Jeg solgte alt pÄ 58 med en gang jeg sÄ det her
Good for you, da regner jeg med dere skal handle i affekt pÄ om statusen av-pauses ogsÄ.
jeg og, heller kjĂžpe tilbake
Perfekt anledning til Ă„ kjĂžpe mer. Supplerte pĂ„ 52,20âŠ
Ser heller mot 40 tallet, gambler pÄ en litt sur Q presentasjon i tillegg til forsinkelsene
Ingen anelse hva det her betyr. Man fÄr hÄpe det kommer en bÞrsmld fra Asieris
FÄr hÄpe du ikke brenner deg, pÄ at produktet plutselig blir godkjent 
Fra super optimist nÄr du delte 48 nye stillinger, som ble annonsert nylig.
Til super pessimist pÄ et par timer 
Kan det vĂŠre saksbehandler hadde en ekstra ferie uke?
Eller ligger det noe i CFO sin brÄ avgang.
TĂžffe tider 
Ja tro meg tanken har slÄtt meg fÞr salg, men hele poenget med Ä fÞlge med pÄ lister osv er jo akkurat hvorfor nÄr det skjer som nÄ. Samme andre veien at de ble godkjenet.
Jeg selv har nÄ flere ganger poengtert pÄ trÄden her at vi her inne har en fordel akkurat pga det her.
Men ja jeg er ekstremt usikker pÄ hva som skjer nÄ. Kan den plutselig vÊre ute av listene og ferdig reviewet? Ingen anelse
Det hadde vÊrt kostelig om det var en teknikalitet som traff alle som er ferdig reviewet i pÄvente av de facto godkjenning.
Ja jeg har tanken om samme selv. Tro du megâŠ
Tvivler â da mange produkter pĂ„ listen har vĂŠret pĂ„ pause i flere mĂ„neder/Ă„r .
Nu mÄ vi se om vi fÄr nogle informationer fra Asireis
DK
What the actual fuck. Dette forumet har prestert Ă„ sende kursen 10% ned. LĂŠttis
All den tid vi vet ingenting sÄ blir det litt for ekstremt Ä veksle ut/inn en hel posisjon for min del. Synes for Þvrig det er helt i orden at du er transparent og deler.
Pauset. OBI sjekker med PHO?.. kommer i sĂ„ fall til Ă„ uttale at de ikke kjenner til ulik info i markedetâŠ
Ă pnet igjen med ganske heftig spreadâŠedit pauset igjen
Liten edit der. Jeg solgte TRADER potten min, ikke hele. Ting pÄ long fÄr stÄ long
Nei, dette er automatikk nÄr det er store kursbevegelser.
Har det hendt fÞr at noen i kÞen har vÊrt satt pÄ pause?
Mange i kÞen har vÊrt av/pÄ pause. Noen lenge, noen kort, noen har plutselig bare forsvunnet ut (trolig godkjent). Vi vet nada om hva det betyr eller ei.
Begynner Ă„ bli rimelig skummelt nĂ„r man âantarâ pĂ„ opplysninger ingen vet hva betyr i stedet for Ă„ gĂ„ etter selskapenes kommunikasjon egentlig.