Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Personlig er jeg mest spent pÄ om vi fÄr en slags avklaring fra Asieris.

Avslag pÄ cevira er bakt inn I dagens kurs med stor margin ( har fortsatt stor tro pÄ godkjenning) Dnb har for.eks kursmÄl pÄ 80 kr uten Cevira !

Har kjĂžpt aksjer i dag :blush:

Yeah right

Jeg har ogsÄ stor tro pÄ godkjenning! Like fullt er jeg forberedt pÄ psykologien i markedet som vil gi en kraftig negativ overreaksjon ved et eventuelt avslag. I panikken er det fÄ som bryr seg om DNB sine kursmÄl! Men det er da man bÞr holde hodet kaldt og benytte seg av overreaksjonen.

2 Likes

PÄ denne trÄden er flisespikkeri i hovedsetet, dermed er 10,00/10,00 mer passende.

Se det positive i dagens begivenheter: Endelig ble en dĂžrgende kjedelig periode avbrutt med litt spenning igjen! :rofl:

1 Like

Flere gode kommentarer herinde — pĂ„ en mĂŠrkelig dag :thinking:

VÆRD at holde þje med: HVIS de 48 stillinger bliver fjernet fra Asireis’s hjemmeside, er det vel :coffin: for Asireis og Cevira og tréls for Photocure. :face_with_head_bandage:

SpĂŠndende tider, hvad det ender ud med :thinking:
Holder pÄ mine aktier :astonished:

Dansken

1 Like

Gjentar at Q3-presentasjonen 29.oktober blir sĂŠrdeles viktig.
Bekreftes fremgangen til PHO, vil sikkerhetsnettet ved et evt. Cevira-avslag kunne heves.

Godkjennes Cevira og PHOs Q3 bli bra, vil PHO blir et sÊrdeles interessant selskap og evt budpremie ved et oppkjÞp starte pÄ et helt annet nivÄ enn i dag.

2 Likes

Helt enig, men dessverre fungerer det ikke slik pÄ bÞrs, hvertfall kortsiktig.

Uten tvil vil et eventuelt avslag slÄ hardt ut pÄ kursen uavhengig av davÊrende mcap, sÄnn er bare dynamikken.

Her er grunnen til at jeg kun har en spesifikk allokkering til photocure i portisen, og heller vil bruke joggesko nÄr de gode nyhetene forhÄpentligvis kommer. Har ikke lenger ork til at binÊre meldinger skal utgjÞre noe material tilbakeslag for portefÞljen som helhet.

Har en god pott photocure, men 10% svingning av 10% av portisen er til Ă„ leve med.

5 Likes

JXHS2400045 har flere lys igjen og stÄr pÄ suspend i flere kategorier.

1 Like

Som sagt tidligere kan pausing bety like fĂžr offisiell godkjennings stempel og kan dermed forklare Asieris sitt plutselige behov for flere medarbeidere.

3 Likes

Hva er linkene til det kinesiske forumet og til listen over statusen for Cevira?

Her er til kĂžen: https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/369ac7cfeb67c6000c33f85e6f374044

Ser at eks. hele topp 10 for NDA-godkjenning er “pauset”.

Edit:

Unnskyld meg, men ALT pÄ toppen er da tilsynelatende pauset? Hvordan kan det vÊre bear da!?

3 Likes

What er det sant? Plutselig endt opp med litt for mange aksjer igjen sÄ hÄper det stemmer

IKKE ta mitt ord for god fisk her, jeg roter rundt med elendig brukergrensesnitt og oversettelse.

NDA:

1 Like

For et kaos
beklager virkelig min medvirkende Ärsak til det
Skal bli flinkere til Ä holde slikt stille for meg selv fremover.
BÄde positive ting og negative.

Dersom det stemmer at ALT er pauset pÄ topplistene, sÄ er dette en aldri sÄ liten skandale, ja :sweat:

Noe mÄ det vÊre i det da i og med kursen er ned sÄpass