Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Selv om lampene slukker eller brenner opp sÄ tenker jeg det er nok av roboter som vil sÞrge for at kursen ikke stikker opp igjen. Blir nok vÊrende her nede til en avklaring pÄ hva som skjer

3 Likes

Det der er salgsstillinger
 de mÄ jo ha det hvis de skal selge.

1 Like

https://x.com/suspendedJoey/status/1976543288057573404

11 Likes

slapp av og pust.

Er nok noen som angrer pÄ at de ikke fyllte opp pÄ 51-52 i gÄr
 er som regel slik at de som ikke sitter inne vil alltid ha den liiiitt lenger ned 

1 Like

Nej jeg har alle de aktier jeg mĂ„ ha i photocure konen river struben ud pĂ„ mig hvis jeg kĂžber fleređŸ„č

Tendenser til HO tilstander pÄ TI for tiden.

Generelt er det slik at dess nĂŠrmere en kommer en avgjĂžrelse/oppdatering/rapport etc, dess mer mer Ăžker spenningsnivĂ„et blant «smĂ„investorene». Det fikk vi nettopp illustrert til gagns

Pho-caset er etter mitt syn uendret: hĂžyst sannsynlig at Cevira ender i godkjennelse - og hĂžyst sannsynlig at Pho fĂžlger opp et solid Q2 -resultat med et solid Q3-resultat.

6 Likes

[quote=“aribjo, post:1344, topic:42599, full:true”]
SÄkalt ventepÞlse

Beder nu om en SĂ„kalt PausepĂžlse — kan man fĂ„ det ?? :rofl:

Dansken

2 Likes

Hello, has the company’s new drug listing review been suspended? Which technical review link has a problem? When does the company expect to resume the review and complete it? Thank you!

22 Likes

Totalt normalt med andre ord, og en solid overreaksjon i gÄr. Synes vi var sÄvidt begynt pÄ en positiv trend fÞr reaksjonen i gÄr. Satser pÄ vi kommer tilbake dit og fortsetter.
Ahh sÄ deilig! Og, «jeg sa jo det».

1 Like

Takk for deling :blush: en flott bekreftelse

1 Like

MÄ minne dere pÄ hva Asieris informerte om for bare noen dager siden;

Breakthrough innovative products are ready to go, and the harvest period is about to arrive

In the field of women’s health, APL-1702 is “the first in the world and the first in China”, and is supported by high-level clinical evidence, and is expected to become the world’s first non-invasive treatment for high-grade squamous intraepithelial lesion (HSIL) of the cervix that has been clinically verified by international phase III clinical validation and has definite efficacy. After the marketing application of the product was accepted by the National Medical Products Administration (NMPA) in May 2024, the company listed it as the primary goal and made every effort to promote it.

The innovation, clinical value, and social value of APL-1702 have been highly recognized by gynecology experts and pharmaceutical experts. Experts believe that under our country’s new demographic situation, the incidence of the disease tends to be younger and the treatment status of cervical resection surgery has brought new challenges to the management of cervical precancerous lesions in the important window period of “fertility protection”, and APL-1702 is expected to fill this clinical treatment gap, change the treatment pattern, and help build a fertility-friendly society.

In order to better promote the commercialization process of APL-1702, the company has taken multiple measures to warm up the market, including preaching the Phase III clinical research data of the product through top academic conferences, and successfully holding more than 10 expert consultation meetings to promote the update of relevant guidelines and consensus; With the help of the CIIE, it has achieved “world premiere” exposure and signed medium- and long-term strategic cooperation agreements with the China Women’s Development Foundation and the China Cancer Foundation, and the relevant projects have been officially launched in the first half of 2025. Conduct burden of disease research and policy research on accessibility and burden of payment; accelerate the formation of commercialization teams, and carry out omni-channel commercialization layout with public hospitals as the core; Optimize the product commercialization supply chain to ensure that patients benefit as soon as the product is approved.

Hva har informasjonen vi fikk i gÄr som var hÞyst usikker med HO tilstander Ä gjÞre? Tar du ikke avgjÞrelser nÄr ny informasjon dukker opp? Uavhengig hva andre gjÞr, sÄ gjÞr du deg selv en tjeneste Ä legge en tanke pÄ ny informasjon enn Ä longe uansett hva som dukker opp.

Jeg solgte i gÄr pÄ informasjonen. Og jeg har kjÞpt tilbake i dag pÄ oppfÞlgende informasjon.

GÄrsdagens fall/forum aktivitet er et tydelig tegn pÄ at usikkerhet, uansett alvorlighetsgrad har en pris. Vil ikke kalle det HO tilstander men helt normal bÞrs sentiment.

6 Likes

Det viser seg altsĂ„ at utviklingen fra i gĂ„r heller mer i favĂžr “bull” enn “bear”. Det nĂŠrmer seg en avklaring. Usikkerheten forblir vel likevel i markedet, men en ideell kjĂžpsanledning ble det.

4 Likes

Mer news ser det ut som

https://guba.eastmoney.com/news,688176,1608998896.html

1 Like

Gjetninger, overtolkninger og generelt en stor dose galskap. SÄ lignet jo litt pÄ HO?
Det er ingen som har sagt noe om at hva som helst skal longes, men ble man revet med i gÄr sÄ bÞr man kanskje stille seg selv spÞrsmÄlet om man agerer pÄ for usikker info og om man har en grunnleggende forstÄelse av caset.

2 Likes

https://www.cell.com/med/fulltext/S2666-6340(25)00278-8

4 Likes

Totalt uenig, det finnes garantert ingen eksperter her inne pÄ hvordan godkjenning prosessen i kina fungerer og hva slags hindre som kan dukke opp.
Overnevnte er vanskelig Ä oppdage fÞr hindrene kommer pga et mer lukket informasjon space. Mye pga sprÄk.

Hvordan du kan kalle gjetning/tolkning av ordet “pause” i en pĂ„gĂ„ende godkjenning prosess for galskap gĂ„r meg hus forbi.

1 Like

Buy on the dip.

Business as usual tydeligvis.

Sannsynligheten for Cevira-godkjennelse er opprettholdt.

Det ligger en stor opsjon inne i Pho-kursen. KjĂžpsmulighet fortsatt.

2 Likes

“ingen som vet hvordan godkjenning prosessen i kina fungerer” er vel definisjonen pĂ„ usikker info?