Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Vi får håpe @aribjo som har god kontroll på å følge med på listene, kan holde oss oppdatert om det skjer endringer med plassene bak oss.

Det er hva som skjer med de jeg er mest interessert i atm.

Også kan man bruke tid på å søke opp selskapene bak disse søknadene, for å se om de er offisielt godkjent med en gang de forsvinner ut av listen etc.

Må si jeg er litt on the fence med å dele så veldig mye fremover både av positive og negative ting.
Virker som en del ble ganske forbanna på at jeg delte det negative igår, og om jeg deler noe positivt nå så er det automatisk at folk tror jeg gjør det for å hause.

Vil igjen poengere til de som tror det var en eller annen intensjon bak det igår, at jeg selv ikke la merke til det hadde skjedd før lenge etter der var flere tråder på kina forum om temaet, og at jeg sa fra her inne før jeg selv solgte trader potten min (kjøpte tilbake senere).

17 Likes

Veldig fint om du deler.

1 Like

Man skyter ikke budbringeren! Om noen feiltolker informasjon og gjør overilte disposisjoner, så er jo ikke det noe du kan lastes for! Vi er mange som setter stor pris på din graving!
Så til sak: Burde ikke det kommet en melding fra Asieris om det nå hadde oppstått problemer igjen med godkjenning?

8 Likes

De tre foran på clinical har ligget på suspend lenge altså. Det er et par bak cevira som er next in line på clinical, som både står i kø på pharmacy og clinical. Blir spennende å se hva som skjer med dem når de kommer øverst i bunken på clinical, og et stykke igjen på pharmacy. Kan være det er teknisk, kan være det kreves mer dokumentasjon… who knows😅

CYHS2402247 ligner vel mest av de nærliggende mtp. de ulike køene.

Min teori er at det er noe supplimerende info de trenger, som igjen kanskje setter det tilbake 1-2mnd i verste fall?

Så kanskje DS fikk rett alikavel med sent i år/tidlig Q1 26?

1 Like

Tror ikke det var selve delingen noen reagerte på, men den litt tabloide presentasjonen av nyheten, uten at man helt visste betydningen av nyheten. “HELVETE… Cevira pauset”. Kan skremme de fleste vet du og man ser jo mange handler i affekt her:)

Har lest at det ikke er uvanlig at man spør om tilleggsinfo mer en en gang, så kan fort være det ja.

Ja den er jeg enig i og tar kritikk for den.
Som kanskje du og flere har lagt merke til så kommer det ofte litt vel fort ut ting fra denne kanten uten å helt stoppe å lese over en ekstra gang før posting…

1 Like

Fortsett å dele. Det er bare bra, selv om de fleste sikkert ville hatt en PM først😅

1 Like

Synes det er bra du deler da og du tilfører kanalen mye.

2 Likes

Sist gang de ble bedt om mer info, ble det som kjent meldt. Da er det vel naturlig at de melder denne gangen også, om det er tilfelle?

2 Likes

Jeg kommer ikke bort fra muligheten at det er en sammenheng mellom annonsene i går og pausen av cevira. Ligger annonsene fortsatt ute? Jeg får ikke opp annonsen på min AI.

Skulle nettopp skrive det , du kom meg i forkjøpet!

1 Like

Annonser ble postet 28.09, før ukesfrien.

De ligger ute enda:

https://asieris.gllue.com/portal/socialposition/list?page=2

2 Likes

Jeg håper du fortsetter å dele det du finner. Det er etter min mening verdifullt, og den enkelte får selv vurdere hvor mye vekt informasjonen bør tillegges.

2 Likes

Kunne du vennligst oversette den.

Her er en snippet fra ene siden. Som du ser er annonser helt like utenom lokasjon siden det er i de fleste store/medium byer.

2 Likes

Det er jo en del nedgang der, nesten 5% fra et nivå som allerede er en del ned fra forrige topp.

Men slett ikke panikkartet, man kan se at volumet ikke er all verden

Hvis den ikke bouncer på mandag skal den nok ned til 9

Takk
Det står no experience required college. Ser ut for at de skal ansette rett fra college så disse stillingene skulle være lett å få på plass. De skal samle informasjon, jeg heller til den teorien at dette er krav fra myndighetene. Derfor ble Cevira stoppet eller pauset? Bare min teori.

1 Like