det allikevel ikke garanterer godkjennelse. Mvh. 50 (literally) siste innlegg.
Holdes opex nede tror eg vi vil få en fin overraskelse som q2
Positivt eller negativt? 
Negativt
Hva menes med datoen der?

Dato second phase av review startet
Hva tror du selv? 
Det er i alle fall ikke positivt for fremdriften.
Jeg vet ikke, ettersom jeg ikke følger med på dette. For alt jeg vet, kan det bety at saken er satt på pause i påvente av godkjenning. 
Kan ikke være mange i markedet utover forumskriverne her som bryr seg…Kursen rikker seg ikke uansett signaler fra Kina
Ai ai ai, bare å trekke tilbake de 48 utlysningene. Men, kanskje det bare er en kaffepause. Eller enda morsommere fordi retail sikkert skal selge: positivt på en eller annen måte.
Edit:
Enn om den statusen er ikke-pauset i morgen. Da har man et godt eksempel på hvordan forumposter her inne flytter kurs. På godt og vondt.
Har vi noen selskaper som er satt på pause i listen som vi vet har fått avslått godkjenning?
Jeg tviler på man pauser en review på bakgrunn av avslag eller godkjenning. Her er det andre som har fått prioritet, administrative ting, avklaringer, avventer inspeksjon, eller andre faktorer.
Ikke utelukkende negativt foruten fremdriften - inntil videre.
Sterkt at dette forumet klarer å sende kursen ned 5-6% 
Da hadde det noe å si da…Over 10 ned % nå
Prøv 10
Var ikke planlagt å kjøpe i dag