PĂ„ usikkerhet. Noe markedet ikke liker.
Aksjekursen faller pÄ spekulasjon om forsinkelser i godkjenning av produkt i Kina.
En Cevira - godkjenning som Photocure selv ikke venter fĂžr rundt nyttĂ„rstider "âLate this year or early next yearâ ref Schneider pĂ„ forrige kvartalsrapportering
Siden pausingen ikke nÞdvendigvis er et avslag, men kan gÄ pÄ/av, er det nÄ bare Ä vente til det kommer mer info.
@aribjo du som har fulgt denne nettsiden.
Hva er egentlig status nÄ?
Var det slik at en er completed,
En var neste pÄ listen
à siste lÄ et stykke bak i kÞen?
Pharmacy er pÄ plass 370 - paused
Clinical er plass 4 - paused (samme plass den har vĂŠrt en stund)
Var det ikke 3 til og begynne med?
Den var pĂ„ 1 plass under Clinical av de som ikke var pauset. 3stk tidligere idag, nĂ„ 4âŠ
Og de som er pauset i nÊrheten (over og under) - har du noe legacy pÄ hva som pleier Ä skje med dem? Det er jo det eneste relevante Ä vurdere status ut fra.
Tenker pÄ Compliance?
Er den godkjent, Ă„ ute av listen?
Litt super stress her akkurat nÄ, men jeg mener pÄ at jeg postet i trÄden her for et par uker siden ish en av de som stod til pauset som hadde gÄtt ut av kÞen (en annen medisin altsÄ). Kan prÞve Ä sÞke etter det senere
Den er ferdig ja. Det er kun Pharmacy og Clinical som stÄr igjen, og idag gikk til paused
Herre fred, sÄ dette kan egentlig like sÄ godt vÊre bull.
Vill kaos pÄ Kina forum og. Ser ikke ut som noen vet hva det her faktisk betyr
Det som jeg la merke til var at Pharmasy og Clinical ble pauset samtidig, det har jeg ikke sett fĂžr. Vet ikke hva det betyr men kan like godt vĂŠre positivt som negativt.
Jeg solgte pÄ dette, fuck det Ä sitte over, under disse omstendighetene 
HÄper dere drar av gÄrde igjen! Tvi tvi
Ok, sÄ just nu, ligger altsÄ sÞknad nr 1.- nr 2.- nr 3.- og da vÄr som nr 4.- alle pÄ paused?
Uten at dette har betydd avslag for de 3 andre som har ligget paused en stund?
Kan muligens bety at den jobbes med as we speak 
Hahahaha ja det her er latterlig overreaksjon ass, vi har ingen bevis pÄ at pausing verken er positivt eller negativt.
Det vi vet er at pausing sannsynligvis skjer ifm behov for mer informasjon. Ergo - worst case er utsatt tidspunkt for godkjenning/avslag.
Antar at de som er utdannet psykologer har god mulighet til Ă„ gjĂžre det godt i denne sektorenâŠ
Lurer pÄ hvor mange som solgte i panikk i dag var tidligere Ultimovacs aksjonÊrer�
Med andre ord kan pausingen bety en slags âpust i bakkenâ fĂžr Cevira er ferdigbehandlet i kĂžen.
Jeg kjĂžpte - dette var stor overreaksjon. Easy money