Hvordan regner du ut det?
Kun basert på hva enkelte på kina forum sier. At det er vanlig og det gjelder noe mer suplimerende info. Men som jeg skriver, jeg har ikke noe fasit på det. Det er ren gjetning
Hei folkens - Cevira er nå PAUSET sammen med de andre på TOPP 3 av Clinical! Det kan se ut som at review nå er ferdig og at den er sendt til beslutning!! Resten er allerede ferdig og Pharmacy er en teknikalitet.
Slik ville jeg tolket det i fravær av inngangen / det som utspilte seg her inne.
Det hadde seff vært det aller beste utfallet.
Men at kurs blir solgt ned til nivå den er på akkurat for øyeblikket er pga man deler informasjon om stauts på NMPA sine sider, det kjøper jeg ikke helt. Hvorfor har kurs bevegd seg nedover sakte men sikkert siste uker da når den har gått oppover i køen og det har blitt delt entusiastisk på forum her daglig?
Task start på top 3 er fra 2023 og 2020?
Virker rart at de trenger enda mer informasjon, da myndighetene allerede har spurt og fått dette fra Asieris tidligere.
Greit å merke seg en ting da mr.
Plass nr 1 ble startet på i 2020
Plass 2 og 3 2023.
Her blir nok heller viktig å
Følge med hva som skjer med plassene bak, glir de fint forbi å forsvinner, eller havner de i Paused de å.
Virker som at plassene bak er fra 2025
Det er ett hundre prosent på grunn av det som ble delt i denne tråden. Det holder lenge at 3-5 kaster kortene før algoene blir med og usikkerheten sprer seg. Det skal ingenting på så tynn likviditet som dette.
Er enig i at det er pga infoen, men uenig i at denne infoen her ikke hadde kommet ut utenom denne lille boblen vi sitter i her inne.
Jeg ser at nyheten der ble delt på Kinaforum lenge før jeg oppdaget det og postet om det.
Forøvrig postet jeg før jeg solgte selv og, selv om man i ettertid kanskej burde solgt først.
Forstår virkelig din frustrasjon, men det blir litt “jeg er ballsur for jeg ikke såg det først og solgte, så da skal ingen andre heller selge før meg”. Kanskje jeg tar feil i det og da får jeg heller beklage for det.
Ja, godt poeng! Det nyanserer mye. Rot og mas på siden av jobb her også.
Det var datoen da CDE godkendte ansøgningen fra Asieris
Sånn, da har jeg fylt på så det holder og vel så det. Så får det bære eller briste, time will show 
Plass nr 2 og 3 i køen virker å være et godkjent produkt, men muligens ikke enda i China?
Noen som klarer å finne ut hvilket selskap som står bak søknaden?
Yes, pidotimod oral solution is approved and has been marketed in China for years to treat recurrent respiratory tract infections (RRTIs) in children and adults. The drug, an immunostimulant, has been approved by the China Food and Drug Administration (CFDA), the predecessor to the National Medical Products Administration (NMPA), and is available from multiple manufacturers.
Og allikevel sitter de fast på toppen av godkjenningslisten? Bare for å gjøre det enda mer umulig å tolke.
Omvendt FOMO i dag.
Edit ::
Mye greier alt ettersom hvilken retning man søker.
Men ::
Pidotimod oral solution is not explicitly stated as forbidden in China, but in 2018, Chinese doctors questioned its efficacy and safety, leading to public doubt and calls for more clinical tests by the National Medical Products Administration (NMPA) (formerly CFDA). This incident highlighted concerns about the overuse of “wonder drugs” like pidotimod and the general lack of medical literacy among the public regarding proper drug use.
Hadde aldri trodd det var mulig å le av en kursnedgang på 10%, men årsaken til den nedgangen her er så hinsides lættis🤣
Full latterkrampe når jeg leste gjennom kommentarene for 2.gang
Vi startet dagen med den litt betryggende opplysningen om at Asieris har ute 48 ! stillingsannonser - stillinger det er rimelig å tro har med evt. Cevira-godkjennelse å gjøre. Regner med at de vil bli fjernet relativt raskt dersom behovet endres. Annonsene kan det jo være verdt å holde et lite øye med, om vi ikke får klarere signaler på annen måte.
Ja, takk for billige aksjer