Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Det var det, en halv million borte i løpet av få minutter. Og det verste er at dette er vel bare begynnelsen. Må komme en sabla god Q3 presentasjon skal den veie opp for dette :sweat_smile:

Trenger vel ikke nevne at dette var siste gangen jeg rotet meg borti bingotek markedet :wink:

På tide med en ny tur til Kiel :money_with_wings:

1 Like

Fra Kinesisk fora – oversæt selv :coffin:
1702审批又被暂停了,玩完了。

Dansken

Det er samme forum som påstår annenhver dag at den er godkjent.

2 Likes

Ser noen på nordnet spekulerer i at dette er grunnen til at CFO måtte gå

Det stemmer jo ikke helt over "landskapet " hvor det skal ansettes i nye stillinger "

1 Like

Har Asieris falt i dag?

Er ikke CFO som har med NMPA å gjøre, slikt får forbholdes Shareville. Herlige kontraster i dag: selskapet lyser ut Cevira-stillinger over hele forbannede Kina samtidig som asset pauses i listen. Can’t make it up. Ikke noe er som biotek-retail sine bevegelser.

4 Likes

Info efter børslukketid i Kina !!

DK

Pausene redder nok ytterligere fall i dag.

Jammen meg ikke så veldig sikkert det her betyr full stopp i lang tid. Jeg sitter klar på kjøp knappen for å laste opp igjen trader potten i påvente på noe faktisk news fra Asieris

1 Like

Noen som kan utdype hva denne børsmeldingen fra Asieris går ut på?

det har ikke kommet noe børsmelding

Vanskelig å tolke hva dette betyr.

CFO er ikke uten videre en sentral person i godkjenningsarbeidet. Det virker spekulativt om det er hans avgang og evt feil som er årsaken til pausing.

I og med at pausingen er av/på for mange i køen, og Cevira har ligget omtrent først i køen nå, kan det bety at pausingen kun nå gjøres i forbindelse med en sluttvurdering?

1 Like

Kan bety hva pokker som helst, vi vet ikke. Men gøy å se psykologien i aksjen spesielt og bingotekjunkies generelt.

1 Like

Så aksjekursen faller bare på spekulasjoner egentlig.

2 Likes

Klart :smiley: – Pause er jo ikke et afslag, det er vel mye værre :astonished:

DK

1 Like

her ble det avslag, ikke bra?? skal vel ned kraftig da?

Keep it up team :joy:

Det er ikke avslag. Men hva grunnen til paused er vet ikek vi enda. Kan være noe helt banalt noe

1 Like