Ikke skandale når man kan selge på 58 og kjøpe tilbake på 51 og 52
Ja, din og mange andres panikkdumping på uavklart og ikke-kvalitetssikret info som får forumbein å gå på.
Fortsatt på 52 så det der holder ikke mål. Må være noe i dette
Kan være at en nøkkelperson glemte igjen stempelputa på hytta etter langhelg.
du kan velge å la markedet tjene deg eller du kan være en tjener for markedet. “noe må det være…” er i siste kategori 
Med så mye stang ut jeg har hatt på børs så tipper jeg det kommer noe skikkelig kjipt fra Kina nå etter jeg har firedoblet posisjonen min i dag
Det harmonerer ikke med gjeldende ordrebilde. Det er jo de samme folka her som også leser siste innleggene her og da skulle jo kursen gått rett opp til 58 igjen
Tør ikke svare i frykt på hvordan det blir tolket hehe. Men nei seriøst, jeg gikk inn igjen siden jeg tror at i verste fall så er det noe papir greier som må supplimenteres med eller lign.
Man får da vel ikke “pasued” om det er avslag?
Har jo vært labert med volum og interesse i aksjen de siste ukene, helt naturlig at det da etter full panikk ikke bare spretter opp igjen når massene har roet seg. Så å ta å legitimere noe ut fra hvordan markedet reagerer i dag er vell litt voldsomt
Det er et betydelig fall hittil, men ikke noe utover den rangen den har tradet i gjennom venteperioden
Må si jeg synes det er rart at folk stiller spørsmålstegn ved at en så tilgjengelig datakilde påvirker kursbildet markant.
Hvis det ikke er noe som helst i teoriene som ble lansert tidligere i dag hadde vel ikke selger fått ligge på 52 nå
Hei,
Prøvd å søke på akseptert produkt, mottar treff, men med date of event 11.05-24.
Noen som vet hva det gjelder?
Er alt pauset eller ikke? (ref. min skjermdump)
Hvis “ja” er det IKKE knyttet til Cevira og alt dette kunne vært unngått.
Ingenting er avklart, kan du slappe av eller 
Datoen for accept af ansøgning for Cevira
Ok, takk! Jeg sliter dog med å tolke det BEAR at man nå er pauset sammen med topp-3 helt på toppen. Kosmetisk tilsier det at man er pauset / ferdig og er sendt til beslutning.
Etter initial panikk la seg litt så tolkes det herfra som at vi må vente et par mnd til. Men har egenetlig ingen anelse
Det ante meg at skuffelsenes tid ikke var over. Har vært forberedt på det.
Håper du og andre har tatt en liten lærdom med fra dette om hvordan informasjon bør kvalitetssikres ørlite grann for det kastes ut i et så psykologisk skjørt og binært biotekløp som dette. Den materialle effekten ble kursras på 10 prosent og flere 200k pluss aksjer omsatt. På grunn av at man nå er “pauset” sammen med de andre på TOPP 3 av godkjenningslisten.