Pauset må da bety tillegg spørsmål / utbrodering av gjennomgangen.
Første jeg tenkte hvertfall.

Pauset må da bety tillegg spørsmål / utbrodering av gjennomgangen.
Første jeg tenkte hvertfall.
Gjenta etter meg: vi vet ikke hva det betyr - vi vet ikke hva det betyr - vi vet ikke hva det betyr.
Det kan også at den er pauset i påvente av å flyttes ut av køen fordi den i praksis nå er godkjent. Det kan bety en teknikalitet. Det kan bety en forsinkelse.
Ja, det virker usannsynlig at det skulle dreie seg om faglige innvendinger på to områder samtidig. Kanskje dermed kun noe administrativt?
En aksjekurs på 52 kroner inkluderer ingen verdi av Cevira. Her er det bare å ta det helt med ro.
Interessant å se slik bevegelse for noe ingen vet hva betyr. Hvis volatilitet er slik blir det tilsvarende enorm oppside og oppgang ved en mulig Cevira godkjennelse?
Putting my money where my mouth is og kjøpte 470 @ 52,5kr. Skulle kjøpt enda litt mer men er tom for cash 🥲
At de gjenstående Pharmay og Clinical ble pauset samtidig heller jeg nå til at Cevira blir vurdert samlet og at godkjenning er til en samlet vurdering for godkjenning.
Ja for drit i alle som  er 369 forran i køen på pharmacy 
Jeg kunne skjønt det om både clinical og pharmacy var nummer 4 i køen.
Jeg har kjøpt en del aksjer nå. Satser på at pausingen kun betyr en kort utsettelse.
Her lærer vi noe når det gjelder Photocure. Selg på gode rykter og kjøp på dårlige rykter. 

Kanskje den beste kjøpsmuligheten du kan få, blir etter et eventuelt avslag for Cevira? Det gjelder å utnytte markedets overreaksjoner.
Har du regnet på cysview verdi da ?
Her er hva han sier den personen som bruker å komme med de mest fornuftige svarene på Kina forum:
“Theoretically, this suspension is to wait for the review of the relevantness of pharmacy. After the pharmacy study, this will be passed together.”
User: “Full warehouse”
Han sier og i en annen tråde der: “suspend is normal”
Faen for et stress. Fult kaos på jobb så skjer det her. Legg til jeg må¨bruke to PCer for å sjekke kina status siden det er blokka på jobb pc…
Boom. Så bare en teknikalitet - “Suspend is normal”.
Det er det samme jeg er inne på Cevira blir sett på samlet.
Fuck this shit, jeg kjøper tilbake nå… tør ikek sitte ute mer
Du er legende som multi-tasker tho!
Funfact så sitter jeg akkurat for øyeblikket og assisteerer en kineser med en installasjon, så her er det dobbel dose Kina