Du er inne pÄ noe ,ja!
Haha - be hen live-translate kinesiske forumđ
sjelden har denne klassikeren passet bedre
Haha ser hva du sikter til der, men skrev instant at jeg var ekstremt i tankeboksen pÄ salg
Tja skal man vĂŠre uĂŠrlig og ikke poste negative ting, kun positive ting om noe skjer?
At du er sur for du ikke fikk med deg at det ble postet hva som skjer i akjsen tidligere fĂ„r vĂŠre ditt problem tenker jeg. Har vel vĂŠrt nevnt tusen ganger her pĂ„ trĂ„den at det er en av fordelene man har med denne trĂ„den at man kan fĂ„ vite info fĂžr âde storeâ reagerer p Ă„nyheter
For en dag. Her gikk vi ventet pÄ at Kina skulle Äpne igjen og pang sa det! Men helt Êrlig, for en overreaksjon pÄ noe som mest sannsynlig er helt normalt. Vi fikk i fall bekreftet nervÞsiteten i aksjen og sniffet nedover mot nivÄ pÄ eventuelt avslag. Satser pÄ det bare ble en liten heistur her.
Ja jeg ser den, og tar litt kritikk her. Det ble litt vel fort postet i kraftig frustrasjon fra min side.
FYI, sÄ solgte jeg kun trader posten min, ikke noe annet sÄ var ikke som jeg gikk all out her.
Har du linken til dette?
Tror nok man vil se et langt kraftigere fall enn dette ved et eventuelt avslag. Tipper ned mot 30. Men som tidligere nevnt, det kan vĂŠre lurt Ă„ benytte seg av slike overreaksjoner om det skulle skje.
âAs long as one item is suspended, the table will show all as suspendedâ - Kina forum nĂ„
Det har vel ikke vĂŠrt aktuelt i tidligere eksempler?
Jeg vet ikke. Ikke godt Ă„ vite om bruker der pĂ„ forum vet hva han snakker om hellerâŠ
Takk for at noen fÞlger tett. Rett opp nÄ og i pluss fÞr slutt?
Mener du har vist eksempler pÄ tilfeller der kun et element har vÊrt pauset mens de Þvrige ikke har vÊrt det?
Er det typisk at godkjennelser kommer pÄ en spesiell ukedag eller er det helt random?
Blir spennende Ä fÞlge kurs reaksjonen pÄ Kina bÞrsen imorgen
Etter mye diskusjon med vĂ„r gode venn, holder jeg meg fast i fĂžlgende vurdering: " â NĂ„r to (eller flere) plutselig stĂ„r som âæćâ pĂ„ en sĂžknad som er sĂ„ langt fremme i kĂžen, er den mest sannsynlige forklaringen at CDE:
âhar avsluttet aktiv saksbehandling og forbereder intern beslutning om markedsfĂžringstillatelse.â
Ikke at det har oppstÄtt parallelle faglige problemer."
SÄ dette gÄr fra bad to good.
10/10